XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
regulacja zaworów
#1
Napisano 00:37, 28.09.2011
Jak byście mogli to napiszcie też jakie macie przebiegi na gazie pytam głownie o auta po 2003 roku ( zakładałem kiedyś taki temat ale nie moge odszukać a te co są wydaja mi sie mało dokładne i często dotyczą starszych aut i niekoniecznie hondy
pozdrawiam całe forum
#2
Napisano 03:36, 28.09.2011
Do zobaczenia na trasie.
#3
Napisano 08:15, 28.09.2011
#4
Napisano 08:25, 28.09.2011
ja sprawdzam co 10tys przy wymianie oleju i niewiele jest do poprawki, ostatnio jeden zawór poprawiłem , reszta bez zmian
i koniecznie uciekaj od tego mechanika
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#5
Napisano 09:01, 28.09.2011
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#6
Napisano 14:28, 28.09.2011
zmień mechanika i to szybko regulacja zaworów co 10tys kilometrów.Ciekawe 100 tysięcy kilometrów bez regulacji zaworów potem wymiana głowiczki i dalej heja banana 100 tysięcy
Witam ponownie może to moja wina i żle napisałem ale mechanikowi chodziło nie o to ze po 100tys regulacja tylko ze jak zalecacie co 15-20 tys regulacja a po 100 tys na gazie juz sie kolejnej nie da zrobić . Może jeszcze ktoś sie wypowie ile przejechał acordem wyprodukowanym po 2003r
#7
Napisano 21:16, 28.09.2011
Może i się wypowie i tak jak Koledzy pisali regulację wykonujemy co 10-15 tys i nie ma mowy,aby coś się skończyło,lub nie można było wyregulować np.po 100 tys.Obecnie na gazie mam przejechane 50 tys i wszystko gra.Może jeszcze ktoś sie wypowie ile przejechał acordem wyprodukowanym po 2003r
#8
Napisano 21:20, 28.09.2011
#9
Napisano 23:01, 29.09.2011
#10
Napisano 23:20, 29.09.2011
#11
Napisano 18:27, 30.09.2011
Pytanie:
dlaczego niby w hondzie ma się "kończyć" głowica po 100 tys. Nie dość, że zazwyczaj silniki kręcą się wyżej niż inne na rynku, są trwałe, nie biorą oleju, co wskazuje na zastosowanie porządnych materiałów nie tylko uszczelniających, więc co innego może być powodem ich usterek po 100 tys. Może niech ten spec mechanik odpowie.
#12
Napisano 18:53, 30.09.2011
Hania i tylko Hania:))) Nic więcej do dodania:)) Civic 1.4 SDN in Japan 115 sprzedany w Polsce przebieg 420kkm praktycznie zero zużycia pierścieni:)
Test Nafta 48h ubytek niemierzalny:)
#13
Napisano 20:58, 30.09.2011
Wg instrukcji co 40 tys , a nie tak jak piszą koledzy co 20 tys
ale instrukcja nie mówi nic o LPG
#14
Napisano 22:21, 30.09.2011
tomazi78, chodzi o to ze w hondach luz zaworowy kasuje sie recznie poprzez wkrecanie sruby od regulacji i mechanikowi chodzilo o to ze jak na PB przy 300kkm wyregulujesz te zawory 7 razy to na LPG 15 i mechanior byl na tyl 'myslacy' ze stwierdzil iz moze zaczac brakowa gwintu na tej srubie. w kazdym razie to nie prawda bo reguluje sie naprawde niewiele a gwintu jest spory zapas.
#15
Napisano 22:22, 30.09.2011
so Have a nice day
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych