myślę że kolegom chodzi o regulację luzu zaworowego, ale wiadomo że źle wyregulowane lpg (zbyt uboga mieszanka) też będzie przyspieszało "wypalanie zaworów".
Ale żeby rozwiać wątpliwości niech sami napiszą o co c'mon
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 21:19, 12.02.2018
myślę że kolegom chodzi o regulację luzu zaworowego, ale wiadomo że źle wyregulowane lpg (zbyt uboga mieszanka) też będzie przyspieszało "wypalanie zaworów".
Ale żeby rozwiać wątpliwości niech sami napiszą o co c'mon
Napisano 22:01, 12.02.2018
Uściślijcie koledzy: brak regulacji LpG czy brak regulacji luzu zaworowego...
brak regulacji luzu zaworowego..wynika to po części z wypowiedzi - oraz dodatkowo regulacja lpg- tylko jak można dobrze wystroić instalację bez dobrze wyregulowanych zaworów??
pozdrawiam
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
Napisano 10:33, 13.02.2018
Napisano 10:35, 13.02.2018
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
Napisano 06:10, 16.10.2020
Napisano 07:25, 16.10.2020
Sprawdź korekty czasu wtrysku na PB i LPG (PB po przejechaniu kilkunastu - kilkudziesieciu km żeby komp nie świrował).
Jedź na regulacje LPG jak będą duże różnice. Niekoniecznie AFR a strojenie na korekty wtryskiwaczy też da radę.
Napisano 07:31, 16.10.2020
Napisano 14:40, 28.10.2020
Ja w swojej Hani również mam oryginalną uszczelkę pod pokrywą i stosuje sylikon we wrażliwych miejscach opisanych na forum i zdaje to relację. Co do "końca gwintu" to jakaś brednia bo mam nalatane 240tys i nie zanosi się że gwintu zabraknie przy kolejnych regulacjach
Napisano 16:36, 31.10.2020
To i mi nie zabraknie przy kolejnych, kwestia tego czy tak samo będzie za około 150-200 tys km-jeśli oczywiście do takiego przebiegu dojeździsz, bo o to tu chodzi, nawet znawcy i fachowcy z tutejszego forum potwierdzają, że mimo wszystko na lpg luzy się kasują więc, zakres regulacji się najczęściej wraz z kolejnymi przejechanymi kilometrami zmniejsza, jeśli się jeździ na lpg.Ja w swojej Hani również mam oryginalną uszczelkę pod pokrywą i stosuje sylikon we wrażliwych miejscach opisanych na forum i zdaje to relację. Co do "końca gwintu" to jakaś brednia bo mam nalatane 240tys i nie zanosi się że gwintu zabraknie przy kolejnych regulacjach
Użytkownik Heromin edytował ten post 16:39, 31.10.2020
Napisano 15:17, 02.06.2021
Witam ,
ja reguluje co 15 tyś. przy zmianie oleju , i daje ok. 0,05 setek więcej luzu , poprzednim accordem 6 przejechałem na gazie ok.220 tys. , a auto ogólnie miało przejechane 380 tys. - i obecnie syn dalej śmiga.
Napisano 20:57, 02.06.2021
Ale po co więcej. Ustawia się max tolerancji po prostu i spokój.Witam ,
ja reguluje co 15 tyś. przy zmianie oleju , i daje ok. 0,05 setek więcej luzu , poprzednim accordem 6 przejechałem na gazie ok.220 tys. , a auto ogólnie miało przejechane 380 tys. - i obecnie syn dalej śmiga.
Napisano 15:38, 09.06.2021
Ja też nie wiedziałem, że trzeba tak często regulować zawory. Wyczytałem gdzieś, że co 30000 km, więc tego się trzymałem również po założeniu instalacji. Pech chciał, że po którejś kolejnej "trzydziestce" bez regulacji honda przestała normalnie działać, a silnik chodził na 3 cylindrach i ledwo co jeździł. Świecił się CE i maksymalna prędkość była może 20 km/h.
Trafiłem na szczęście do kogoś kumatego - usłyszałem, że zawory są podparte, bo za długo były nieregulowane. Że 30000 km to bez LPG, a na gazie 10000 km to dobry interwał. No i że miałem szczęście, bo gniazda jeszcze nie zostały wypalone. Regulujcie nie dziadujcie
Napisano 15:29, 09.09.2021
Koledzy, czy możecie polecić dobrego specjalistę do regulacji zaworów z okolic Krakowa?
Napisano 15:56, 09.09.2021
Koledzy, czy możecie polecić dobrego specjalistę do regulacji zaworów z okolic Krakowa?
http://www.accordklu...57-małopolskie/
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych