Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

regulacja zaworów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#61 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:07, 12.02.2018

Winne lpg oraz użytkownik - brak regulacji co 15/20tkm na lpg..


Uściślijcie koledzy: brak regulacji LpG czy brak regulacji luzu zaworowego... :)


Użytkownik cysior edytował ten post 20:12, 12.02.2018

  • 0

#62 total_psotal

total_psotal
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:WD
  • Silnik:mam
  • Wersja:taka z 4 kołami
  • KM:50+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:0
  • Nadwozie:Malowane
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:19, 12.02.2018

myślę że kolegom chodzi o regulację luzu zaworowego, ale wiadomo że źle wyregulowane lpg (zbyt uboga mieszanka) też będzie przyspieszało "wypalanie zaworów".

Ale żeby rozwiać wątpliwości niech sami napiszą o co c'mon 


  • 0

#63 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4375 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 127
Wzorowa

Napisano 22:01, 12.02.2018

Uściślijcie koledzy: brak regulacji LpG czy brak regulacji luzu zaworowego... :)

brak regulacji luzu zaworowego..wynika to po części z wypowiedzi - oraz dodatkowo regulacja lpg- tylko jak można dobrze wystroić instalację bez dobrze wyregulowanych zaworów?? ;)

 

pozdrawiam


  • 0

wyszukanie aut typowo pod zamówienie - specjalizacja japończyki tu kliknij http://www.accordklu...-na-zamówienie/ https://www.yamamoto...zedazsamochodow

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji, wulkanizacja - etc Warszawa ul. Jeleniogórska 8 - 4Performance, tel.: 789 170 933..


#64 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2770 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 37
Super

Napisano 10:33, 13.02.2018

Nie można
Dlaczego zawsze najpierw regulacja zaworów, później regulacja lpg lub montaż lpg.
Jedyna słuszna kolejność.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#65 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4375 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 127
Wzorowa

Napisano 10:35, 13.02.2018

Sacrum ile razy to ludziom powtarzam.. A często dalej swoje..
  • 0

wyszukanie aut typowo pod zamówienie - specjalizacja japończyki tu kliknij http://www.accordklu...-na-zamówienie/ https://www.yamamoto...zedazsamochodow

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji, wulkanizacja - etc Warszawa ul. Jeleniogórska 8 - 4Performance, tel.: 789 170 933..


#66 Heromin

Heromin
  • Moderator
  • 598 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 06:10, 16.10.2020

Witam, wczoraj robiłem regulację zaworów w swoim K24A3 po 20 tys. km od ostatniej regulacji, jazda mniej więcej pół na pół, drogami z szybkością 60-120 km/h w zależności od ruchu i druga połowa 10 tys. kilometrów to jazda po autostradach w zakresie prędkości 120-180 km/h, jazda na automacie jeśli chodzi o skrzynię i obroty maksymalnie niecałe 4 tys. Ponad 200 km/h i wyższe obroty sporadycznie były robione. Podczas regulacji ssące wszystkie w normie były oprócz jednego do małej poprawki ale, w zasadzie mógłby zostać bez regulacji, wydechowe na 1 i 3 cylindrze luzy odpowiednio pomiędzy 0.15-0.20, na trzecim 0.20 dało się w miarę lekko wcisnąć szczelinomierz, na pierwszym 0.20 w zasadzie nie chciały wejść, 0.15 natomiast wchodziły bez większego oporu, na 2 i 4 cylindrze 0.23 mm dawało się wcisnąć. Ogólnie na lpg zrobiłem na tym silniku około 70 tys. kilometrów. Z ciekawości na tych najbardziej ciasnych wydechowych wykręcilem śruby do końca i mniej-więcej tak obliczyłem, że regulacji powinno wystarczyć jeszcze na przejechanie jakichś 120-150 tys km. a może trochę więcej w zależności od tego, jakiej jakości gaz będzie tankowany (bo jego jakość ma też być może wpływ na to, jak zawory się zachowują pod względem kasowania ich luzów). Ewentualnie pomyślę nad porządną regulacją z AFR podczas jazdy w celu ewentualnego polepszenia regulacji mieszanki, a tym samym wolniejszego kasowania się luzów podczas jazdy na lpg.

Czy jak się skończy zakres regulacji zaworów, to można podszlifowac ten owalny koniec śruby jeszcze trochę, żeby starczyło na jedną lub dwie regulacje jeszcze przed ewentualnym remontem głowicy?
  • 0

#67 przemkowal

przemkowal
  • Moderator
  • 7867 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 75
Wzorowa

Napisano 07:25, 16.10.2020

Sprawdź korekty czasu wtrysku na PB i LPG (PB po przejechaniu kilkunastu - kilkudziesieciu km żeby komp  nie świrował). 

Jedź na regulacje LPG jak będą duże różnice.  Niekoniecznie AFR a strojenie na korekty wtryskiwaczy też da radę.


  • 0

#68 Heromin

Heromin
  • Moderator
  • 598 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 07:31, 16.10.2020

Ok, zajmę się tym przy najbliższej okazji.
Generalnie auto jeździ ok, check się nie pali, spalanie w normie pomiędzy około 10-13 litrów w zależności od warunków jazdy.
Trzeba będzie pojeździć na pb ze 30-50 kilometrów najpierw tak jak mówisz.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq