Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

regulacja zaworów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#1 wujek2381

wujek2381
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:lublin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:37, 28.09.2011

Witam wczoraj rozmawiałem z mechanikiem (nie wiem czy sie zna ale podobno kilka hond naprawiał) stwierdził ze honda owszem na gazie pojedzie i to całkiem dobrze ale po 100 tys nie ma z czego regulacji zaworów robić i trzeba wymieniać głowice.Co o tym sądzicie nie piszcie o oszczędnościach ze po 100 tys to sie i tak opłaci albo ze po takim przebiegu to sie auto sprzedaje ale jeśli ktoś wie to chyba zainteresowanych będzie wielu.
Jak byście mogli to napiszcie też jakie macie przebiegi na gazie pytam głownie o auta po 2003 roku ( zakładałem kiedyś taki temat ale nie moge odszukać a te co są wydaja mi sie mało dokładne i często dotyczą starszych aut i niekoniecznie hondy
pozdrawiam całe forum
  • 0

#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 2979 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 28
Super

Napisano 03:36, 28.09.2011

Hahahahaha. Zmień mechanika bo ci auto kiedy popsuje.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#3 ARCZI2005

ARCZI2005
  • Forumowicz
  • 897 postów
  • Skąd:OTWOCK
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 05:53, 28.09.2011

zmień mechanika i to szybko regulacja zaworów co 10tys kilometrów.Ciekawe 100 tysięcy kilometrów bez regulacji zaworów :k potem wymiana głowiczki i dalej heja banana 100 tysięcy :mrgreen:
  • 0

#4 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 08:15, 28.09.2011

Ja mam 370 tys. km w tym na LPG 170 tys. km. (Accord rocznik 1999). Regulacja zaworów zawsze przy wymianie oleju co 15 tys. km. Regulacja czysto kosmetyczna lub niewielkie poprawki na jednym z cylindrów - pewnie na tym, który dostaje najuboższą mieszankę - bo niestety mam II generację i nie da się zapewnić idealnego składu jak w IV generacji. I nigdy mechanik mi nie powiedział, że już nie ma z czego regulować. Podstawa - sprawdzanie instalacji LPG czy nie jeździsz notorycznie na zubożonej mieszance....
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#5 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5935 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 08:25, 28.09.2011

regulować jedynie co 15 tys km
ja sprawdzam co 10tys przy wymianie oleju i niewiele jest do poprawki, ostatnio jeden zawór poprawiłem , reszta bez zmian
i koniecznie uciekaj od tego mechanika
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#6 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4891 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Sport GT
  • KM:190??
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombiwar
Reputacja: 81
Wzorowa

Napisano 09:01, 28.09.2011

zmień mechanika... nie ma co ten na bank nie zna się na hondach... Jesteś z lublina jedz do Adama Rogowskiego... pomoże i podpowie co i jak.. profesjonalista jak ta lala
  • 0

#7 wujek2381

wujek2381
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:lublin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:28, 28.09.2011

zmień mechanika i to szybko regulacja zaworów co 10tys kilometrów.Ciekawe 100 tysięcy kilometrów bez regulacji zaworów :k potem wymiana głowiczki i dalej heja banana 100 tysięcy :mrgreen:


Witam ponownie może to moja wina i żle napisałem ale mechanikowi chodziło nie o to ze po 100tys regulacja tylko ze jak zalecacie co 15-20 tys regulacja a po 100 tys na gazie juz sie kolejnej nie da zrobić . Może jeszcze ktoś sie wypowie ile przejechał acordem wyprodukowanym po 2003r
  • 0

#8 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:16, 28.09.2011

Może jeszcze ktoś sie wypowie ile przejechał acordem wyprodukowanym po 2003r

Może i się wypowie i tak jak Koledzy pisali regulację wykonujemy co 10-15 tys i nie ma mowy,aby coś się skończyło,lub nie można było wyregulować np.po 100 tys.Obecnie na gazie mam przejechane 50 tys i wszystko gra.
  • 0

#9 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:20, 28.09.2011

przeciez ta sruba tam ma bardzo duzo zapasu a jak sie reguluje to krecisz nia moze o 1/4 obrotu, przynajmniej u mnie tyle bylo po 40kkm co prawda na pb ale nie wierze zeby na lpg byla wiecej. wiec nawet jak zrobisz 300 regulujac do 10kkm to spokojnie bedzie jeszcze co regulowac.
  • 0

#10 Kylek

Kylek
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:01, 29.09.2011

przy kazdej regulacji zaworow zmieniacie uszczelke pod jej pokrywa?
  • 0

#11 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:20, 29.09.2011

Kylek, wystarczy troche silikonu na 'wrazliwe' miejsca.
  • 0

#12 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 749 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 18:27, 30.09.2011

na gazie przejechałem ok. 50 - 60 tys. i regulowałem zawory chyba 3 razy. Auto ma przejechane ponad 210 tys. i cały czas uszczelka jest ta sama, a zawory są dobre i dają się regulować, a silnik nie bierze grama oleju i pięknie pracuje.
Pytanie:
dlaczego niby w hondzie ma się "kończyć" głowica po 100 tys. ?? Nie dość, że zazwyczaj silniki kręcą się wyżej niż inne na rynku, są trwałe, nie biorą oleju, co wskazuje na zastosowanie porządnych materiałów nie tylko uszczelniających, więc co innego może być powodem ich usterek po 100 tys. ?? Może niech ten spec mechanik odpowie.
  • 0

#13 artur69m

artur69m
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Brzeg
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM 1
  • KM:155 KM
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:KOMBI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:53, 30.09.2011

na gazie przejechałem Hanią już 170 tys km i dalej jest regulacja zaworów:) Wg instrukcji co 40 tys , a nie tak jak piszą koledzy co 20 tys Uszczelka nigdy nie była robiona , olej wymieniam co 20 tys (pełny syntetyk od nowości) Castrol GTX 0W-40W(ten co płucze silnik:) Może wydrukuj to swojemu mechanikowi żeby go czegoś nauczyć:)
  • 0

Hania i tylko Hania:))) Nic więcej do dodania:)) Civic 1.4 SDN in Japan 115 sprzedany w Polsce przebieg 420kkm praktycznie zero zużycia pierścieni:)

Test Nafta 48h ubytek niemierzalny:) 


#14 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 749 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 20:58, 30.09.2011

Wg instrukcji co 40 tys , a nie tak jak piszą koledzy co 20 tys


ale instrukcja nie mówi nic o LPG :mrgreen:
  • 0

#15 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:21, 30.09.2011

dokladnie wg LPG powinno sie co 10-15kkm regulowac w kazdym razie jak ktos sie nauczy samemu to lepiej czesciej poprawic i miec swiety spokoj.

tomazi78, chodzi o to ze w hondach luz zaworowy kasuje sie recznie poprzez wkrecanie sruby od regulacji i mechanikowi chodzilo o to ze jak na PB przy 300kkm wyregulujesz te zawory 7 razy to na LPG 15 i mechanior byl na tyl 'myslacy' ze stwierdzil iz moze zaczac brakowa gwintu na tej srubie. w kazdym razie to nie prawda bo reguluje sie naprawde niewiele a gwintu jest spory zapas.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq