Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

obudowa na dodatkowe zegary


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#16 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:54, 29.09.2011

trakei86 ale przeciez to nie jest do VIgen - weź zoabcz jak to u nas wyglada :) tu nie ma nawet co mierzyć :)

a co do wskażników - ciśnienie oleju, temp oleju, voltomierz - to sa moje typu
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#17 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:32, 29.09.2011

Zigi, jest do VI gen, ale do coupe :-) nie mniej jednak - gość twierdził, że kupował to od niego ktoś do ATR'a. Być może udałoby się to przerobić tak, aby pasowało na obudowę nad kierownicą. Zobaczymy.
  • 0

#18 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:32, 29.09.2011

no nic czekam na jakąś relacje - by montować podstawke pod czujniki trzeba i tak wymienić olej - a to zrobiłem 4tys km temu wiec dla mne temat wskaźników pojawi się nie wcześniej niż po zimie


co zaś do czujnika AFR - rozumiem ze jest to czujnik składu mieszanki paliwowo-powietrznej - wiec do do kupowania jakiejś taniej imitacji czujnika to uważam że nie ma to sensu, na forum subaru czytalem ze coś co odzwierciedla rzeczywiste pomiary kosztuje ok 1500zł wiec ja podziękuje :)
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#19 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:27, 30.09.2011

680 z allegro + wymiana sondy na szerokopasmówkę np. z golfa 100 pln. za 780 masz komplet, który działa i się nadaje :)
  • 0

#20 kamil.ekonom

kamil.ekonom
  • Forumowicz
  • 305 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:14, 30.09.2011

temp. i ciśnienie oleju i afr

Ja też myślałem nad takim zestawem ale tak jak pisze Zigi, afr jest kosztowne...

za 780 masz komplet, który działa i się nadaje :)

To jest za komplet 3 wskaźników + sonda, czy tylko za afr + sonda :?:
tarjei86, ja będziesz miał to wrzuć foty jak to leży bo jestem ciekawy 8-)
  • 0

#21 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:57, 30.09.2011

afr + sonda. to i tak bardzo tanio biorąc pod uwagę gotowe rozwiązania. a uważam, że wcale nie jest gorsze. przejeździło u mnie ze 20 tys km i dawało radę. nawet odczyt na piggybacku był ładny, bez zakłóceń.

[ Dodano: 2011-09-30, 10:59 ]
ale obecnie lepiej poczekać na nowy standalone od ecumastera, który będzie na początku roku. będzie miał wbudowany kontroler afr, pozostanie tylko zakup sondy za 100. i w cenie firmowego zestawu do afr będzie standalone z podłączoną szerokopasmówką. ja czekam :)
  • 0

#22 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:25, 30.09.2011

kowal86, weź pod uwagę, że to się nie przyda za bardzo do niemodzonego samochodu...
  • 0

#23 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:39, 30.09.2011

tak jak i inne zegary. zakładam, że jak ktoś chce mieć zegary to do modzonego.
a afr bardziej się przyda do niemodzonego niż temp oleju,wody i inne pierdoły.
chociażby do wystrojenia lpg.
takie moje zdanie :)
  • 0

#24 kamil.ekonom

kamil.ekonom
  • Forumowicz
  • 305 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:52, 30.09.2011

a afr bardziej się przyda do niemodzonego niż temp oleju,wody i inne pierdoły.
chociażby do wystrojenia lpg.
takie moje zdanie :)

Ja właśnie pod tym kątem patrzyłem i przy okazji mogłyby być dodatkowe jak właśnie temp oleju, wody, tylko że właśnie z tym afr to dużo wychodzi...
Nawet jakby się zmieściło w tych ko 800zł (z sondą) to jest to koszt 3 innych zegarów (np. temp. oleju, ciśnienie oleju + voltomierz) + słupek do montażu (jak na aukcji wyżej) + podkładka pod filtr do podłączenia wskaźników np. taki zestaw:

http://allegro.pl/sl...1832177500.html
http://allegro.pl/te...1831372074.html
http://allegro.pl/ci...1837078375.html
http://allegro.pl/wo...1834018755.html
http://allegro.pl/ad...1826005189.html
dodatkowo można sobie sprawić to: http://allegro.pl/sh...1829037259.html
i w sumie wyjdzie jakieś 580zł z przesyłkami

tarjei86, może i jakoś za specjalnie się nie przyda, ale zawsze to więcej informacji co się dzieje pod maską, no i jaki bajer/mod :-P
  • 0

#25 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:06, 30.09.2011

moja rada: tego ciśnienia oleju nie kupuj. ma strasznie nędzny i niedokładny czujnik i w rezulatacie 1. niczego ciekawego się nie dowiesz 2. padnie Ci za 2 miesiące. jeśli chcesz czujnik ciśnienia oleju z autogauge to tylko z takim czujnikiem:
http://www.dabtuner...._MOTOR-104.html

inaczej wyrzucisz pieniądze w błoto. z najtańszych autogauge sprawdza się temp oleju (aczkolwiek trochę wolno reaguje) i ciśnienie doładowania (chociaż różnice w takich samych dwóch egzemplarzach mogą wynosić nawet 0.4 przy wyższych doładowaniach ! ale jak się reguluje na jednym i do jednego odnosi to jest ok)

weź też pod uwagę, że te tańsze autogauge są dość głębokie i niekoniecznie muszą Ci się w słupek zmieścić.
  • 0

#26 kamil.ekonom

kamil.ekonom
  • Forumowicz
  • 305 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:25, 30.09.2011

Ja cały czas mam w zamyśle uzyskanie więcej informacji z niemodzonego auta... Wiadomo, ze jak ktoś się bawi w w modzenie na poważnie typu turbo to pasuje zainwestować już w konkretny sprzęt. Autogauge ogólnie ma b. dobrą opinię i do seryjnych aut zakładają te tańsze modele bo się sprawdzają i działają. Fakt faktem, że głębokości nie brałem pod uwagę, bo myślałem że te wszystkie wskaźniki są takie same tylko się różnią producentem (no i wiadomo, że jeszcze wykonaniem i trwałością).
  • 0

#27 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:49, 16.10.2011



o to to to :mrgreen: tylko, że u siebie chcę bardziej po bokach ;-)
  • 0

#28 Koteu

Koteu
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:POS
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:24, 15.02.2016

Ktoś coś wymodził w tym temacie? :) Będę montował u siebie 3 gajgi w przeznaczoną do tego ramkę 1DIN. Zastanawiam się, gdzie to dać. Najbardziej przemawia do mnie opcja umieszczenia tego w miejscu zegara nad tym mały, zamykanym schowkiem (całość jest na 2DIN). Ma ktoś jakieś doświadczenie w montowaniu takich rzeczy w 6 genie? ;) Druga możliwość, to dać tam na dole radio 1DIN i gajgi, a w miejsce fabrycznego radia schowek z allegro, coś w tym stylu:

http://allegro.pl/Sh...ars_socket_id=9


  • 0

#29 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:57, 10.03.2016

u mnie wyszło tak, że ma dwa na słupku bocznym a jeden na osadzeniu kierownicy :) - jak dla mnie jest ok :)


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#30 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 09:59, 10.03.2016

http://racingstreet....02-p-40915.html

 

wuala :)


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq