XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Turbodziura w Accordzie 2.2 i-CTDI
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:16, 20.03.2009
Miałem ostatnio przyjemność prowadzić Accorda 2.2 i-CTDI z 2004 roku. Przy dość zdecydowanym wciśnięciu pedału przyspieszenia na 3 oraz na 4 biegu auto na moment jakby dławiło się (chwilowy brak mocy tak jak np. przy zmianie biegu w automacie) po czym ładnie przyspieszało. Czytałem, że w dieslach występuje tzw efekt "turbodziury" i tu moje pytanie:
Czy tak właśnie objawia się ten efekt i czy powinien być aż tak wyraźnie odczuwalny, czy może z tym konkretnym autem było coś nie tak?
Pozdrawiam.
#2
Napisano 14:19, 20.03.2009
Efekt turbodziury wystepuje nie tylko z dieslach, a wszystkich silnikach z doladowaniem.
Wg mnie w accodzie turbodziura jest naprawde mala i wystepuje wlasciwie tylko na mniejszych predkosciach obrotowych. Mozna powiedziec , ze plynnie przyspiesza.
W niektorych samochodach, moment kiedy turbina zaczyna pozadnie pompowac jest bardzo wyczywalny, takim naglym "kopnieciem" w plecy.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#3
Napisano 19:05, 20.03.2009
#4
Napisano 19:09, 20.03.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#5
Napisano 19:25, 20.03.2009
#6
Napisano 19:47, 20.03.2009
Turbo w acco jest porzadne i dostarcza je renomowana firma Garrett.
Jaka jest cena nowej w Polsce nie wiem, ktos wrzucal cene w UK i bylo to cos w okolicach 6kpln w przeliczeniu. W razie padu takiej turbiny mozna ja regenerowac, koszt znacznie mniejszy. Ktos tu zdaje sie to robil, to moze przeczyta ten watek i cos napisze.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#7
Napisano 21:13, 20.03.2009
#8
Napisano 10:16, 21.03.2009
ale trochę wymagająca, nie robi fochów
o inne kobiety i pojedzie ze mną na koniec świata...
#9
Napisano 10:31, 21.03.2009
#10
Napisano 22:51, 21.03.2009
andref
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:59, 24.03.2009
Rzeczywiście "butowałem" z dołu zakresu także autko pewnie było OK.Gdybym posiadał tą wiedzę przy jeździe próbnej pewnie był bym już szczęśliwym posiadaczem, alem się wystraszył i ktoś mnie ubiegł, także szukam dalej.
#12
Napisano 21:01, 24.03.2009
- aby nie obciążać za bardzo układu przeniesienia napędu i jeździć w okolicach 2000 obr/min po mieście trzeba jeździć na trzecim biegu, cała moc jest wtedy pod nogą, ale ciągle słychać świst turbiny
- ledwo się depnie i już koniec biegu, w szczególności 1 i 2
Poza tym trochę porównuję ergonomię wnętrza do mojej VIII i w VII brakuje mi:
- lepszego audio - to w VII Sport jest żałosne
- kierownicy z VIII
- kierunkowskazów z funkcją potrójnego mignięcia po delikatnym ruchu dźwigienką
Fajniejszy w VII wydaje mi się natomiast układ kierowniczy. Coś to elektryczne wspomaganie mi nie podchodzi.
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:08, 24.03.2009
#14
Napisano 21:10, 24.03.2009
aby nie obciążać za bardzo układu przeniesienia napędu i jeździć w okolicach 2000 obr/min po mieście trzeba jeździć na trzecim biegu, cała moc jest wtedy pod nogą, ale ciągle słychać świst turbiny
bez przesady, ja jezdze na 4 i jest spoko.
audio tez juz sobie podrasowalem
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#15
Napisano 21:48, 24.03.2009
Mikolaj, jeszcze trzy dni przede mną. Cały czas będę czujnie jeździł, ale koło 60 km/h to jednak na trójce lepiej. A Twoje audio posłucham pewnie w kwietniu.
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey