Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Demontaż stacyjki jak?

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 michal_gol

michal_gol
  • Forumowicz
  • 173 postów
  • Skąd:LOP
  • Silnik:1,6
  • Wersja:Fake Type-R
  • KM:110
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:EP2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:41, 24.08.2011

Witam, muszę zdemontować stacyjkę do regeneracji, ale kompletnie nie wiem jak to zrobić, zdemontowałem już obudowę (przy okazji kierunki na dotyk zreperowane) ale dalej nie wiem jak...
  • 0

#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:30, 24.08.2011

Od góry masz śruby zrywane które należy zapunktować i rozwiercić. ESM podaje, że trzeba zdemontować do tego kolumnę kierowniczą. O wyjmowaniu bębenka ani słowa. Może jest trzpień po wybiciu którego można wyjąć bębenek, ale nigdy nie rozbierałem to nie wiem.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#3 michal_gol

michal_gol
  • Forumowicz
  • 173 postów
  • Skąd:LOP
  • Silnik:1,6
  • Wersja:Fake Type-R
  • KM:110
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:EP2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:47, 24.08.2011

oho czyli sam sobie pewnie nie poradzę :-/ nikt nic więcej nie wie? przecież nie ja pierwszy mam z tym problem...
  • 0

#4 Zygiwariat

Zygiwariat
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:22, 25.08.2011

Nic prostszego :lol: Teraz już wiem bo zaliczyłem awaryjne odpalanie auta. Po rozebraniu plastikowej osłony obniż sobie kierownicę na maksa - będzie łatwiej. Weź sobie jakiś cienki wybijak i młotek :mrgreen: Jak popatrzysz z góry to zobaczysz dwie śruby całkiem płaskie (ani na klucz ani na śrubokręt) u mnie są koloru złotego. Wybijakiem uderzaj pod kątem tak jak byś chciał ją wykręcać w lewo. Po wykręceniu stacyjka będzie wisiała już na kablach. Wypnij kostki i gotowe :ok
  • 0

#5 michal_gol

michal_gol
  • Forumowicz
  • 173 postów
  • Skąd:LOP
  • Silnik:1,6
  • Wersja:Fake Type-R
  • KM:110
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:EP2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:29, 25.08.2011

to nie problem stacyjki był winien całego zamieszania. Okazało się że klucze były strasznie powycierane, jakieś 0,6mm od serii, dorobiłem klucz za 100 pln i jest git :)

[ Dodano: 2011-08-25, 19:44 ]
Oto fotka kluczyków. Od lewej: Najbardziej używany, mało używany, dorobiony - proszę zwrócić uwagę na wszystkie ząbki pasujące do zapadek na 1 i 3 kluczu, Pan od dorabiania był zdziwiony że tak można kluczyć zciuchać :k
Dołączona grafika
ps. oczywiście dorobiłem 2 kluczyki :) a stare są rozcięte żeby wyjąć z nich immobilajzer - śpieszyło mi się.
  • 0

#6 Valdi.

Valdi.
  • Forumowicz
  • 341 postów
  • Skąd:ale co skąd?
  • Silnik:0,7
  • Wersja:S-uuper
  • KM:136 chyba
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:wyjątkowe
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:38, 25.08.2011

to nie problem stacyjki był winien całego zamieszania


a z czym miałeś problem? mogłeś wyciągać kluczyk ze stacyjki po zapaleniu auta może? :-P
  • 0

Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232

Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.

 

 

 

 


#7 michal_gol

michal_gol
  • Forumowicz
  • 173 postów
  • Skąd:LOP
  • Silnik:1,6
  • Wersja:Fake Type-R
  • KM:110
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:EP2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:09, 25.08.2011

to nie problem stacyjki był winien całego zamieszania


a z czym miałeś problem? mogłeś wyciągać kluczyk ze stacyjki po zapaleniu auta może? :-P


tak miałem w poprzednim aucie - escorcie :D

a tu wkładałem na pozycję 0 i ni hu hu na 1 ani 2 ani 3 tak jak bym kluczyk z innego acco wsadził :mrgreen:
  • 0

#8 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 08:01, 26.08.2011

rozebranie stacyjki i wyjęćie jej z immo to godzina max.... śruby panie małym przecinakiem odkręcasz bez problemu a potem śruba w imadło robisz nacięcia i masz pełnowartościową śrubę z krzyżakiem.. odkręcasz od dołu osłonę na 3 śruby na krzyżak, a dalej intuicyjnie kostka stacyjki odpinasz immo i masz na wierzchu wsio..
  • 0

#9 mietek440

mietek440
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Braniewo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:48, 05.09.2017

Odkręciłem zrywalne śruby , poszło dosyć szybko . Jednak stacyjka trzyma się zespołu przełączników . Co powinienem jeszcze odkręcić aby ją wydobyć ?


  • 0

Andrzej
 


#10 vti24

vti24
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Piotrków Trybunalski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:57, 05.09.2017

http://www.accordklu...zonej-stacyjki/

 


  • 0
ON

 Średnie spalanie: 6,80 l/100 km

 


#11 mietek440

mietek440
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Braniewo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:14, 05.09.2017

Dzięki vti24


  • 0

Andrzej
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq