Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Ingerencja w oswietlenie deski rozdzielczej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 20:17, 14.08.2011

Pytanie raczej z kategorii krótkich, choc jak znam to forum, to moze ktos zapoda zaraz jakis esej.
Otoz:
po instalacji K-Pro Hondaty mam na klastrze Check Engine i jako ze jest to K-Pro typu Hacker to nie da sie tego usunac. Jako ze mam na drucie LEDa wychodzacaego z K-Pro i jest to prawdziwy CEL (check engine light) to chcialbym go podmienic z tym na desce. A zeby tego dokonac to musze ja wybebeszyc. Jakos sobie z tym dam chyba rade (choc jakakolwiek pomoc jest nad wyraz mile widziana) ale obawiam sie o informacje zaszyte w MICU. Czy nie istnieje jakies prawdopodobienstwo, ze po zlozeniu do kupy (zakladajac, ze nic sie nie zewrze tam gdzie nie trzeba) ze cos nie bedzie banglalo jak nalezy? Obawiam sie o stan licznika i ogolne dzialanie kontrolek, oczywiscie.
Moze ktos z forumowiczow modyfikowal oswietlenie deski i ma doswiadczenie w tej zasadzie.
  • 0

#2 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 18:27, 18.08.2011

trzeba sprawdzić co steruje lampką check engine, wtedy będzie wiadomo jak to podłączyć :mrgreen:
  • 0

#3 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 15:20, 19.08.2011

A juz sie cieszyłem, ze nie dośc że ktoś się odezwał to jeszcze do tego jesteś to akurat Ty - elektro-cwaniak. :-) A Ty mi tu takie... ja chcę wyciągnąć deskę i bezstresowo zaślepić leda(odłączyć, odlutować ścieżkę) i wjechać ze swoim ledem, który to idzie bezpośrednio z drugiego ECU na druciku :-) Moje obawy dotyczą samej operacji wybebeszenia deski.
  • 0

#4 Lorf

Lorf
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:ja go znam
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exec +-+-+
  • KM:chcialbym wiecej
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:BRA-tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:32, 19.08.2011

juz ktos robil taka operacje ale nie pamietam kto :bag cala deske wyciagal i pozniej wkadal. prawdopodobnie nasze diody swietliki sa na ukladzie scalonym wiec bedzie troszke zabawy z podmiana wlasciwego swiatla ale wszystko do ogarniecia jakby niebylopo co chesz deske wybebeszac jak do samych zegarow pewnie da sie dostac?
  • 0

wahaczoszuracz accord CW 3

 


#5 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:36, 19.08.2011

Paroova przekladal deske z ciemnej na biala i gdzies wrzucal opis jak to zrobic.
  • 0

#6 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 15:37, 19.08.2011

No ja oczywiście mówie o zegarach. Nie o kokpicie całym... nomenklatura inna. :-) Chodzi o to żeby do zegarów sie nie tylko dostać ale i je rozmontować bo przecież wejść z operacją trzeba od tyłu. Dioda fabryczna jest pewnie SMD/SMT ale to nie ma wiekszego znaczenia. Moja dioda jest na mini płytce drukowanej i też jest powierzchniowo lutowana więc ma bardzo niski profil i domyślam się, ze może byc szansa, że tamtą tylko zaślepie a nad nią dam tę swoja diodę.

[ Dodano: 2011-08-19, 19:51 ]

Paroova przekladal deske z ciemnej na biala i gdzies wrzucal opis jak to zrobic.

o kurka... juz szukam!
  • 0

#7 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:57, 23.08.2011

No ja oczywiście mówie o zegarach.

Wykręcasz 2 wkręty od góry w obudowie zegarów. Później wyjmujesz obudowę odpinając czujnik temperatury. Zegary przykręcone są na 3 wkręty. Odciągasz kierownicę na maksa do dołu i do siebie i wyciągasz licznik. odcinasz ścieżki od diody i podłączasz 2 swoje kabelki. Nie polecam spinania masy bo można licznik spalić dlatego należy zachować separację. Czas operacji około 1H
  • 0

#8 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 14:40, 23.08.2011

No i takie pomocy się po Tobie spodziewałem. Tak kombinuje jeszcze jak zrobić tę podmianke diodową. Na okoliczność testu NCT (dopuszczenie do ruchu) bede K-Pro wywalał oczywiście i przywracał fabryczne ustawienia i wówczas trzeba będzie powrócić z oryginalnym CEL. Moze jakies rozwiązanie typu gniazdo/wtyczka... zobacze. Jak masz pomysl to wal :-)
Klikam "Pomógł".
  • 0

#9 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 08:59, 24.08.2011

zrób zdjęcie rozebranej płytki licznika z obu stron w wysokiej rozdzielczości to zerknę. Dioda ma 4 wyprowadzenia, tylko nie pamiętam czy 3+ i 1- czy odwrotnie 3- i 1 plus, to miernikiem trzeba sprawdzić, bo nie pamiętam. bo jakby prześledził jaki kabelek trzeba przeciąć żeby MIL zgasła na liczniku to wtedy tą twoją diodę podłączamy pod przekaźnik żeby załączała się doda na liczniku. Przecinasz tylko zasilanie diody i to będzie najmniejsza ingerencja w licznik jak wymontujesz K-Pro zwierasz tylko kabelki bez wyciągania licznika. Dlatego napisałem w pierwszym poście ze trzeba zobaczyć jak ta dioda jest sterowana wtedy można coś wymyślić.
  • 0

#10 emil019

emil019
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:WY/WE
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:15, 11.09.2011

jakie zarowki sa pod deska rozdzielcza???i ile ich jest?? :roll:
  • 0
emil

#11 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 21:47, 11.09.2011

jakie zarowki sa pod deska rozdzielcza???i ile ich jest?? :roll:

jesli chodzi Ci o zegary to proszę
:szukaj: http://www.accordklu...topic.php?t=332
wszystkie inne podświetlania przycisków schowków, zapalniczek itd są omówione proszę poszukać
  • 0

#12 emil019

emil019
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:WY/WE
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:57, 13.09.2011

jakie zarowki sa pod deska rozdzielcza???i ile ich jest?? :roll:

jesli chodzi Ci o zegary to proszę
:szukaj: http://www.accordklu...topic.php?t=332
wszystkie inne podświetlania przycisków schowków, zapalniczek itd są omówione proszę poszukać

dzieki wielkie kolego.widze ze tu na forum to bardzo ciezko czego kolwiek sie dowiedziec od was ;/ ;/ ;/
kazdy by sie przechwala i nic wiecej.
  • 0
emil




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq