Na jakiej firmy zawieche wymieniales, oem czy zamienniki? W zdecydowanej wiekszosci odpowiedzialnym za drgania kierownicy podczas jazdy sa zle wywazone kola. Niestety zwykla wywazarka nie daje rady, aby pozbyc sie drgan nalezy wywazyc kola z testem drogowym...
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Drgania kierownicy
#31
Napisano 10:12, 04.05.2020
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#32
Napisano 10:13, 04.05.2020
I jeżeli ma się inne felgi niż OEM Hondy zamontowane, pamiętać o pierścieniach centrujących do felg.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#33
Napisano 16:57, 04.05.2020
U mnie dość dziwna paranoja, bo powymieniałem sporo gratów- tuleje, łączniki stabilizatora, stworznie dolne,tylne gumy stabilizatora i ... jestttt jeszcze gorzej. Problem zaczyna się od 120 km/h i im szybciej tym gorzej. A auto miało służyć na częste długie trasy:/
u mnie było podobnie tzn. od 120km/h zaczynały sie drgania na kierownicy,przy hamowaniu również.
Problem okazał się banalny i wszystko wróciło do normy po wymianie opon zimowych (na stalowych felgach) na letnie + alumy
ps. z 3 lata temu miałem problem przy hamowaniu ściągało kierownicą w jedną stronę,okazało się,że sworznie.
#34
Napisano 19:03, 04.05.2020
U mnie felerne były opony. założyłem wielosezonowe dębicy i spokój.
pozdr
Użytkownik dargo edytował ten post 16:01, 10.12.2023
#35
Napisano 15:46, 16.05.2020
O nie! Obym i ja nie wdepnal w kolejny mityczny problem
ślepak - na ile procent zamontowanie tuleji wahacza nie-oem moze bic po kierze ? nie pamietam co wpakowalem
Wpadlem pewnie jak sliwka :P Na zime zalozylem stalowki z nowymi zimowkami, gdzies po drodze zmienilem tuleje na nie-oem i zapomnialem zrobic zbieznosc... Do tego mam wywalona poduche pod skrzynia. Ostatnio zalozylem letnie i wuala 120, moze 130-140 i cos chodzi po kierownicy i lekko na karoserii. Tyl mialem przegrzany i pewnie znowu do wymiany, ale wstepnie odrzucam fakt, zeby tyl telepal kierownica, aczkolwiek buda potrafi.
No ale powoli, wpierw zobacze co na zbieznosci i wymienie poduche pod skrzynia, moze wrzuce zimowki bo jakby tam byl spokoj :P
#36
Napisano 17:30, 16.05.2020
Pojedź na SKP i zobacz jak "miękkie" i jak pracują nowe tuleje, można się mocno zdziwić
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#37
Napisano 17:35, 17.05.2020
O nie! Obym i ja nie wdepnal w kolejny mityczny problem
ślepak - na ile procent zamontowanie tuleji wahacza nie-oem moze bic po kierze ? nie pamietam co wpakowalem
Wpadlem pewnie jak sliwka :P Na zime zalozylem stalowki z nowymi zimowkami, gdzies po drodze zmienilem tuleje na nie-oem i zapomnialem zrobic zbieznosc... Do tego mam wywalona poduche pod skrzynia. Ostatnio zalozylem letnie i wuala 120, moze 130-140 i cos chodzi po kierownicy i lekko na karoserii. Tyl mialem przegrzany i pewnie znowu do wymiany, ale wstepnie odrzucam fakt, zeby tyl telepal kierownica, aczkolwiek buda potrafi.
No ale powoli, wpierw zobacze co na zbieznosci i wymienie poduche pod skrzynia, moze wrzuce zimowki bo jakby tam byl spokoj :P
Pepedombo, widzę że z Białegostoku, jeśli chcesz porządnie zweryfikować koła (felga, opona) to jedź do serwisu Tomkiewicz na 1000 lecia PP. Powiem Ci, że rok temu byłam w Max Auto na Kopernika, wyważyli mi na Hunterze z testem drogowym i drgania ustały. W tym roku pojechałem znów do Max Auto, założyli mi letnie, ale po przeważeniu miałem bicie. Pomyślałem sobie, że może już stare opony (5 letnie Nokiany ZLine) i zacząłem szukać na necie co kupić i się natknąłem przypadkiem właśnie na Tomkiewicza, bo deklarują, że sprzedają opony po cenach z neta. Więc zadzwoniłem, umówiłem się no i w między czasie po rozmowie z nimi pomyślałem, że spróbuję jeszcze u nich powalczyć z tymi Nokianami. I co? I się okazało, że miałem dwie felgi skrzywione (akurat nawet wiem kiedy pewnie się skrzywiły, miałem małą przygodę z krawężnikiem kilka miesięcy temu), ale w Max Auto mi o tym nic nie wspomnieli. No więc u Tomkiewicza wyprostowali mi od ręki te felgi, potem na wyważarkę z testem drogowym i po ok. 1,5h pojechałem na Augustów zrobić test. Auto płynie, zero drgań, testowałem do prędkości 180km/h. Także sama wyważarka Huntera nie załatwi sprawy, potrzeba jeszcze ogarniętych i chętnych do pracy mechaników. Tylko z tym Tomkiewiczem jest jeden szkopuł - za prostowanie dwóch felg 220zł, za przeważenie z testem drogowym i wszystko z tym związane (mycie felg, ściąganie i zakładanie opon do prostowania felg,czyszczenie szlifierką felg w miejscu styku felgi z piastą) 270zł... W sumie zostawiłem tam 490zł - ale powiem Ci, że było warto cholera.
#38
Napisano 18:05, 23.05.2020
Pepedombo, widzę że z Białegostoku, jeśli chcesz porządnie zweryfikować koła (felga, opona) to jedź do serwisu Tomkiewicz na 1000 lecia PP. Powiem Ci, że rok temu byłam w Max Auto na Kopernika, wyważyli mi na Hunterze z testem drogowym i drgania ustały. W tym roku pojechałem znów do Max Auto, założyli mi letnie, ale po przeważeniu miałem bicie. Pomyślałem sobie, że może już stare opony (5 letnie Nokiany ZLine) i zacząłem szukać na necie co kupić i się natknąłem przypadkiem właśnie na Tomkiewicza, bo deklarują, że sprzedają opony po cenach z neta. Więc zadzwoniłem, umówiłem się no i w między czasie po rozmowie z nimi pomyślałem, że spróbuję jeszcze u nich powalczyć z tymi Nokianami. I co? I się okazało, że miałem dwie felgi skrzywione (akurat nawet wiem kiedy pewnie się skrzywiły, miałem małą przygodę z krawężnikiem kilka miesięcy temu), ale w Max Auto mi o tym nic nie wspomnieli. No więc u Tomkiewicza wyprostowali mi od ręki te felgi, potem na wyważarkę z testem drogowym i po ok. 1,5h pojechałem na Augustów zrobić test. Auto płynie, zero drgań, testowałem do prędkości 180km/h. Także sama wyważarka Huntera nie załatwi sprawy, potrzeba jeszcze ogarniętych i chętnych do pracy mechaników. Tylko z tym Tomkiewiczem jest jeden szkopuł - za prostowanie dwóch felg 220zł, za przeważenie z testem drogowym i wszystko z tym związane (mycie felg, ściąganie i zakładanie opon do prostowania felg,czyszczenie szlifierką felg w miejscu styku felgi z piastą) 270zł... W sumie zostawiłem tam 490zł - ale powiem Ci, że było warto cholera.
Z bialego to tak, ale mieszkam troszke dalej. Poki co zbieznosc mam z bani, bo nic nie drgnelo po zmianie tuleji. Na jednym kole (bez odwaznikow) wychodzi mi 10 gram na zewnatrz i 75 od wewnatrz... raczej obstawiam felge, chociaz nie wiem dlaczego:P Pierscienie ostatnio zmienilem z alu na plastiki, bo mialem dwa. Troche roznic jednak jest miedzy wywazarkami, na poprzedniej max byl 45 gram, teraz 75, moze nawet cos sie zmienilo. W nawiasie mam jeszcze przeczucie, ze moze amor/amory, ale nie sprwadzilem. Costam sie poprawilo ale brak danych, bo rzadko latam po normalnych drogach.
PS: jaki jest jakis sensowny rozjazd na wywazarce? koles na miejscu mowil, ze srednio 40gram odskoku to jeszcze w normie, ale 75 to juz dziwnie wyglada na r15 (obstawiam, ze na zimowkach + stal bylo ok, stad tropy na felge)
Użytkownik pepedombo edytował ten post 18:10, 23.05.2020
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych