XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Drgania kierownicy
#1
Napisano 17:56, 13.08.2011
Co polecacie pierwsze zrobić? :-/
#2
Napisano 19:01, 13.08.2011
#3 Guest_Wilu_*
Napisano 19:08, 13.08.2011
Jak tarcze masz zimne nie ma bicia ale jak troszkę rozgrzejesz znowu się falują ci masz bicie czyż nie masz tak?
A drgania przy 120 to temat rzeka.Najpierw radziłbym jechać na wyważanie kół jeżeli to nie poskutkuje posprawdzaj wszystkie luzy i usuń czyli wymień to co zużyte masz.
Nie wymieniaj tarcz puki nie zrobisz porządku z półosiami i przegubami, wszelkiego rodzaju luzami. Jeżeli to nie pomoże posprawdzaj stan wszystkich sworzni wahacza górnego dolnego, tuleje wahacza, końcówki drążka kierowniczego, opony czy nie są nigdzie uszkodzone , poduszki silnika , łożyska koła czy nie mają luzów.
#4
Napisano 19:17, 13.08.2011
#5
Napisano 09:17, 14.08.2011
#6
Napisano 09:50, 14.08.2011
#7
Napisano 11:12, 14.08.2011
#8
Napisano 11:26, 14.08.2011
#9
Napisano 09:31, 16.10.2011
[ Dodano: 2011-11-12, 15:56 ]
Problem jednak się nie rozwiązał. Drgania wróciły. Gdzie (oczywiście czysto teoretycznie) może być jakiś luz skoro po skręceniu maglownicy i po wymianie łączników stablizatora drgania na chwile przestały się pojawiać?
#10
Napisano 20:40, 24.11.2011
#11
Napisano 10:50, 25.11.2011
#12
Napisano 13:15, 04.12.2011
#13
Napisano 22:25, 05.12.2011
1. 0.2mm bicia na piaście - wymienione
2. niewyważone opony - wyważone
3. luz na przegubie wewnętrznym - wymieniony
4. krzywe przednie tarcze - wymienione
I dopiero po wszystkich 4 zabiegach drgania ustały. Ogólnie to hondy są abstrakcyjnie czułe na bicie kierownicy. paranoja. ale da radę to jakoś zrobić, tylko kasy na to idzie sporo.
#14
Napisano 11:50, 10.12.2011
Czy ciepły czy zimny drgania są. Będę teraz wymieniał skrzynie ze sprzęgłem to odrazu pewnie przeguby i półosie pójda do regeneracji tak jak mi radzili, wtedy zobacze czy pomogło.
Jak jest zimny.Teraz zmieniłem koła na zimowe i jest jeszcze gorzej,ale pewnie to wina tylnich kół,bo wibracje przechodzą jakby z tyłu.Możliwe,że to wina któregoś przegubu bo jak się podniesie auto to bicie mija ale jak się skręci w prawo to znowu zaczyna napie... ,a jak się skręca w lewo to ustaje.Wymienie przegub zewnętrzny bo go słychać i zobacze czy pomogło
#15
Napisano 12:50, 10.12.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych