Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Problem z ABS


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:17, 09.08.2011

Po zrobieniu diagnostyki tym 2-pinową kostką. Wymrugało mi 14, Wychodzi na to że przedni lewy czujnik abs jest walniety. Tylko że elektryk sprawdzał opór kostkach i wszędzie było około 1600. Słabo mu szło szukanie kostek w mojej hondzie więc jest możliwość że się pomylił...? Jeśli doradzicie wymienić to może ktoś poleci jakiś nowy czujnik.? Nie znam sie na tym a chcę zrobić to dobrze. Dodam że spinałem piny w kostce 5 pinowej ale nic nie wymrugało.
  • 0

#2 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 17:22, 09.08.2011

Po zrobieniu diagnostyki tym 2-pinową kostką. Wymrugało mi 14, Wychodzi na to że przedni lewy czujnik abs jest walniety. Tylko że elektryk sprawdzał opór kostkach i wszędzie było około 1600. Słabo mu szło szukanie kostek w mojej hondzie więc jest możliwość że się pomylił...? Jeśli doradzicie wymienić to może ktoś poleci jakiś nowy czujnik.? Nie znam sie na tym a chcę zrobić to dobrze. Dodam że spinałem piny w kostce 5 pinowej ale nic nie wymrugało.



Która kontrolka Ci wymrugała ten kod? Check-engine czy ABS po zwarciu styków w kostce dwupinowej?
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:18, 09.08.2011

Check Engine, Koronek nie sprawdzałem jeszcze, dzisiaj dla odmiany raz się paliły kontrolki od ABS a raz nie... Czy moja Hania może się mylić i mi wyświetlać błędny błąd??
  • 0

#4 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 19:43, 09.08.2011

Po zwarciu 2-pinowej kostki nie wyświetli Ci się błąd ABS, tylko problemy z systemem sterowania silnika. Skoro po zwarciu pinów w 5-pinowej kostce nic Ci nie wymrugało to pozostaje postudiować ESM w rozdziale ABS. Tam są opisane różne przypadki sygnalizowani błedów ABS w połączeniu dodatkowo z kontrolką hamulca. Tylko, że angielski się kłania a ja tak sobie się nim posługuję więc nie chcę być wyrocznią. Naprawdę warto ściągnąć ESM :-)
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:13, 11.08.2011

Postudiowałem ESM i zabrałem się za ponowną diagnostykę. Tylko tym razem nic nie wyświetla. Żadnego błędu nic. A ABS pali się jak palił... Nawet gdy spinam 2 pinową kostkę, przy 5 pinowej też nic nie wyświetla. Czyżbym coś popsuł? Znacie podobne przypadki?
  • 0

#6 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:21, 11.08.2011

W rozdziale 19-B-16 jest opisane co w przypadku kiedy kontrolka ABS świeci a nie wymiguje kodu DTC. Sprawdź jeszcze wg. tej procedury.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#7 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:32, 11.08.2011

Możesz jeszcze spróbować wyczyścić pamięć błędów ABS poprzez conajmniej 20-krotne włączenie i wyłączenie zapłonu. Samo odłączenie np. akumulatora nie pomoże bo z tego co czytałem błędy ABS są przechowywane w pamięci nieulotnej.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:07, 12.08.2011

Ja nie wiem albo jestem po prostu za głupi na to żeby samemu to zrobić albo panowie nie rozumiecie mnie. Odłączyłem klemy, włączałem zapłon 20-krotnie i dalej nic. Nie wyświetla Gdy spinam tą 5 pinową wtyczkę (1:3piny) a gdy spinam 2 pinową to CE pali się cały czas- OK Ale nie udało mi się zmusić do mrugania kontrolki od ABS. Ani teraz ani przedtem, Czy ktoś mi może przesłać na PW Jakieś porady jak Zdiagnozować ABS + listę błędów. Nie jestem leniwy szukam i ciągle czytam to samo a mimo wszystko do przodu sie nie posuwam. Wkurza mnie to i powoli mam dosyć mojego accorda. Poj 1,8: Rok 1998: Silnik F18B2 Z Góry dzięki za pomoc
  • 0

#9 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 17:07, 12.08.2011

Czy sprawdzałeś wg. procedury z rozdziału ESM który Ci podałem? Bo tego nie piszesz. Jak sam nie dajesz rady to pozostaje wydanie tych kilkudziesięciu złotych i podpięcie pod komputer diagnostyczny np. w ASO. Niektóre warsztaty sprecjalizujące się w japończykach mają też interfejs i oprogramowanie do Hondy (HIM HDS).
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#10 acabfan

acabfan
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Tomaszów Lubelski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:11, 13.08.2011

Witam nie zakladalem nowego tematu zeby nie smiecic.... w mojej "V" z 93 r 2.o iLS mam podobny problem :(....Mianowicie na zlaczce serwisowej po podpieciu kabla wymrugalo mi kod 4-1 czyli przedni prawy czujnik, opornosc sprawdzana i wszystko jak ma byc ok 850 z przodu z tylu ok 1000....Patrzylem czujnik nie jest zabrudzonu choc przeczyscilem go profilaktycznie, na pierscieniu zebatym mam wyrobione(zjechane) 2 zeby...Lampka zaczyna palic sie przy 20 km i juz nie gasnie, z tym ze raz swieci raz nie( najczesciej wieczorem jak jest chlodno ) lampka sie nie zaswieca jak by pokazywalo ze wszystko dziala, ale slysze dziwny dzwiek raz na jakis czas w tej sytuacji. Mianowice takie cyk-cyk-cyk, glyche jakby stukac kluczem w cos metalowego?? i wtedy jak tak stuka to pedal hamulca drzszy a jak przycisne lekko to wali jakby abs dzialal tylko troszke inaczej jak by cos przeszkadzalo :( Prosze pomozcie bo nie wiem czy szukac przawego czujnika i czy now czy uzywke gdzies,,, czy to wina tego pierscienia zebatego, i czy to cala piaste trzeba czy odzdielnie mozna dostac...PROSZE o pomoc Koledzy :-?
  • 0

Pierwsza miłość:  CC7, F20Z1

Obecna przygoda: CN1 N22A


#11 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:37, 14.08.2011

jeśli brakuje zębów na pierścieniu ABS to kontrolka będzie się zaświecać
pierścień jest na przegubie zewnętrznym - musisz wymienić przegub
  • 0
AK

#12 acabfan

acabfan
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Tomaszów Lubelski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:56, 15.08.2011

Brakowac nie brakuje tylko dwa sa troche zjechane, wyrobione...czyli proponujesz wymienic przegub i czujnika nie ruszac, zobarczyc jak bedzie po tej wymianie ? I pytanie mianowicie jakas dobra firma takiego przegubu jakis konkretny sklep ? Nie chce wsadzic niewiadomo co zeby bylo do wymiany zaraz ;/...
  • 0

Pierwsza miłość:  CC7, F20Z1

Obecna przygoda: CN1 N22A


#13 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:11, 15.08.2011

trudno powiedzieć czy to pierścień czy czujnik czy jeszcze coś innego - jeśli wpadł tam kamyk i pocharatał jedno i drugie, to oba elementy mogą być do wymiany
  • 0
AK

#14 acabfan

acabfan
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Tomaszów Lubelski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:26, 16.08.2011

ok dzieki...narazie czepiam sie za rozrzad, nastepnie wymienie ten przegob z czujnikiem.
  • 0

Pierwsza miłość:  CC7, F20Z1

Obecna przygoda: CN1 N22A


#15 Kallau

Kallau
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:37, 15.01.2019

Mam acco 98r 2.0 wersja es. Ma zlacze obd. Podpinam kompa Kts i gscan ogarniaja to auto. Swieci mi sie kontrolka ABS i recznegi. Abs nie dziala. A te kompy nie chca sie polaczyc z absem. Czyli sterownik pompy padl?? Bezpieczniki sa ok
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq