Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Exedy - Standard czy Stage 1 ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:33, 04.08.2011

panowie wtrące się do tematu, można gdzies dorwać mocniejsze od OEM sprzęgiełka ale do diesla ? bo nie wyobrażam sobie dobrego chipa z standardowym sprzęgłem :/ :k
  • 0

#17 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:36, 05.08.2011

ja na swoim przykładzie mogę stwierdzić, że zwykłe standardowe Exedy powyżej 200KM to już jest lipa. Moje już się ślizga....może to kwestia nogi i sposobu jazdy, ale moim zdaniem lepiej dołożyć i kupić Stage1


Przypomnę Ci Łukasz, że Ty nie masz Exedy dedykowanego dla H22A7/A8 za ponad 1000 zł, nie wiem co Ci sprzedał pewien kolega za 600 zł ale sądząc po cenie to jest prawdopodobnie sprzęgło dedykowane dla Prelek 4.gen EDM (F20/H23/H22A2) ;-)

Kurcze mimo wszystko wkręć głębiej bolec w pedale sprzęgła tylko tak żeby zostało odrobinę luzu bo zbyt szybko lecą Ci te sprzęgła ... :-P

[ Dodano: 2011-08-05, 22:54 ]

panowie wtrące się do tematu, można gdzies dorwać mocniejsze od OEM sprzęgiełka ale do diesla ? bo nie wyobrażam sobie dobrego chipa z standardowym sprzęgłem :/ :k


Pozostaje kupić najnowszy numer sprzęgła OEM i modlić się żeby wytrzymało jak najdłużej :mrgreen:
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#18 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:00, 06.08.2011

Pejot, no chyba tylko to mi zostaje na przyszłość :-P
  • 0

#19 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 20:05, 21.08.2011

Sprzeglo wymienione. Poszlo Exedy Racing, organiczne, Stage 1. Jest kosmos. Jak ktos kiedys moze odkopie temat o moim Acco to zrobie bardziej obszerna relacje co i jak sie zmienilo. Dzieki za rady.
  • 0

#20 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:10, 21.08.2011

BALCER, mozesz opisywac bo jestem bardzo ciekawy tym bardziej ze i tak mi sie sprzeglo konczy.
  • 0

#21 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:08, 23.08.2011

Wydaje mi się, że Exedy Stage1 to dokładnie to co jest potrzebne przy tej mocy i momencie obrotowym. Jako, że sprzęgło jeszcze się nie ułożyło nie moge wypowiedzieć się w sposób całkowicie uprawniony ale jest tak: sprzęgło "gryzie" o wiele bardziej niż mój OEM kiedy był nowy. Dopiero teraz wiem ile tak naprawde mój silnik ma w sobie dynamiki i takiego, nawijkmy to, kopniaka. Jak dobrze, dynamicznie zmienie bieg to moge na "trójce" wydobyć z kół piśnięcie. Tak agresywnie łapie to sprzęgło. Z jeden na dwa to norma. Czasem udaje się z dwa na trzy. Ogólnie jest bajka bo dopiero teraz czuje, że cała moc przenoszona jest na czarne. Nie ma żadnych strat na jakimś minimalnym uślizgu. Hamowanie silnikiem zmieniło się rózniez diametralnie. Po prostu hamuje o wiele bardziej i dynamiczniej.
Nie jest jednak aż tak różowo jeśli spojrzeć na pojazd jako na zwykły komuter. Muszę dawać więcej półsprzęgła co mnie wnerwia, bo jestem człowiekiem, który najchętniej by sprzęgła nie dotykał. Tzn jadąc w korku jak najbardziej staram się dopasowywać obroty silnika do prędkości i pozwalam, by silnik robił całą robotę a wysprzęglam tylko na okoliczność konieczności zatrzymania. Tu się tak nie da, bo sprzęgło trzyma za bardzo. To powoduje, że w niektórych fazach na moment silnik może wpaść w lekkie konwulsje. Mi takie lekkie zadrżenie nie przeszkadza ale jak familia na pokładzie to staram się jechać jak limuzyną (nie licząc okazjonalnych mocnych, acz płynnych przyspieszeń na prostych). Wydaje mi się jednak, że sprawa tego lekkiego zadławiania silnika jest spowodowana także nie pierwszej młodości poduszkami pod silnikiem (i skrzynią) a także, może warto na tę okoliczność leciutko dostroić K-Pro. W poniedziałek mam znowu sesję strojenia to wspomnę o tym magikowi od Hondaty.
Tak czu inaczej Blackfly; nie wydaje mi się, że tak agresywne sprzęgło było do konca dobym wybroem przy mniejszej mocy. Choć cisnienie wywierane na pedał jest niemal idenyczne (sprawa jest i tak do ustawienia bo to zależy jak wysoko ma sprzęgło łapać) to jednak komfort, może ucierpieć. I powiem, że nie sądziłem, że moje oemowe sprzęgło tak bardzo różni się od takiego Exedy Stage1. Nie spodziewałem się, że OEM tak bardzo się ślizga nawet kiedy się o tym nie wie. To sprzęgło po prostu trzyma. Spiek to oczywiście nie jest :mrgreen: ale róznica kolosalna.
Ogólnie jestem szczęśliwy bo normalnie czuje jak mi mocy przybyło. W wolnej chwili skocze z G-techem na autostrade i sprawdzę czy cos się zmieniło w zasadzie sprintu do setki i czasu na 1/4 mili. :-)
  • 0

#22 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:36, 24.08.2011

no i to jest informacja, której i ja potrzebowałem. Zatem następny będzie spiek albo Stage1
  • 0

#23 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:17, 24.08.2011

Stage 1 w korkach jest jeszcze spoko, na spieku robiłbyś "hopki" przy każdym ruszaniu ;-)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#24 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 10:20, 24.08.2011

na spieku robiłbyś "hopki" przy każdym ruszaniu

Zgadza się. Tym bardziej, że skok pedału sprzęgła w EuroR jest ponad połowe mniejszy od TypeS-a 2.4, co wymaga znacznie większej precyzji lewej nogi.
  • 0

#25 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:03, 24.08.2011

Tym bardziej, że skok pedału sprzęgła w EuroR jest ponad połowe mniejszy od TypeS-a 2.4,

co ja bym dal za taki krotki skok...
  • 0

#26 ASTERIXMIX

ASTERIXMIX
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:OKOLICE WARSZAWY
  • Silnik:K24
  • Wersja:MUGEN
  • KM:200 może z plusem
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:21, 28.01.2015

Niedługo i ja dołaczę do elity z nowymi mocniejszymi sprzęgłami .  Ja jednak uderzam w inną firmę http://www.ebay.com/...55f062d&vxp=mtr


  • 0
ASTERIXMIX

#27 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 14:51, 29.01.2015

Niedługo i ja dołaczę do elity z nowymi mocniejszymi sprzęgłami .  Ja jednak uderzam w inną firmę http://www.ebay.com/...55f062d&vxp=mtr

 

A jaki założysz zamach bo to jest sprzęgło dedykowane dla CTR / RSX Type-S ?


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#28 ASTERIXMIX

ASTERIXMIX
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:OKOLICE WARSZAWY
  • Silnik:K24
  • Wersja:MUGEN
  • KM:200 może z plusem
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:18, 18.02.2015

Koło pozostaje oryginalne co najwyżej pójdzie do szlifu a sprzęgło jest dobrane do Accorda tak jak należy . Bo dla wiadomości wszystkich wymieniających i modzących - przed zmianą sprzęgła warto przeszlifować koło zamachowe dla polepszenia styku .


  • 0
ASTERIXMIX

#29 lipsztykos

lipsztykos
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Bratkowice/Harlow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:40, 12.11.2017

Witam

Odgrzeje trochę kotleta. To jak z tym zamachem? Zostaje z K24 czy trzeba z K20?

Bo z tego co widzę to Exedy w stage 1 i wzwyż tylko K20. Dedykowanych do K24 nie ma. Wszystkie K seriowe są p&p?

Pzdr
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq