XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Exedy - Standard czy Stage 1 ?
#16
Napisano 20:33, 04.08.2011
#17
Napisano 21:36, 05.08.2011
ja na swoim przykładzie mogę stwierdzić, że zwykłe standardowe Exedy powyżej 200KM to już jest lipa. Moje już się ślizga....może to kwestia nogi i sposobu jazdy, ale moim zdaniem lepiej dołożyć i kupić Stage1
Przypomnę Ci Łukasz, że Ty nie masz Exedy dedykowanego dla H22A7/A8 za ponad 1000 zł, nie wiem co Ci sprzedał pewien kolega za 600 zł ale sądząc po cenie to jest prawdopodobnie sprzęgło dedykowane dla Prelek 4.gen EDM (F20/H23/H22A2)
Kurcze mimo wszystko wkręć głębiej bolec w pedale sprzęgła tylko tak żeby zostało odrobinę luzu bo zbyt szybko lecą Ci te sprzęgła ...
[ Dodano: 2011-08-05, 22:54 ]
panowie wtrące się do tematu, można gdzies dorwać mocniejsze od OEM sprzęgiełka ale do diesla ? bo nie wyobrażam sobie dobrego chipa z standardowym sprzęgłem
Pozostaje kupić najnowszy numer sprzęgła OEM i modlić się żeby wytrzymało jak najdłużej
Happy Owner Never Drives Anything else.
#18
Napisano 09:00, 06.08.2011
#19
Napisano 20:05, 21.08.2011
#20
Napisano 20:10, 21.08.2011
#21
Napisano 21:08, 23.08.2011
Nie jest jednak aż tak różowo jeśli spojrzeć na pojazd jako na zwykły komuter. Muszę dawać więcej półsprzęgła co mnie wnerwia, bo jestem człowiekiem, który najchętniej by sprzęgła nie dotykał. Tzn jadąc w korku jak najbardziej staram się dopasowywać obroty silnika do prędkości i pozwalam, by silnik robił całą robotę a wysprzęglam tylko na okoliczność konieczności zatrzymania. Tu się tak nie da, bo sprzęgło trzyma za bardzo. To powoduje, że w niektórych fazach na moment silnik może wpaść w lekkie konwulsje. Mi takie lekkie zadrżenie nie przeszkadza ale jak familia na pokładzie to staram się jechać jak limuzyną (nie licząc okazjonalnych mocnych, acz płynnych przyspieszeń na prostych). Wydaje mi się jednak, że sprawa tego lekkiego zadławiania silnika jest spowodowana także nie pierwszej młodości poduszkami pod silnikiem (i skrzynią) a także, może warto na tę okoliczność leciutko dostroić K-Pro. W poniedziałek mam znowu sesję strojenia to wspomnę o tym magikowi od Hondaty.
Tak czu inaczej Blackfly; nie wydaje mi się, że tak agresywne sprzęgło było do konca dobym wybroem przy mniejszej mocy. Choć cisnienie wywierane na pedał jest niemal idenyczne (sprawa jest i tak do ustawienia bo to zależy jak wysoko ma sprzęgło łapać) to jednak komfort, może ucierpieć. I powiem, że nie sądziłem, że moje oemowe sprzęgło tak bardzo różni się od takiego Exedy Stage1. Nie spodziewałem się, że OEM tak bardzo się ślizga nawet kiedy się o tym nie wie. To sprzęgło po prostu trzyma. Spiek to oczywiście nie jest ale róznica kolosalna.
Ogólnie jestem szczęśliwy bo normalnie czuje jak mi mocy przybyło. W wolnej chwili skocze z G-techem na autostrade i sprawdzę czy cos się zmieniło w zasadzie sprintu do setki i czasu na 1/4 mili.
#22
Napisano 07:36, 24.08.2011
#23
Napisano 08:17, 24.08.2011
Happy Owner Never Drives Anything else.
#24
Napisano 10:20, 24.08.2011
Zgadza się. Tym bardziej, że skok pedału sprzęgła w EuroR jest ponad połowe mniejszy od TypeS-a 2.4, co wymaga znacznie większej precyzji lewej nogi.na spieku robiłbyś "hopki" przy każdym ruszaniu
#25
Napisano 11:03, 24.08.2011
co ja bym dal za taki krotki skok...Tym bardziej, że skok pedału sprzęgła w EuroR jest ponad połowe mniejszy od TypeS-a 2.4,
#26
Napisano 20:21, 28.01.2015
Niedługo i ja dołaczę do elity z nowymi mocniejszymi sprzęgłami . Ja jednak uderzam w inną firmę http://www.ebay.com/...55f062d&vxp=mtr
#27
Napisano 14:51, 29.01.2015
Niedługo i ja dołaczę do elity z nowymi mocniejszymi sprzęgłami . Ja jednak uderzam w inną firmę http://www.ebay.com/...55f062d&vxp=mtr
A jaki założysz zamach bo to jest sprzęgło dedykowane dla CTR / RSX Type-S ?
Happy Owner Never Drives Anything else.
#28
Napisano 19:18, 18.02.2015
Koło pozostaje oryginalne co najwyżej pójdzie do szlifu a sprzęgło jest dobrane do Accorda tak jak należy . Bo dla wiadomości wszystkich wymieniających i modzących - przed zmianą sprzęgła warto przeszlifować koło zamachowe dla polepszenia styku .
#29
Napisano 22:40, 12.11.2017
Odgrzeje trochę kotleta. To jak z tym zamachem? Zostaje z K24 czy trzeba z K20?
Bo z tego co widzę to Exedy w stage 1 i wzwyż tylko K20. Dedykowanych do K24 nie ma. Wszystkie K seriowe są p&p?
Pzdr
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych