XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Exedy - Standard czy Stage 1 ?
#1
Napisano 18:20, 31.07.2011
Po ostatnim mapowaniu mojej furki przybyło mi trochę momentu i niestety sprzęgło nie wytrzymuje presji.
No i tak sobie myślę. Oczywiście idę w japońszczyznę więc Exedy na pierwszym miejscu.
I pytanie:
czy kupić standardowe OEMowe sprzęgło czy może póść w Stage1 - organic.
Czy jest ktoś, kto może mi w miare prosto określić czy przy mocy 250KM i momencie powiedzmy 260Nm jest sens kupować Stage1? Pieniądze nie grają roli a nawet gdyby grały to róznica w cenie jest raczej mizerna. Chodzi mi przede wszystkim o komfort podróży kiedy nie śmigam po rondach a jadę sobie z rodzinką nad ocean. No i czy faktycznie Stage1 przeniesie więcej niutków na asfalt czy faktycznie dłużej pożyje... czy to w ogóle ma sens. Z lekkiego zamachu jeden kolega juz mnie trochę wyleczył ale moze tu spotkam inne opinie i mimo wszystko zamontuję też odelżonego flywheel'a.
Mile widziane rzeczowe opinie jak i mniej rzeczowe dywagacje
#2
Napisano 19:54, 31.07.2011
Co innego jakbyś zamontował spieka z bardzo mocnym dociskiem np. ACT (polecany do turbo) to wtedy takie sprzęgło nie będzie wygodne do codziennej jazdy z rodzinką
Happy Owner Never Drives Anything else.
#3
Napisano 20:15, 31.07.2011
#4
Napisano 20:40, 31.07.2011
#5
Napisano 00:52, 01.08.2011
#6
Napisano 08:42, 01.08.2011
u mnie na exedy.pl 1370 jakos ale czytalem tu na forum ze wiele osob kupilo sprzeglo po 700-800zl wlasnie exedy dlatego pytam czy mozna to gdzies taniej dorwac:)
#7
Napisano 08:59, 01.08.2011
- Accord 7.gen CL7 K20 - 935 zł (Exedy), 835 zł (FCC Japan/Blueprint)
Accord CH6--> Accord CL7--> Accord CL7, Prelude BB2--> Accord CL7, Accord CG8--> Accord CL7, Civic EP1--> Accord CL7, Accord CU2
#8
Napisano 13:08, 01.08.2011
wiesz. Seryjne sprawne sprzeglo powinno minimum z 60-70tys km wytrzymac... chyba. No zalezy od stylu jazdy. Jesli kopiesz accordzika i tez duzo hamujesz silnikiem (szczegolnie z duzych predkosci) to ten dystans napewno sie zmniejsza.ale moge wrzucic jakies mocnijesze
Ja do swojego wstawilbym sprzeglo Twoje i daloby sie jechac tyle tylko ze o ile nie mial bym uslizgów na dziendobry to na pewno po pól roku by sie pojawily a po paru startach z Lunch Control pewnie sprzeglo trafilby szlag momentalnie. (tak zabilem ostatnio moje sprzeglo - Lunch Control daje kopa ale sprzeglo "dostaje w duspko po calosci" - mowiac kolokwialnie)
A co do cen to jak widac dosyc zasadnicze rozbieznosci ale uwazajcia na to i porownojcie numery seryjne bo juz sie spotkalem z kolesiami sprzedajacymi sprzegla z linii standard jako Stage1 (na ebay sa takie kwiatki). Dopiero po zapytaniu o numer seryjny wychodzilo szydlo z worka.
#9
Napisano 13:23, 01.08.2011
#10
Napisano 15:43, 01.08.2011
no nie ruszasz bo nie masz ja mówie o Lunch Control kontrolowanym elektronicznie (z Hondata K-Pro)nie ruszam z lc ale zdarzylo sie pare razy...
Kurka. Te objawy to cos nie tak. A moze czesc z nich to nie problem sprzegla? Np. jerky-motion przy ruszaniu moze byc spowodowany zupelnie czyms innym. Generalnie jak sprzeglo sie nie slizgla to nie ma sensu go wymieniac. Absolutnie. No chyba ze jest jakas wada fabryczna o ktorej wspomniales. Slychac tlumiki drgan? Ja nawet nie wiem jak rozpoznac ten dzwiek. Lozysko to co innego ale to przeciez moze byc dowolne lozysko ze skrzyni. Szumi na luzie po wysprzegleniu?
Znalazlem takie cos od Lotyszy: http://cgi.ebay.com/...d=p5197.c0.m619
chyba nie da razy znalezc taniej Stage1 Racing. Dostawa free. 290 euro.
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:00, 03.08.2011
#12
Napisano 11:21, 03.08.2011
#13
Napisano 14:37, 03.08.2011
#14
Napisano 14:48, 03.08.2011
#15
Napisano 18:59, 04.08.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych