XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
siłownik drzwi kierowcy
#16
Napisano 22:10, 24.07.2011
[ Dodano: 2011-08-18, 21:02 ]
Wymieniłem dzisiaj. Roboty trochę jest... W HA VI siłownik był przykręcony do boku drzwi i sterował zamkiem za pomocą cięgna. A tutaj siłownik jest częścią zamka - a więc zamek trzeba wyjąć a to oznacza odklejenie folii przeciwdeszczowej, jego odkręcenie (dobry śrubokręt !), odpięcie cięgien do klamki (do jednego jest wyjątkowo kiepski dostęp, nawet po wyjęciu zaślepki serwisowej), wymontowanie prowadnicy szyby a potem jeszcze poskładanie tego wszystkiego do kupy. Przy okazji można nasmarować prowadnice szyb smarem silikonowym. I podobnie jak w przypadku wymiany pedału sprzęgła lepiej być praworęcznym Zajęło mi to prawie 3 godziny - jak na pierwszy raz niezły wynik.
Siłownik kupiony od podanego w wątku sprzedającego z Allegro - w 100% oryginał Hondy.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#17
Napisano 17:41, 20.09.2011
#18
Napisano 18:06, 20.09.2011
Zwróć tylko uwagę jakiego typu masz siłownik (bo o ile się orientuję są dwa rodzaje) - czy przykręcony do zamka czy oddzielny, sterujący zamkiem za pomocą cięgna.
Mi siadł w drzwiach z tyłu po stronie kierowcy i kupiłem używkę od użytkownika hondmar z Allegro.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#19
Napisano 19:11, 22.09.2011
#20
Napisano 19:30, 22.09.2011
http://www.hondaworl...310_category_6/
Dla wersji auta którą ja wybrałem w liście części poniżej rysunku jest wymieniona część nr 5 lub 35 (lewa lub prawa) natomiast na rysunku masz też pokazaną tą drugą wersję siłownika jako część 4 lub 34 ale na liście części poniżej jej nie ma czyli w tej wersji nie występuje.
Tak, że tak jak napisałem wcześniej są dwie wersje siłownika (pokazane na jednym rysunku) a to która występuje u Ciebie to już nie wynika z rysunku tylko z tego jakie auto konkretnie masz (co fabryka wkładała w danej wersji).
Stawiam jednak, że będziesz miał to co jest pokazane jako 5 lub 35.
Ja w każdym razie miałem wątpliwości do tego stopnia że jednak zdecydowałem się na zdjęcie obicia przed zakupem używki (w tylnych drzwiach też były dwie wersje).
[ Dodano: 2011-11-20, 17:12 ]
Latem wymieniałem siłownik w drzwiach kierowcy a ostatnio padł mi w drzwiach pasażera
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#21 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:04, 09.02.2012
udało się z tym centalnym zamkiem?właśnie chyba jestem w potrzebie,bo mój padł.masz namiar skąd brałeś siłownik?..
-bogdan
-dzięki i pozdrawiam
#22
Napisano 17:58, 09.02.2012
#23 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:24, 10.02.2012
#24
Napisano 13:28, 18.02.2012
Przestał działać mi siłownik drzwi kierowcy (pozostałe dzwi zamykały się z pilota, a dzwi kierowcy musiałem zamykać z kluczyka i dopiero wtedy zbroił się alarm). Po lekturze forum byłem przekonany, że siłownik jest uszkodzony.
Cena nowego od około 200-250 zł (np. haparts) do ok. 600 zł (znana cena z ASO i na taką powołują się niektóre serwisy nieautoryzowane - teraz nie wnikam, czy szukają dodatkowych 400 zł zysku, czy nie).
Wykluczaliśmy też inne problemy, np. z czujnikiem domykania drzwi. Co ciekawe, okazało się, że przy drzwiach otwartych i ręcznym symulowaniu ich zamknięcia, siłownik odżył i chodził jak po masełku. Na końcu okazało się to być MEGA ZMYŁKĄ, bo winne były kable. Przy otwartych drzwiach kable stykały i siłownik działał (przy ręcznym symulowaniu zamknięcia), po zamknięciu drzwi wyglądało na ewidentną awarię siłownika.
Tak więc zanim zdecydujecie się kupić nowy siłownik, sprawdźcie styki, które są przy zawiasach drzwi pod gumową osłoną. U mnie problem się rozwiązał. Gdybym się pospieszył i pojechał do serwisu, który nie byłby uczciwy i kazał wymienić siłownik, na pewno bym tak zrobił - w końcu wszystkie objawy na to wskazywały...
#25
Napisano 11:49, 19.02.2012
Nie potrzebnie kupowałem drugi
Moja Hania - http://www.accordklu...highlight=agot
#26 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:18, 23.04.2012
dobra sprostowanie od kierowcy niemiec zamontowal juz ten uniwersalny czesto mozna takie spotkac na allegro za kilkanascie zlotych patent dziala i fajnie, natomiast chwalilem sie jak to wywalilem plytke z komutatora i wszystko cacy .... no bylo 2 dni komutator sie zjaral i szczotki i cala reszta w proch sie obróciła , plan naprawy kupic silownik (slave) i zamontowac tak jak od kierowcy nawet jesli wytrzyma tylko rok a raczej wydaje mi sie ze wcale nie powinien krocej jak wynalazek honda motor co to i tak wymiana na nastepny to pare groszy
#27
Napisano 19:22, 18.06.2012
nowy siłownik w ASO kosztuje prawie 500PLN, ja oferuję go połowę taniej. Mam nadzieję, że ten post nie zostanie odebrany jako nadgorliwa reklama, bo chcę po części pomóc też forumowiczom Accordklubu jako pasjonat tej marki... Na innych forach jestem znany jako "Dzida", prowadzę firme Haparts i mam dostępne od ręki nowe hondowskie oryginalne Siłowniki centralnego zamka do Hondy Accord, więc jeżeli ktoś potrzebuje - zapraszam...
Znaleźć można tu: www.haparts.pl
#28
Napisano 21:59, 18.06.2012
[ Dodano: 2012-06-18, 23:08 ]
Też miałem podobny problem z drzwiami pasażera. Potrafił nie działać dwa tygodnie potem działał miesiąc potem znowu nie działał tydzień i tak w kółko. Znalazłem na Alledrogo używany wymieniłem i jest ok. Tamten zabrałem do domu, rozebrałem i natrafiłem na zimny lut na zasilaniu silniczka. Zlutowałem i mam teraz zapas.
Nie potrzebnie kupowałem drugi
Nie wiem w czym był u mnie problem, tak naprawdę po rozebraniu winy w obu przednich siłownikach które mi wysiadły nie mogłem znaleźć. Fakt faktem, że dopiero ich wymiana pomogła. Objawy to było niepewne zamykanie/otwieranie - siłownik najwyraźniej nie miał siły, tylko odrobinę poruszał sztyftem albo wysuwał/chował go do połowy ale robił dobrze ale wolno. Dopiero przy powtórnej próbie zamknięcia lub otwarcia był w stanie to zrobić dobrze. Pół biedy z otwieraniem ale sprawdzanie przy zamykaniu czy drzwi się pozamykały było trochę męczące.
To samo miałem zresztą w lewym siłowniku tylnych drzwi w HA VI - żadne zaklęcia nie pomagały - poza wymianą. Nowych w dobrej cenie wtedy nie było, kupiłem używkę za 150zł.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#29
Napisano 20:13, 19.06.2012
Pozdrawiam, Zbyszek
był: Accord CL7 Comfort 2004 Royal Ruby Red , jest: Civic FK2 Sport 2015 Brilliant Sporty Blue
#30
Napisano 22:23, 19.06.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych