Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Honda Accord 2.2 I-CTDI 140KM modyfikowany KINGSOFT OST


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#31 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:34, 17.07.2011

Jak założysz sprzęgło organiczne to gwarantuję ci że za pomniesz o problemie. Mamy to przetestowane na niejednym aucie. Masz problem ze sprzegłem, wyślij mi tarczę i docisk a ja zrobie dla ciebie organiczne sprzęgło


ile taka przyjemność?? i jaka jest gwarancja bo w serwisie tez mówią, że sprzęgło jest poprawione.


550zł z wysyłką do klienta, ale trzeba założyć docisk nowy. organiczna tarcza w1.9 ARL 150KM znosi moment 445NM już prawie dwa lata i nic się nie dzieje a auto ma duże turbo zainstalowane

[ Dodano: 2011-07-17, 23:35 ]

Przecież to diesel jest, więc to co byś zapłacił za pomiar zostawisz sobie na paliwo, zachęcam w ramach dobrej współpracy


To ile za pomiar bierzecie :shock: bo mnie szarpnie na paliwo z 400zł


400zł za 600KM chyba przesadziłeś ;-) My bierzemy 150zł i w tym są dwa pomiary dla klienta
  • 0

#32 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 07:28, 18.07.2011

400zł za 600KM chyba przesadziłeś ;-) My bierzemy 150zł i w tym są dwa pomiary dla klienta


:k Nie załatwia sie biznesów o tej porze. Przemnożyłem 6x6,5 :k Prawda kolego 40Lx5=200zł :oops: :k
  • 0
Karawan by HAWARD www.antenybielsko.pl

#33 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:16, 18.07.2011

Też jestem ciekaw jakie będą wyniki jeśli chodzi o temperaturę w dolocie bez wodnego chłodzenia.

A na czym polega ta "organiczność" sprzęgła i docisku?
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#34 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:09, 18.07.2011

Jak organika to mi się z węglem od razu kojarzy:)
  • 0

#35 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:19, 20.07.2011

Coś nam temat umarł :-/ ciekawe, czy doczekamy się odpowiedzi od tunera :?:
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#36 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:50, 07.11.2011

No właśnie temat coś umarł.
A przy okazji ktoś testował może coś takiego jak różnego rodzaju powerboxy jak np to: http://allegro.pl/ch...1913994100.html
  • 0

#37 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:01, 07.11.2011

tommylee, powerboxy sobie odpusc, co do samej mocy to jak ktos ma 40st w dolocie a jak ma 100st to przeciez tam z 20km ucieknie jak nie wiecej. moim zdaniem to bardzo duza roznica i kiedy na standardowym programie i-ctdi moze miec te 50st w warunkach ulicznych to po modyfikacji na standardowym IC na pewno nie. nigdy mnie ten diesel nie interesowal ale w crdi ktorym mam okazje jezdzic jest 2x wiekszy IC niz w accordzie do tego w duzo lepszym miejscu i niestety temperatura po czipiej est z 60-70st.
  • 0

#38 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:07, 07.11.2011

ale odpuścić z jakiego powodu tak w kliku punktach
  • 0

#39 mihail

mihail
  • Forumowicz
  • 152 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:i-cdti
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:40, 07.11.2011

ale odpuścić z jakiego powodu tak w kliku punktach

a ja polecam box'a, szczególnie jak nie masz ochoty na większą modyfikację jaką jest chip. Sam posiadam boxa od V-Techa, w moim temacie znajdziesz wykres.
Jeździłem cały rok i moje obserwacje są następujące:
+ wrażenia z jazdy - duuuużo lepsze (dużo lepiej ciągnie, masaż pleców wywołuje uśmiech na twarzy),
+ spalanie na tym samym poziomie,
- obserwowalnie mocniejsze dymienie,
- aby sprzęgło oszczędzać, nie należy dawać w palnik na wysokich biegach mając obroty 1400-1700

Apetyt rośnie w miarę jedzenia, po zimie boxa sprzedaję i planuję chipować . :dres: A jak chłopaki ogarną FIMC to może być ciekawie...
  • 0

#40 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:41, 08.11.2011

Witam,

mam na imie michal.Jestes tu nowe

Co do sprzęgła to tujaj jest dobre do 380km chyba.

http://www.ebay.co.u...T-/260577400449

i to tez bedzie potrzebne

http://www.ebay.co.u...=item3a67be1570 .

Znaszym silnikiem mozna nawet do 230-250km.


tutaj ten MILU
http://board.civic-f...php?f=7&t=10519
  • 0

#41 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:26, 27.11.2011

Panowie co należy zmodyfikować w wydechu zeby w polączeniu z FMIC i virem wypluło wiecej KM i Nm ?
  • 0

#42 Najlepszy w De

Najlepszy w De
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:?
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:02, 02.01.2021

Witam wszystkich. Jestem posiadaczem Accord vii 2.2 diesel z 2007 roku. Zrobiłem wirusa na 180km i 408 Nm. W tygodniu będę montował nowy FMIC i powoli kompletuje rury na wydech, w planach jest cały od turbo do końca 3" bez żadnych puszek, czysty przelot. Mam nadzieję że nie będzie głośno. Następnie zmiana turbo i wtrysków . Jeszcze nie wiem z czego zaadaptować wtryski i turbo! Może jakieś sprawdzone patenty? Celem jest osiągnięcie okolice 300 km i ?Nm. Czy ten silnik wytrzyma tyle mocy? Dziękuję za informację. Pozdrawiam
  • 0

#43 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:09, 02.01.2021

300 koni? Dla tego silnika bezpieczna wartość bez ruszania dołu to 230/240 koni. 

Sprzęgło nawet od Type S takiej mocy nie wytrzyma, dwumas musiałaby być hybrydą, pół osie wzmocnione itd.

Wtryski? na pewno są wydajniejsze, tylko to co da, jak wyżej co wymieniłem się rozleci a na koniec się panewka obróci. 

 

Wszystko było już omawiane:

 

http://www.accordklu...2-type-s-180km/

http://www.accordklu...ej-regeneracji/

http://www.accordklu...lera-na-fmic-✎/

 

 

Układ wydechowy?  na pewno nie będzie cicho przy tym silniku na pełnym przelocie.

Jeździłem takimi dwoma n22 i w głowie dzwoni, ale kto co lubi, na trasy się to nadawać do jazdy nie będzie. 

 

 

 

Masz sprawdzone metody na 230 koni i tak z 450 Nm.

Niektórzy mają po 190 koni i 450 Nm.

Pamiętaj że to nie samą mocą samochód jedzie, ale także Nm. 

Hybryda turbo + FMIC + Type S i spokojnie będzie dwójka z przodu co do mocy. 

 

 

 

Do tego poczytaj te tematy:

 

http://www.accordklu...537525-niutona/

 

http://www.accordklu...jakie-sprzęgło/

 

http://www.accordklu...-189-hp-440-nm/


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq