XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Honda Accord 2.2 I-CTDI 140KM modyfikowany KINGSOFT OST
#16
Napisano 21:59, 17.07.2011
#17 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:00, 17.07.2011
czuć w dupohamowni to napewno, chodzi o to, że przy takim zestrojeniu (natrysk wodny), auto zachowuje się jakby mialo duży FMIC.
Ciepłe powietrze=mniej powietrza=mniej paliwa=mniej energii=mniej momentu=mniej mocy (w stosunku do wykresu)
Auto jak napisałem było hamowane na serii jak i po programie dokładnie w tych samych warunkach temperaturowych, nic nie było zmieniane. Większość hamowni w PL wyposażona jest w dosyć bardzo proste nawiewy i ma słabą wentylację. U nas podobnie jak w firmie MR Motors mamy po dwa bardzo mocne wentylatory które na pewno stwarzają lepsze warunki temperaturowe i chłodzenia. Nie będę się z tobą kłócił bo jestem tutaj nowy, a hamownia która akurat ja posiadam to nie jest jakaś tam hamownia tylko hamownia która ma swoja renomę na rynku polskim.Bardzo dużo innych firm tuningowych z niej właśnie korzysta
#18
Napisano 22:01, 17.07.2011
A jak gość wyjedzie na miasto to dramat
To już wiesz skąd na serii wyszły zawyżone parametry. Bo stworzyliście dużo lepsze warunki na hamowni niż na drodze.
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:04, 17.07.2011
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-07-17, 23:05 ]
Dla Was kazdy IC bedzie dobry mały czy duży bo jak trzeba bedzie to schłodzicie go ciekłym azotem.
A jak gość wyjedzie na miasto to dramat
To już wiesz skąd na serii wyszły zawyżone parametry. Bo stworzyliście dużo lepsze warunki na hamowni niż na drodze.
Ale auto na drodze miało tem. dochodząca do 50 stopni max, to zastanów się co piszesz. Po za tym napisałem skąd był większy moment.
#20
Napisano 22:07, 17.07.2011
Nic o tym nie wspominaleś, pisałeś tylko że 44'C na hamowni :-/ Więć z stąd moje osądyauto na drodze miało tem. dochodząca do 50 stopni max
#21 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:10, 17.07.2011
Nic o tym nie wspominaleś, pisałeś tylko że 44'C na hamowni :-/ Więć z stąd moje osądyauto na drodze miało tem. dochodząca do 50 stopni max
No chyba nie uważasz że bym robił głupiego z siebie, stąd tez moje dziwne stwierdzenia o tych temperaturach, to tez mnie się nie dziw. Powiedziałem, że auto jest do sprawdzenia wszędzie, i jako firma gwarantujemy klientowi bezpieczny przyrost mocy potwierdzony wykresem z hamowni w tych samych warunkach temperaturowych
#22
Napisano 22:13, 17.07.2011
To dla mnie bardzo ważne.
pozdrawiam
[ Dodano: 2011-07-17, 23:15 ]
Tylko jak się okaże że jest w okolicy 100'C to mi to napisz bez ściemy
#23 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:17, 17.07.2011
Proszę daj znać jak to wygląda dokładnie z tymi temperaturami, bo piszesz że wraca do Ciebie jeszcze ten egzemplarz.
To dla mnie bardzo ważne.
pozdrawiam
[ Dodano: 2011-07-17, 23:15 ]
Tylko jak się okaże że jest w okolicy 100'C to mi to napisz bez ściemy
A dlaczego miałbym ściemniać, nawet mogę hamować auto bez natrysku wodnego. Będę miał update do CDIF'a i wtedy zmierzę jego parametry na drodze. Oczywiście odpisze w tym temacie
#24
Napisano 22:20, 17.07.2011
Na szczęście podobno mam wgrane takie mapy że jak dostanie wyższą temperaturę w dolocie to obniży moc.
Gdzie masz tą hamownie? daleko od Bielska-Białej? Może by się spotkać
#25 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:25, 17.07.2011
Będę wdzięczny, bo ta tamperatura nie daje mi spokojnie spać :-/
Na szczęście podobno mam wgrane takie mapy że jak dostanie wyższą temperaturę w dolocie to obniży moc.
Gdzie masz tą hamownie? daleko od Bielska-Białej? Może by się spotkać
Zapraszam do Ostrowca masz do mnie dokładnie 300KM. Więc jak przyjedziesz to za darmo masz pomiar, wtedy tez możemy pogadać w 4 oczy
#26
Napisano 22:27, 17.07.2011
#27
Napisano 22:28, 17.07.2011
To w 4 oczy zabrzmiało groźnie może lepiej nie jechać
A tak na poważnie to chętnie bym sprawdził moją Hankę u Ciebie. Tylko te 600km
pozdrawiam
#28 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:29, 17.07.2011
Temperatura temperaturą ale sprzęgło co rok do wymiany. Autopsja niestety.
Jak założysz sprzęgło organiczne to gwarantuję ci że za pomniesz o problemie. Mamy to przetestowane na niejednym aucie. Masz problem ze sprzegłem, wyślij mi tarczę i docisk a ja zrobie dla ciebie organiczne sprzęgło.
[ Dodano: 2011-07-17, 23:30 ]
Pomyślimy, może zrobię sobie wycieczkę.
To w 4 oczy zabrzmiało groźnie może lepiej nie jechać
A tak na poważnie to chętnie bym sprawdził moją Hankę u Ciebie. Tylko te 600km
pozdrawiam
Przecież to diesel jest, więc to co byś zapłacił za pomiar zostawisz sobie na paliwo, zachęcam w ramach dobrej współpracy
#29
Napisano 22:31, 17.07.2011
Jak założysz sprzęgło organiczne to gwarantuję ci że za pomniesz o problemie. Mamy to przetestowane na niejednym aucie. Masz problem ze sprzegłem, wyślij mi tarczę i docisk a ja zrobie dla ciebie organiczne sprzęgło
ile taka przyjemność i jaka jest gwarancja bo w serwisie tez mówią, że sprzęgło jest poprawione.
#30
Napisano 22:33, 17.07.2011
Przecież to diesel jest, więc to co byś zapłacił za pomiar zostawisz sobie na paliwo, zachęcam w ramach dobrej współpracy
To ile za pomiar bierzecie bo mnie szarpnie na paliwo z 400zł
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych