Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Honda Accord 2.2 I-CTDI 140KM modyfikowany KINGSOFT OST


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:22, 17.07.2011

Honda Accord 2.2 I-CTDI 140KM 360NM z 2005r. Autko przyjechało do nas do firmy na standardowy chiptuning. Rezultat z hamowni badania serii:
Dołączona grafika

Po wymianie filtra powietrza i zamontowaniu nowego przepływomierza, oraz zmodyfikowaniu programu sterującego:
Dołączona grafika

Po wykonaniu korekty oprogramowania, finalny wynik 182KM i 420NM
Dołączona grafika
  • 0

#2 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:32, 17.07.2011

KINGSOFT-GRUCHA, i? To jakaś oferta, czy tak czysto informacyjnie? Jeśli oferta to może podaj cenę itd ;-)
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:37, 17.07.2011

Klient za ten sterownik EDC16C7 zapłacił 1500zł z diagnoza i hamowaniem auta. Sterownik musieliśmy wyciągnąć i programować na BDM. Po kablu mimo zgrania programu auto nie chciało się poprawnie programować.
Akurat accorda pierwszy raz robiliśmy i dlatego chciałem podrzucić modyfikacje na forum ;-)
  • 0

#4 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:22, 17.07.2011

No to teraz wiemy już coś więcej :mrgreen:
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#5 uniu

uniu
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:w.
  • Silnik:2,2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:59, 17.07.2011

Ładny moment ale ciekawi mnie ile wytrzyma sprzęgło z takimi modyfikacjami? W civicu z silnikiem 2,2 ictdi są już poslizgi sprzęgła powyżej 400 NM
  • 0

Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel


#6 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 21:10, 17.07.2011

Z ciekawości jaka mieliście temperaturę w dolocie???
  • 0
Karawan by HAWARD www.antenybielsko.pl

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:14, 17.07.2011

Ładny moment ale ciekawi mnie ile wytrzyma sprzęgło z takimi modyfikacjami? W civicu z silnikiem 2,2 ictdi są już poslizgi sprzęgła powyżej 400 NM


Mamy rozsądne rozwianie dla klientów razie potrzeby, a mianowicie sprzęgło organiczne, działa fabrycznie. Odnośnie modyfikacji, to moment obrotowy wyszedł już duży na serii ale spowodowane to było przeładowaniem na turbo które po programie nam znacznie udało się ograniczyć. Nie sądzę aby były problemy ze sprzęgłem, aczkolwiek klient wiedział na co się decyduje ponieważ auto miało już przejechane prawie 200tyś i był poinformowany że być może sprzęgło trzeba będzie zrobić z uwagi na przebieg auta. Oczywiście pozytywnie reagował na naszą ofertę odnośnie sprzęgła

[ Dodano: 2011-07-17, 22:17 ]

Z ciekawości jaka mieliście temperaturę w dolocie???


tem. w dolocie była 44 stopnie. Wiem jest mały intercooler w tym aucie, ale za to dwa silne wentylatory na hamowni WBD500 robią dobra robotę
  • 0

#8 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 21:20, 17.07.2011

200 tyś na jednym sprzęgle :shock: do miesiąca może dwóch prognozuje wymianę :mrgreen:
Ile???????????????????????????????????????????????
Chyba mieliście na hamowni -20'C :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
ja mam ok 180KM i 400Nm i 105'C (temp. otoczenia ok 25'C) więc jestem ciekawy jak to u Was wyszło :-/
  • 0
Karawan by HAWARD www.antenybielsko.pl

#9 kubihondka

kubihondka
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Świątniki górne
  • Silnik:3,5
  • Wersja:EXL
  • KM:280
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:23, 17.07.2011

ile trwa taka modyfikacja u Was ?
powoli sie przymierzam do zrobienia w swoim aucie
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:24, 17.07.2011

200 tyś na jednym sprzęgle :shock: do miesiąca może dwóch prognozuje wymianę :mrgreen:
Ile???????????????????????????????????????????????
ja mam ok 180KM i 400Nm i 105'C (temp. otoczenia ok 25'C) więc jestem ciekawy jak to u Was wyszło :-/


:-/ Aż mi się wierzyć w to nie chce że masz taką tem. to jest nie możliwe :-/

Aczkolwiek chętnie bym Ciebie zaprosił do siebie na pomiar. Przy 105 stopniach w dolocie to rurek od coolera nie dało by się dotknąć, a czym diagnozowałeś tem.w dolocie podczas pomiaru i na drodze??

[ Dodano: 2011-07-17, 22:26 ]

ile trwa taka modyfikacja u Was ?
powoli sie przymierzam do zrobienia w swoim aucie


Około 8 godzin, każde auto traktowane jest indywidualnie, także trzeba zarezerwować sobie czas ;-)
  • 0

#11 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 21:33, 17.07.2011

To twoje 44'C mnie dziwią :shock:
Przeczytaj 3 post od góry 120'C:
http://forum.tdi-tun...ighlight=i-ctdi
Więc nie jestem odosobnionym przypadkiem.
Co do pomiaru to był podpięty komp podczas jazdy :-P
  • 0
Karawan by HAWARD www.antenybielsko.pl

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:48, 17.07.2011

To twoje 44'C mnie dziwią :shock:
Przeczytaj 3 post od góry 120'C:
http://forum.tdi-tun...ighlight=i-ctdi
Więc nie jestem odosobnionym przypadkiem.
Co do pomiaru to był podpięty komp podczas jazdy :-P


Faktycznie, być może różnica w tem. wyszła dlatego iż my stosujemy w autach wyposażonych w mały cooler, natrysk wodny aby auto nie zgrzewało się przy serii pomiarów wykonywanych. Bez natrysku wodnego nie hamowałem auta ale i tak nie ciężko mi uwierzyć w ta temperaturę. Będę miał przyjemność po raz kolejny to auto mieć w przyszłym tygodniu więc zwrócę uwagę.
  • 0

#13 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:50, 17.07.2011

Możliwie jest więc chyba, że to auto wcale nie ma realnie takich osiągów jak na wykresie.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:51, 17.07.2011

W samochodach marki VAG na stronie KINGSOFT i bartpol-hamownia.pl są przedstawione modyfikacje samochodów z silnikiem np 1.9 TDI gdzie temperatura na hamowni z natryskiem wodnym dochodzi do 38 max.Po to jest to robione aby maksymalnie zbliżyć się do temperatury którą pokazuje komputer podczas diagnozowania auta na drodze.

[ Dodano: 2011-07-17, 22:52 ]

Możliwie jest więc chyba, że to auto wcale nie ma realnie takich osiągów jak na wykresie.


Auto można sprawdzić na dowolnie wybranej hamowni, moc napewno będzie ;-) tym bardziej że różnica odczuwalna jest na plecach

Po za tym auto było hamowane na serii jak i po programie dokładnie w tych samych warunkach temperaturowych, nic nie było zmieniane
  • 0

#15 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:55, 17.07.2011

czuć w dupohamowni to napewno, chodzi o to, że przy takim zestrojeniu (natrysk wodny), auto zachowuje się jakby mialo duży FMIC.
Ciepłe powietrze=mniej powietrza=mniej paliwa=mniej energii=mniej momentu=mniej mocy (w stosunku do wykresu)
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq