XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Honda Accord 2.2 I-CTDI 140KM modyfikowany KINGSOFT OST
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:22, 17.07.2011
Po wymianie filtra powietrza i zamontowaniu nowego przepływomierza, oraz zmodyfikowaniu programu sterującego:
Po wykonaniu korekty oprogramowania, finalny wynik 182KM i 420NM
#2
Napisano 19:32, 17.07.2011
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:37, 17.07.2011
Akurat accorda pierwszy raz robiliśmy i dlatego chciałem podrzucić modyfikacje na forum
#4
Napisano 20:22, 17.07.2011
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#5
Napisano 20:59, 17.07.2011
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
#6
Napisano 21:10, 17.07.2011
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:14, 17.07.2011
Ładny moment ale ciekawi mnie ile wytrzyma sprzęgło z takimi modyfikacjami? W civicu z silnikiem 2,2 ictdi są już poslizgi sprzęgła powyżej 400 NM
Mamy rozsądne rozwianie dla klientów razie potrzeby, a mianowicie sprzęgło organiczne, działa fabrycznie. Odnośnie modyfikacji, to moment obrotowy wyszedł już duży na serii ale spowodowane to było przeładowaniem na turbo które po programie nam znacznie udało się ograniczyć. Nie sądzę aby były problemy ze sprzęgłem, aczkolwiek klient wiedział na co się decyduje ponieważ auto miało już przejechane prawie 200tyś i był poinformowany że być może sprzęgło trzeba będzie zrobić z uwagi na przebieg auta. Oczywiście pozytywnie reagował na naszą ofertę odnośnie sprzęgła
[ Dodano: 2011-07-17, 22:17 ]
Z ciekawości jaka mieliście temperaturę w dolocie?
tem. w dolocie była 44 stopnie. Wiem jest mały intercooler w tym aucie, ale za to dwa silne wentylatory na hamowni WBD500 robią dobra robotę
#8
Napisano 21:20, 17.07.2011
Ile?????????????????
Chyba mieliście na hamowni -20'C
ja mam ok 180KM i 400Nm i 105'C (temp. otoczenia ok 25'C) więc jestem ciekawy jak to u Was wyszło :-/
#9
Napisano 21:23, 17.07.2011
powoli sie przymierzam do zrobienia w swoim aucie
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:24, 17.07.2011
200 tyś na jednym sprzęgle do miesiąca może dwóch prognozuje wymianę
Ile?????????????????
ja mam ok 180KM i 400Nm i 105'C (temp. otoczenia ok 25'C) więc jestem ciekawy jak to u Was wyszło :-/
:-/ Aż mi się wierzyć w to nie chce że masz taką tem. to jest nie możliwe :-/
Aczkolwiek chętnie bym Ciebie zaprosił do siebie na pomiar. Przy 105 stopniach w dolocie to rurek od coolera nie dało by się dotknąć, a czym diagnozowałeś tem.w dolocie podczas pomiaru i na drodze??
[ Dodano: 2011-07-17, 22:26 ]
ile trwa taka modyfikacja u Was ?
powoli sie przymierzam do zrobienia w swoim aucie
Około 8 godzin, każde auto traktowane jest indywidualnie, także trzeba zarezerwować sobie czas
#11
Napisano 21:33, 17.07.2011
Przeczytaj 3 post od góry 120'C:
http://forum.tdi-tun...ighlight=i-ctdi
Więc nie jestem odosobnionym przypadkiem.
Co do pomiaru to był podpięty komp podczas jazdy
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:48, 17.07.2011
To twoje 44'C mnie dziwią
Przeczytaj 3 post od góry 120'C:
http://forum.tdi-tun...ighlight=i-ctdi
Więc nie jestem odosobnionym przypadkiem.
Co do pomiaru to był podpięty komp podczas jazdy
Faktycznie, być może różnica w tem. wyszła dlatego iż my stosujemy w autach wyposażonych w mały cooler, natrysk wodny aby auto nie zgrzewało się przy serii pomiarów wykonywanych. Bez natrysku wodnego nie hamowałem auta ale i tak nie ciężko mi uwierzyć w ta temperaturę. Będę miał przyjemność po raz kolejny to auto mieć w przyszłym tygodniu więc zwrócę uwagę.
#13
Napisano 21:50, 17.07.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:51, 17.07.2011
[ Dodano: 2011-07-17, 22:52 ]
Możliwie jest więc chyba, że to auto wcale nie ma realnie takich osiągów jak na wykresie.
Auto można sprawdzić na dowolnie wybranej hamowni, moc napewno będzie tym bardziej że różnica odczuwalna jest na plecach
Po za tym auto było hamowane na serii jak i po programie dokładnie w tych samych warunkach temperaturowych, nic nie było zmieniane
#15
Napisano 21:55, 17.07.2011
Ciepłe powietrze=mniej powietrza=mniej paliwa=mniej energii=mniej momentu=mniej mocy (w stosunku do wykresu)
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych