Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

tarcze hamulcowe


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
66 odpowiedzi w tym temacie

#46 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:21, 01.08.2011

jak zaloze na samochod nie beda czarne jak na tym zdjeciu!

Dokładnie tak
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#47 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:12, 01.08.2011

to warstwa ochronna, zetrze sie po pierwszym hamowaniu:)
  • 0

#48 jaguś

jaguś
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Poznań
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:28, 02.08.2011

kurde szkoda już miałem koncepcje
blackfly a powiedz mi jakie ty zakładałeś do swojej?I czy jest możliwość założenia większej tarczy niż fabryczna bo są bardzo małe i wiejsko to wygląda.Wiem że breembo dedykuje do cl7 układ hamowania na allegro jest używka za 4 tyś.Ale jakaś optymalna inna opcja?
  • 0
Była poprzednio :
Honda Accord VII 2.0 PB
Bmw E60 530D
Audi A6 C6 4f0 2.4 PB
Jest Audi a4 B8

#49 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:37, 02.08.2011

jaguś, a jakie ty masz tarcze? powinienes miec 300 i one wcale nie sa takie male. problemem jest to ze przy 300mm wchodzi 16 a pozniej jest 328 i jz ciezko zalozyc nawet 17 a na zime nie bede 18 wkladal.

sa rozne zestawy BBK do accorda ale wszystkie kosztuja okolo 4k. najprosciej to zrobic wieksze jarzmo np to co jest do 280 i do niego dokrecic jeszcze adapter. wtedy mozesz zalozyc wieksza tarcze i zostawic fabryczny zacisk - moim zdaniem nalepsze i najtansze rozwiazanie.
  • 0

#50 Wiker

Wiker
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:30, 02.08.2011

Panowie czy opłaca się kupować tarcze JapanLine do Accorda?
  • 0

#51 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:37, 02.08.2011

Osobiście odradzam tą firme... W nazwie Japan ale Japoni to na oczy nie widziało niestety :/

[ Dodano: 2011-08-02, 17:40 ]

jak bije przy hamowaniu to kola nie maja znaczenia.


maja, mialem przypadek ze w samochodzie zachamowana 20m ciaglego pisku az na oponie reka czuc bylo splaszczenie gdzie opony zostalo troszke na to hamowanie i to w jednym miejscu bo nie bylo w aucie absu. I jak jechalem 50km na godz i hamowalem do zera to nic, ale ze 100km lub wiecej kierownice mi wyrywalo takie bicie...
  • 0

#52 Wiker

Wiker
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:58, 02.08.2011

Właśnie mam problem z biciem przy hamowaniu od jakiegoś czasu. Tarcze mierzyłem i są poniżej wymiaru, więc pasuje wymienić. Ale przeglądam encyklopedie na forum i nie mam pojęcia, co wybrać do normalnej jazdy?
  • 0

#53 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:31, 02.08.2011

Właśnie mam problem z biciem przy hamowaniu od jakiegoś czasu. Tarcze mierzyłem i są poniżej wymiaru, więc pasuje wymienić. Ale przeglądam encyklopedie na forum i nie mam pojęcia, co wybrać do normalnej jazdy?


ma byc tanie i w miare dobre czy cena nie gra roli?
  • 0

#54 DarkoZ

DarkoZ
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:Wałbrzych
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:41, 02.08.2011

Kurcze czytam, czytam i dupa blada nie wiem co mam kupić :k
Potrzebuję tarcze i klocki na tył. Mój styl jazdy jest w miarę spokojny, umiarkowany, głównie po mieście.
Bardzo proszę o poradę jakie tarcze i klocki kupić na tył do Accorda z 2006r. 2.2 Diesel CN1 Executive.
  • 0

#55 Wiker

Wiker
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:55, 02.08.2011

ma byc tanie i w miare dobre czy cena nie gra roli?



Cena ok 500 zł
Tarcze już chyba wiem: Zimmerman
  • 0

#56 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:58, 02.08.2011

kup zimmermanny, ate albo zwykle ebc bedzie dobrze
  • 0

#57 Wiker

Wiker
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:11, 02.08.2011

I tak zrobię. Dzięki.
  • 0

#58 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:23, 02.08.2011

TRW tez polecam
  • 0

#59 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:26, 02.08.2011

TRW tez polecam

nigdy to bylo dobre 10lat temu
  • 0

#60 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:06, 03.08.2011

Tarcze TRW mogą być do emeryckiej jazdy po mieście bez ich przegrzewania, ich klocki też są przeciętne a do tego mają wysokie ceny.

Na plus jest to, że są polakierowane na czarno w miejscach które nie mają styku z klockiem i tym samym nie widać przez "alusy" rdzewienia.

Oczywiście można samemu kupić farbę odporną na wysoką temperaturę i polakierować albo dać tarcze do ocynkowania.
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq