Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Wyciek płynu wspomagania z przekładni.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#31 Nipto

Nipto
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:Poznań-Kiekrz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:124
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:05, 31.10.2013

Nie pamiętam skąd i dokąd on jest wkręcony ale jutro podniosę auto i cyknę fotkę. Pamiętam za to, że ni członek, nie było do niego swobodnego dostępu. Gwint jest zapieczony a ja nie miałem na tyle miejsca, żeby dobrze klucz chwycić, ani od góry próbując ani od dołu.
  • 0

#32 lukaschu

lukaschu
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:?
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:40, 06.11.2013

Że się podłączę pod temat. U mnie też pojawiły się wycieki, i w pierwszej chwili myślałem, że to przez rozdartą gumę osłonową na przekładni. Ale po dokładniejszych oględzinach w tym miejscu jest sucho i wystarczyło wymienić tę gumę a wyciek pojawił się na wężyku który wkręcany jest w przekładnię. Myślałem, że się po prostu coś odkręciło ale dokręcanie nic nie dało. Po prostu wężyk skorodował i cieknie. Wystarczy go wymienić albo skrócić i zarobić nową końcówkę ale dojście do niego i tak wymaga zdjęcia przekładni.
Zabiorę się za to w wolnej chwili i chętnie zrobię fotki i opis. Podpowiedzcie tylko czy wystarczy odkręcić przekładnie od spodu czy jest ona też mocowana do kolumny kierowniczej?? Nie trzeba chyba demontować niczego w środku ??


no to ja mam prawie identyczny przypadek bo gumy też miałem podarte i już wymienione. Mechanik, który mi to robił zlokalizował inne źródło wycieku, na "szczęście" to wyciek z rurki, która strasznie skorodowała. Na nieszczęście też jest tam taki ch.. dostęp, że nawet nie ma jak klucza za bardzo włożyć. Ciekawi mnie czy chodzi nam o tą samą rurkę. U mnie jest to element nr 5 (53720-S1A-G00, PIPE COMP. A, RETURN, 10MM)
Dołączona grafika
  • 0

#33 Nipto

Nipto
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:Poznań-Kiekrz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:124
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:21, 06.11.2013

Że się podłączę pod temat. U mnie też pojawiły się wycieki, i w pierwszej chwili myślałem, że to przez rozdartą gumę osłonową na przekładni. Ale po dokładniejszych oględzinach w tym miejscu jest sucho i wystarczyło wymienić tę gumę a wyciek pojawił się na wężyku który wkręcany jest w przekładnię. Myślałem, że się po prostu coś odkręciło ale dokręcanie nic nie dało. Po prostu wężyk skorodował i cieknie. Wystarczy go wymienić albo skrócić i zarobić nową końcówkę ale dojście do niego i tak wymaga zdjęcia przekładni.
Zabiorę się za to w wolnej chwili i chętnie zrobię fotki i opis. Podpowiedzcie tylko czy wystarczy odkręcić przekładnie od spodu czy jest ona też mocowana do kolumny kierowniczej?? Nie trzeba chyba demontować niczego w środku ??


no to ja mam prawie identyczny przypadek bo gumy też miałem podarte i już wymienione. Mechanik, który mi to robił zlokalizował inne źródło wycieku, na "szczęście" to wyciek z rurki, która strasznie skorodowała. Na nieszczęście też jest tam taki ch.. dostęp, że nawet nie ma jak klucza za bardzo włożyć. Ciekawi mnie czy chodzi nam o tą samą rurkę. U mnie jest to element nr 5 (53720-S1A-G00, PIPE COMP. A, RETURN, 10MM)
Obrazek


Tak, na 99% to jest ten właśnie wężyk. Od przekładni nie idzie go odkręcić bo nie ma jak chwycić klucza ale pocieszające jest to, że jest on taki krótki i z drugiej strony chyba zaciśnięty opaską.
W sumie trochę odpuściłem temat bo zabrałem się za skręcanie CRX-a ale teraz mnie zmotywowałeś do działania :mrgreen:
  • 0

#34 lukaschu

lukaschu
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:?
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:20, 07.11.2013

To jak zrobisz to dawaj znaka:) Mój mechanik nawet nie podejmował się naprawy (nie to, że mu się nie chce ale nie ma czasu). Możecie polecić jakiś warsztat w Lublinie, który by to naprawił? W grę wchodzi też dorobienie tego przewodu bo nigdzie go nie można dokupić. (tzn można zamówić za 200zł)
  • 0

#35 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:33, 05.12.2018

Podłączę się pod temat. Ja dziś również zauważyłem że coś mi przy wyjeździe z garażu i skręceniu tuż za wyjazdem wykapało solidnie spod auta. Wjechałem na kanał i osłona gumowa przekładni kierowniczej mokra olejem/płynem. Trzeba regenerować przekładnie czy to coś mniej groźnego? Kto w Lublinie się tym dobrze zajmie?


  • 0

#36 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:24, 08.12.2018

Panowie w poniedziałek prowadzę hondę na regenerację przekładni kierowniczej ponieważ cieknie płyn w okolicach osłony gumowej po stronie kierowcy, Troszkę poczytałem na ten temat i mam pytanie. Czy przy okazji takiej naprawy wymienia się cały płyn czy tylko dolewa się ubytek?


  • 0

#37 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 12:49, 09.12.2018

Jeżeli nie był wymieniany od nowości (a w 99% tak właśnie jest ) to lepiej wymienić i mi z głowy .
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq