Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Wyciek płynu wspomagania z przekładni.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:35, 05.07.2011

Witam. Niedawno zaskoczył mnie dziwny pisk/wycie pod maską. diagnoza była szybka brak płynu wspomagania. Doraźnie zalłem ATF żeby pompy nie zatrzeć. Wyciek jest spod gumowej osłony - harmonijki. Pytane : Pewnie jest tam jakiś uszczelniacz - Czy jest on wymienny ?? Ewentualnie regeneracja gdzie na ślasku? Co radzicie ?
  • 0

#2 senior

senior
  • Klubowicz
  • 115 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:15, 05.07.2011

[ Dodano: 2011-07-06, 00:16 ]
Masz prawo wygłosić słynne zdanie: "HUSTON - MAMY PROBLEM!"
Przerabiałem niestety ten temat w maju (CL7 05' - benzyna, przed FL, przebieg 127.000km). Objawy identyczne. Diagnoza w ASO:
wżery pokorozyjne wału przekładni kierowniczej :cry: Doświadczony mechanik przy okazji zdradził mi, że niestety "ten typ tak ma" :roll: Problem pojawia się przy przebiegach rzędu 120 - 140.000 km i po ok. 5-ciu latach. I nie jest to wina uszczelniaczy. Chyba dlatego HONDA w VIII generacji przeszła na wspomaganie elektryczne - oczywiście oficjalnie pomijając ten dosyć kłopotliwy grzech :shock:
Są dwie drogi wyjścia z tego kłopotu:
1. Regeneracja przekładni (specjalistyczny warsztat w Łodzi robi to za ok. 800 PLN).
2. Wymiana wału w ASO (+ zestaw remontowy). Operacja droga :-o (w W-wie łącznie prawie 3.000 PLN).
Ja poszedłem tą drugą drogą (dbam o moją Hanię) ;-)
Kończąc: :ok
  • 0

Z pozdrowieniami,
Senior

HA CU1 Lifestyle  2015


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:56, 06.07.2011

dzięki za odp. No dokładnie jest 141 tys i 5 lat . Chmm to mnie troszkę zaskoczyło . O sprzęgle wiedziałem, o ewentualnych problemach z pompą też , ale kolejny słaby punkt? Kurcze jeździłem francuzem tak wykpiwanym przez wielu, 607 przez 6 lat. 120 tys sam nim zrobiłem i jedyne co padło to pompa paliwa z baku za 170zł. No cóż trzeba zrobić nie ma rady. Do łodzi troszku daleko , będę szukał regeneracji u siebie. Pzdr.
  • 0

#4 cisoboy

cisoboy
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Kombi
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:38, 27.06.2012

U mnie poci sie delikatnie po stronie pasażera tylko. Sciągnołem osłonke to sie polało troszkę więcej, korozje widać pomimo tego płynu. Można po jednej stronie uszczelnienie wymienić? JAK? Ktoś to robił? :sl
Jak nie to gdzie polecacie taka akcje we Wrocławiu?? Ile to kosztuje?

Dołączona grafika
  • 0

C1_SOBOY_1.png

 


 


#5 Solo

Solo
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Pajęczno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:20, 27.06.2012

Kolego poszukaj na forum bo z tego co pamiętam to dobrze maglownice robią w Częstochowie, konkretów nie pamiętam wiec trzeba szukać, ale często był ten serwis chwalony.
  • 0
Accord i-CTDI 2006
Yamaha FZ1
Junak M10

#6 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1594 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:11, 27.06.2012

mialem to samo, skonczylo sie na wymianie przekladni na nowa, niby mozna to robic, ale mi sie udalo na gwarancji to zrobic, wiec nie bralem sie za naprawe
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#7 cisoboy

cisoboy
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Kombi
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:34, 28.06.2012

mialem to samo, skonczylo sie na wymianie przekladni na nowa, niby mozna to robic, ale mi sie udalo na gwarancji to zrobic, wiec nie bralem sie za naprawe


Tylko że u mnie już po gwarancji. Częstochowa to kawałek z wrocka.
Co to może ciec? Ma ktoś może złożenie jak to w środku wygląda?
Podziwiałem zawsze Honde za dostęp do takich rzeczy (Civic) i mam nadzieję że tym razem da się to w miarę prosto naprawić.
Na przewodzie hydraulicznym jest czujnik (trochę też spocony u mnie jest), zakładam że ciśnienia wspomagania i nic na razie nie wskazuje na jakieś spadki ciśnień. Wspomaganie też przyzwoicie śmiga, lecz obawiam się usterki gdzieś na trasie. Czekam aż znajdę jak to zrobić.

.............................................
Dla wyszukiwarki: maglownica wyciek pocenie wspomaganie VII 7 gen
  • 0

C1_SOBOY_1.png

 


 


#8 Dymek00

Dymek00
  • Forumowicz
  • 445 postów
  • Skąd:Slask
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:37, 28.06.2012

Pod łodzia robia tez dobrze maglownice.
  • 0
Zapraszam do oglądania i komentowania.
Accord VI - Klik
Jeśli pomogłem to kliknij "pomógł" :)

#9 miako

miako
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:30, 06.07.2012

no ja też mam problem z maglownicą, cieknie płyn od wspomagania od spodu - może nie jakoś dużo ale kropelkami ucieka. Najgorsze, że mam zaplanowany wyjazd 500km, jak myślicie przy kontrolowaniu płynu wspomagania dam rade dojechać??? (dodam, że nie ma objawu wycia, głośnej pracy jak jest płyn)
polecacie kogoś od regeneracji maglownic w zachodniopomorskim??
  • 0

#10 jaca

jaca
  • Klubowicz
  • 799 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:53, 06.07.2012

Ciężko ocenić, a dolewałeś coś przez ostatnie 500km? Jeśli niewiele, to nie powinno się dużo zmienić. Wyciek kilkudziesięciu mililitrów jest już zauważalny w zbiorniczku, więc kup jakiś płyn (PS-F czy inny - Twój wybór) na trasę i dolewaj. Moim zdaniem, żeby zgubić 1 litr płynu do wspomagania na 500km to musi się prawie ciurkiem lać i sądzę, że zauważyłbyś tak poważny wyciek.
  • 0

#11 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1594 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:12, 06.07.2012

Najgorsze, że mam zaplanowany wyjazd 500km, jak myślicie przy kontrolowaniu płynu wspomagania dam rade dojechać???

Bez problemu, moje doswiadczenie z jazdy z totalnie cieknacym wspomaganiem w acco:
- w trasie ubytek 0,25 litra na 500km autostrady, bo tam praktycznie nie ma skręcania, tylko delikatne korekty
- w miescie okolo 0,25 litra na dojazd do pracy 6 km i spowrotem, lalo się jak diabli, ale wyciek mialem tylko przy skreconych kolach
wniosek: najwięcej tracisz na parkingach, w trasie ubytki sa minimalne
potem zabrano mi auto i się jeżdżenie skończyło :B
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:17, 12.07.2012

Panowie ten typ faktycznie tak ma. Zawsze można napaisać do HPL (Honda Poland) Żeby częściowo zrefundowali naprawę albo jak się dobrze pogada to zapłacą za całość. a w zamian dostaję się nową listwę przekładni wszystkie nowe uszczelniacze do samej przekładni jak i do główki, robociznę i gwarancję. Z tego co się orientuje to się zgadzają.
  • 0

#13 cisoboy

cisoboy
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Kombi
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:52, 21.07.2012

Panowie ten typ faktycznie tak ma. Zawsze można napaisać do HPL (Honda Poland) Żeby częściowo zrefundowali naprawę albo jak się dobrze pogada to zapłacą za całość. a w zamian dostaję się nową listwę przekładni wszystkie nowe uszczelniacze do samej przekładni jak i do główki, robociznę i gwarancję. Z tego co się orientuje to się zgadzają.


Nawet po gwarancji? Jak argumentować i do kogo się zwrócić?
  • 0

C1_SOBOY_1.png

 


 


#14 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4498 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:15, 21.07.2012

Z tego co się orientuje to się zgadzają.


jakieś dowody?

na jakiej podstawie honda się zgadza?


wniosek: najwięcej tracisz na parkingach, w trasie ubytki sa minimalne


doszedłem do takich samych wniosków po moich przygodach

te przekładnie w acco to jakiś dramat, ale pocieszam się że nawet takie auta
jak A8 też miały z tym spore kłopoty

E36 które też jest w rodzinie i ma jakieś ~300000, głównie jeżdżone przez kobiety po mieście
a te wiadomo, na parkingach kręcą kierownicą od lewa do prawa na maxa i magiel suchy jak
pieprz - to jest trwałość
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#15 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1594 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:14, 21.07.2012

u mnie od ostatniej wymiany spokój (ok. 40 tys. km minęło ;-) )
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq