Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

zegary - podświetenie


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 AndyK

AndyK
  • Forumowicz
  • 167 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:46, 06.03.2009

Witam
W accord sport podświetlenie jest czerwone/pomarańczowe.
Czy dużym problemem/kosztem jest zmiana na białe?

Robiłem to w swoim starym samochodzie (almera) i dałem radę.
Mam nadzieję ze w accord nie trzeba demontować tylnej kanapy ;-)
dzięki za info.

A

#2 albundy

albundy
  • Forumowicz
  • 103 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:37, 21.03.2009

ja niewiem ale mam inne pytanie,wie ktos jak sie robi test zegarów accord 2004r.? da sie w ogóle

[ Dodano: 2009-03-30, 12:49 ]
no i jak z tym testem zegarów? nikt nic nie wie?

dalej nikt nic nie wie ? :mrgreen:
Jest cały czas przy mnie, zawsze mogę na nią liczyć, nie jest zazdrosna,
ale trochę wymagająca, nie robi fochów
o inne kobiety i pojedzie ze mną na koniec świata...

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:25, 24.12.2010

Mi się udało wyszło jak oryginał,wyjmujemy licznik rozbieramy go . Ważne w celu rozebrania musimy wyciągnąć wskazówki, proponuje zrobić foto gdzie powinny się znajdować po wyłączeniu zapłonu z prędkościomierzem i obrotomierzem nie ma kłopotu bo muszą być na zero ale z temperaturą i poziomem paliwa jest inaczej. Potem jest trochę zabawy z ustawieniem ale można to zrobić bez problemu.
Po rozebraniu licznika na płytce widzimy masę diod SMD, wyszukujemy tylko te z napisem obok RED/WITHE reszty nie ruszamy bo są od innych kontrolek w sumie jest ich około 25szt ja zakupiłem na allegro 30szt na wszelki wypadek jak się jakaś popsuje cena 0,5zł/szt Czyli za 30szt zapłaciłem 21zł z kosztami przesyłki.
Wlutowujemy je robiłem gorącym powietrzem ale zaczyna się palić plastik na obudowach diod, najlepiej zwykłą lutownicą podważając delikatnie cienkim płaskim śrubokrętem,pamiętamy o biegunowości diod(mają ścięty jeden róg) wiec lutujemy nowe diody z wycięciem w tą stronę co stare, poza tym na płytce jest A/K anoda/katoda. Niewymieniany diod dookoła wskaźników (okrągłe) one powodują że wskazówki są czerwone. Pod wyświetlaczem km są 4 diody, nie wylutowujemy wyświetlacza, wystarczy odpiąć ramkę białą plastikową od płytki i delikatnie odgiąć wyświetlacz. Jeżeli jest wszystko zrobione to idziemy do auta sprawdzić czy wszystko jest ok ( ja jedną wlutowałem odwrotnie) nie świeciły 2 chyba są łączone parami. Po skończeniu ustawiamy wskazówki i cieszymy się z nowych zegarów, efekt jest dużo lepszy niż w czerwonych polecam naprawdę warto.

Diody wyglądają tak http://img404.images.../1362246069.jpg

#4 Mniwoj

Mniwoj
  • Forumowicz
  • 72 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:43, 23.11.2011

A jak wygląda efekt końcowy? Masz może jeszcze fotkę ustawienia wskazówek? Ja zaglądałem do zegarów i chyba źle poustawiałem wskazówki, bo coś mi się poziom paliwa nie podoba.

#5 bamss

bamss
  • Forumowicz
  • 455 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:38, 24.11.2011

ja kupilem zegar po lifcie i tak sie zastanawiam czy pasuje plug &play czy potrzeba przerobek

vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB


#6 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:05, 25.11.2011

ja kupilem zegar po lifcie i tak sie zastanawiam czy pasuje plug &play czy potrzeba przerobek

Nie będzie pasował,potrzeba przeróbek elektronika (chodzi tu o kontrolki-będą się świecić bodajże z checkiem)

#7 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
Reputacja: 40
Super

Napisano 08:10, 25.11.2011

ja kupiłem zegar po lifcie i tak się zastanawiam czy pasuje plug &play czy potrzeba przeróbek


zegary są inne, wiązka jest inna, ECU jest inne, nie ma sensora w silniku do obliczania zużycia paliwa. itd...

#8 bamss

bamss
  • Forumowicz
  • 455 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:20, 25.11.2011

hmm no bez komputera da sie zyc ale za duzo roboty, sam mam warsztat z elektronika i juz iwdze jak sie bede wk..... dam sobie spokoj jakby ktos chcial to mam taki licznik na handel z benzyny manual po 2006r

vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB





IPB Skin By Virteq