XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
zegary - podświetenie
#1
Napisano 20:46, 06.03.2009
W accord sport podświetlenie jest czerwone/pomarańczowe.
Czy dużym problemem/kosztem jest zmiana na białe?
Robiłem to w swoim starym samochodzie (almera) i dałem radę.
Mam nadzieję ze w accord nie trzeba demontować tylnej kanapy
dzięki za info.
A
#2
Napisano 11:37, 21.03.2009
[ Dodano: 2009-03-30, 12:49 ]
no i jak z tym testem zegarów? nikt nic nie wie?
dalej nikt nic nie wie ?
ale trochę wymagająca, nie robi fochów
o inne kobiety i pojedzie ze mną na koniec świata...
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:25, 24.12.2010
Po rozebraniu licznika na płytce widzimy masę diod SMD, wyszukujemy tylko te z napisem obok RED/WITHE reszty nie ruszamy bo są od innych kontrolek w sumie jest ich około 25szt ja zakupiłem na allegro 30szt na wszelki wypadek jak się jakaś popsuje cena 0,5zł/szt Czyli za 30szt zapłaciłem 21zł z kosztami przesyłki.
Wlutowujemy je robiłem gorącym powietrzem ale zaczyna się palić plastik na obudowach diod, najlepiej zwykłą lutownicą podważając delikatnie cienkim płaskim śrubokrętem,pamiętamy o biegunowości diod(mają ścięty jeden róg) wiec lutujemy nowe diody z wycięciem w tą stronę co stare, poza tym na płytce jest A/K anoda/katoda. Niewymieniany diod dookoła wskaźników (okrągłe) one powodują że wskazówki są czerwone. Pod wyświetlaczem km są 4 diody, nie wylutowujemy wyświetlacza, wystarczy odpiąć ramkę białą plastikową od płytki i delikatnie odgiąć wyświetlacz. Jeżeli jest wszystko zrobione to idziemy do auta sprawdzić czy wszystko jest ok ( ja jedną wlutowałem odwrotnie) nie świeciły 2 chyba są łączone parami. Po skończeniu ustawiamy wskazówki i cieszymy się z nowych zegarów, efekt jest dużo lepszy niż w czerwonych polecam naprawdę warto.
Diody wyglądają tak http://img404.images.../1362246069.jpg
#4
Napisano 23:43, 23.11.2011
#5
Napisano 21:38, 24.11.2011
vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB
#6
Napisano 00:05, 25.11.2011
Nie będzie pasował,potrzeba przeróbek elektronika (chodzi tu o kontrolki-będą się świecić bodajże z checkiem)ja kupilem zegar po lifcie i tak sie zastanawiam czy pasuje plug &play czy potrzeba przerobek
#7
Napisano 08:10, 25.11.2011
ja kupiłem zegar po lifcie i tak się zastanawiam czy pasuje plug &play czy potrzeba przeróbek
zegary są inne, wiązka jest inna, ECU jest inne, nie ma sensora w silniku do obliczania zużycia paliwa. itd...
#8
Napisano 18:20, 25.11.2011
vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB