Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

problem z piszczeniem


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 daniel_81

daniel_81
  • Forumowicz
  • 59 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:58, 06.03.2009

Witam, Mam mały problem dotyczący piszczenia, tylko w pewnym zakresie obrotów.
ACCORD VII gen. 2.0 benz. przebieg niecale 100 tys.
Piszczenie ( metaliczne, torche podobne do piszczenie klockow, ) objawia sie tylko w momencie jak jade np. na 3 biegu ( od 2700-3000 obr) potem nic nie slychac. Zauwazylem też że piszczenie to slychac jak troche mocniej wcisne gaz. Przy bardzo bardzo powolnym przyspieszaniu nie slysze nic.
Czy ktos spotkał sie z podobnym problemem?? nie mogłem znaleść w innych postach.
Dzieki za podpowiedzi

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:09, 06.03.2009

Pasek,łożysko alternatora dużo rzeczy.Powiedz czy ten objaw jest cały czas czy tylko przy np.porannym rozruchu i rozgrzewaniu się silnika.

#3 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:09, 06.03.2009

czy na postoju w tym zakresie obrotów tez to słychać?

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#4 daniel_81

daniel_81
  • Forumowicz
  • 59 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:12, 06.03.2009

slychac i na zimnym silniku i na rozgrzanym. Na postoju nie slychać. Dodam tez ze jak delikatnie bardzo wciskam gaz i przechodze przez ten zakres obrotów to tez nie slychać. Ostatnio jechałem ze znajomym ktory stwierdził że odgłos podobny do załączającej sie turbiny.

#5 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:23, 06.03.2009

czyli to słychać pod obciążeniem ewidentnie. może to rzeczywiście coś od turbinki albo intercoolera.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#6 daniel_81

daniel_81
  • Forumowicz
  • 59 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:25, 06.03.2009

tylko u mnie nie ma turbinki :)

#7 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:43, 06.03.2009

tylko u mnie nie ma turbinki :)


fuck, spojrzałem nie opis nie pod twoim avatarkiem. sorki

ja bym jeszcze proponował ci dokładnie posłuchać na postoju w tym zakresie obrotów co się pod maską dzieje. załatw sobie stetoskop i zabaw się w lekarza obsłu*cenzura*ąc silnik. niekoniecznie przykładając stetoskop do poszczególnym elementów, ale zbliżając go do różnych newralgicznych miejsc można wiele wysłuchać. ja dziś tak zrobiłem i dowiedziałem się ze pompa wspomagania mi buczy.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#8 daniel_81

daniel_81
  • Forumowicz
  • 59 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:21, 31.05.2009

TEMAT ROZWIĄZANY!!! Wymieniłem caly tłumik i temat ustąpił. W srodku tłumika podobno jest taka flansza ( kawałek blachy ) ktory potrafi sie "odkleić" i wylatujące spaliny wprowadzaja ten kawałek blaszki w drgania.




IPB Skin By Virteq