Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Pierścienie olejowe


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
64 odpowiedzi w tym temacie

#31 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:29, 25.05.2016

No to "cenzura". Dzwoniłem i komplet na silnik mogą załatwić za 1050zł... ehh chyba trzeba brać.


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#32 gvader

gvader
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:inąd
  • Silnik:4.6
  • Wersja:Type-R/Exe
  • KM:a ze 400 w sumie będzie :D
  • Paliwo:PB
  • Rok:4008
  • Nadwozie:CH1/CW2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:40, 25.05.2016

Haparts, Jarusnet nic nie mają? Mnie nawet OEM części w dobrych pieniądzach (na pewno lepszych niż ASO) załatwiali.


  • 0

#33 Gab

Gab
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Lubań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SEDAN
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:20, 23.08.2016

A te panewki korbowodowe to koniecznie wymieniać? Auto chodzi jak złoto, cicho, równo, oszczędnie. Tylko podpija olej (1L/1500km), bo wcześniejsza właścicielka je na pewno przegrzała. 


  • 0

#34 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:48, 23.08.2016

Ja robiłem remont bo brał około 0,5 l/1000km i u mnie po przebiegu 280 kkm panewki były w super stanie więc ich nie wymieniałem, ale to musi ocenić mechanik po rozbiórce silnika.


  • 0

#35 Gab

Gab
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Lubań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SEDAN
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:55, 23.08.2016

Moja ma 165.000 i wiele wskazuje,  że to stan faktyczny. Obejrzę je po rozbiórce czy nie są zajechane.


  • 0

#36 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:01, 23.08.2016

Panewki wymieniłem dla świętego spokoju. Podkręcam motor na ok.250KM i nie ma co oszczędzać. Koszt chyba 280zł, ACL racing. Tzn teraz to King bo King wykupił ACL


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#37 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 06:53, 05.09.2016

 

 

Pasuje też wymienić przynajmniej panewki korbowodowe, na szczęście są dobre zamienniki bo OEM kosztują majątek np. King Racing - http://jdmshop.eu/cz...racing-CR4542XP

 

 

Czy są to trudno dostępne 2.5mm. szerokości pierścienie? Jak z ich jakością/trwałością, bo szukam części do remontu silnika. Pasowanie nominalne jest ok., czy loteria?


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#38 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 07:53, 05.09.2016

Jeśli pierścienie to tylko w serwisie. Obdzwoniłem wszystkie hurtownie mające pierścienie do japończyków. Wszyscy mają błędne dane odnośnie wysokości pierścieni olejowych. Podają 2.0 a tak naprawde potrzebne są 2.5.  Mnie komplet pierścieni do K24 wyszedł 1120zł gdzie ASO dało mi chyba 5% rabatu ma spore zamówienie bo brałem troche więcej części


Mogę podać nr OEM bo najpierw ściągneli mi na 1 szlif, przez co się troche wkurzyłem bo czekałem 3 tygodnie bo pan przy stoliku nie orientował się czego tak naprawde szuka :) 


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#39 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 10:47, 07.09.2016

Jeśli pierścienie to tylko w serwisie. Obdzwoniłem wszystkie hurtownie mające pierścienie do japończyków. Wszyscy mają błędne dane odnośnie wysokości pierścieni olejowych. Podają 2.0 a tak naprawde potrzebne są 2.5.  Mnie komplet pierścieni do K24 wyszedł 1120zł gdzie ASO dało mi chyba 5% rabatu ma spore zamówienie bo brałem troche więcej części


Mogę podać nr OEM bo najpierw ściągneli mi na 1 szlif, przez co się troche wkurzyłem bo czekałem 3 tygodnie bo pan przy stoliku nie orientował się czego tak naprawde szuka :)

Podaj nr. OEM jak można. Dzięki z góry :)

 

Jaki masz silnik? W opisie 2.0l. a K24 to przecież 2.4l.


Użytkownik LordV-TEC edytował ten post 10:49, 07.09.2016

  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#40 malek360

malek360
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Przędzel
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:19, 07.09.2016

Ja chciałbym się podpiąć z pytaniem od wymiany w marcu dolałem 1l oleju dziś znów minimum, zmieniłem 10W40 na 5W50 ale pobór taki sam :( auto ma 280k . Robić coś z tym czy jeździć dalej ? 


  • 0

#41 tolakowy

tolakowy
  • Forumowicz
  • 236 postów
  • Skąd:Nowa Dęba
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:28, 07.09.2016

auto ma 280k .


A ile auto miało w marcu?

Zużycie ocenia się względem przebiegu a nie czasu.
  • 0

pzdr


#42 malek360

malek360
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Przędzel
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:15, 07.09.2016

A ile auto miało w marcu?

Zużycie ocenia się względem przebiegu a nie czasu.

Myślałem że napisałem 273k na 10W40 jakoś wychodziło 14k 2l oleju 2,5 więc na tym podobnie auta nie żałuję często widzi wysokie obroty .


  • 0

#43 tolakowy

tolakowy
  • Forumowicz
  • 236 postów
  • Skąd:Nowa Dęba
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:00, 07.09.2016

Czyli jak rozumiem spaliło Ci ok 2l oleju 5w30 na 7tkm? (zakładam że po zmianie oleju zalałeś max) ==> ~3l/10tkm ==> bez tragedii (zwłaszcza jeśli kręcisz wysoko) ==> jeździć, nie ruszać ;-)


Choć z drugiej strony myślę że Ci powinno więcej 5w łykać po zmianie z 10w. Jesteś pewien analogicznego zużycia?

Użytkownik tolakowy edytował ten post 18:31, 07.09.2016

  • 0

pzdr


#44 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:42, 07.09.2016

Ja po zmianie z 10w na 5w zauwazylem mniejsze spalanie oleju a jezdze praktycznie caly czas miedzy 5000 a 6800 ;)
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#45 Gab

Gab
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Lubań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SEDAN
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:43, 07.09.2016

Dzisiaj wyjechałem z kanału Na nowych pierścionkach i panewkach korbowodowych. Auto odpaliło jakby nie było remontu  :gitara:

Mam parę fotek i  w wolnej chwile utworzę małą relację z moimi odczuciami.

Teraz radość z jazdy. Już po 100km docierania kulturka pracy jest super.  :zoltek:


Użytkownik Gab edytował ten post 18:44, 07.09.2016

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq