Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z tylnim jażmem i śrubami pływającymi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#16 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:02, 04.10.2011

A ja tylko na chwilkę i w kwestii formalnej. Może jakiś Mod albo Admin zmienić tytuł wątku na "problemy z tylnym jarzmem"? Bo straszliwie w oczy kłuje to co jest....
Dziękuję z góry !! :-))
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#17 Yogas

Yogas
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:28, 22.10.2011

Ja od siebie dodam tylko na przyszlosc dla potomnych ze aby nie pourywac tych srub trzeba je mocno rozrgzac palnikiem. W poprzednim Aco mialem mocno zapieczone i mechanik je podgrzal i poszlo jak po masle :)
  • 0

Do 27.04.2010 F18B2
Od 29.04.2010:


#18 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 470 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:44, 07.02.2013

ogrzeje temat, czy do posmarowania tych tulejek, śrub pływających na zacisku pod gumkami to lepiej użyć smaru/pasty tej co sie smaruje klocki zewnętrzną część i prowadnice klocków, czy bardziej pasta/smar ten od cylinderków, tłoczków hamulcowych?
  • 0

#19 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:52, 07.02.2013

Do prowadnic zacisku stosuje się smar plastilube - ten sam co na klocki
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#20 koval

koval
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:51, 12.02.2013

Do prowadnic zacisku stosuje się smar plastilube - ten sam co na klocki


Czyli ate plastilube wystarczy do smarowania prowadnic i blaszek na klockach oraz klocka w jarzmie.
A co ze smarowaniem tłoczka i jego uszczelek? tez ate plastilube? Czy tylko płynem hamulcowym jak zalecaja w manualu Hondy?
  • 0

koval


#21 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:16, 12.02.2013

A co ze smarowaniem tłoczka i jego uszczelek? tez ate plastilube? Czy tylko płynem hamulcowym jak zalecaja w manualu Hondy?

Do tłoczka są smary które mogą pracować z płynem hamulcowym - np ate bremszylinder paste
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#22 koval

koval
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:33, 14.02.2013

Do tłoczka są smary które mogą pracować z płynem hamulcowym - np ate bremszylinder paste


Widziałem taki smar w Petrostars. A czy można go stosować zamiennie z ATE plastilube do pozostałych części zacisku czyli klocków i prowadnic?
  • 0

koval


#23 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:39, 14.02.2013

Nie, Bremszylinder Paste to całkowicie inny smar niż Plastilube. Bremszylinder Paste jest smarem hydraulicznym natomiast Plastilube jest smarem przeciw zatarciowym

http://www.brakepart..._product=223549
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#24 verul

verul
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:46, 28.06.2017

Witam,

 

takie pytanie. W przednich jarzmach mam zasyfione prowadnice z jednej strony (po jednej w kazdym jarzmie). Jedna byla tak zapieczona, ze wyciagalem na imadle mocno krecac (niezle sie rozgrzalo przez samo tarcie).

Do smarowania plastitube, ale czym wyczyscic jarzma od srodka? Szczoteczka metalowa na wiertarke? A sruby plywajace ktore sa w zacisku papierem sciernym drobnym?

 

Pozdr.


  • 0

#25 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 18:19, 28.06.2017

nie ważne czym to zrobisz. wyczyść i wymyj dokładnie zmywaczem i smaruj plastilube.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq