XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z tylnim jażmem i śrubami pływającymi
#1
Napisano 20:37, 18.06.2011
Zarówno w jednym jak i w drugim jażmie dolne śruby pływające były zapieczone na amen. Mimo moich usilnych starań: próśb, modlitw, przekleństw i datków na Radio Maryja tylko jedną udało mi się rozruszac. Druga bezczelnie odmówiła współpracy i w akcie protestu postanowiła się upitolic.
Moje pytania są następujące:
1. Czy można dokupic np. w ASO samą śrubę czy też trzeba cały komplet razem z jażmem?
2. Jaki może byc koszt takiej imprezy?
3. Czy takie rzeczy są w sprzedaży poza ASO i szrotami (w moich okolicach ciężko znaleśc ACO na szrocie)?
Dziękuje za zainteresowanie tematem i odpowiedzi.
Pozdrawiam.
#2
Napisano 20:58, 18.06.2011
W ASO można kupić zestaw śrub na dwa jarzma:
http://japancars.ru/...&nplblk=B__1910
Czym tak waliłeś w te śruby, że jedną upitoliłeś ?
Happy Owner Never Drives Anything else.
#3
Napisano 21:13, 18.06.2011
7gruby7
accor 1.8 2000r
LPG
#4
Napisano 21:33, 18.06.2011
Kolego nie wiesz przypadkiem ile kosztuje ten komplet w IC? Muszę ten temat ogarnąc w poniedziałek bo potem wyjeżdżam a auto będzie użytkowac małżonka a w takim stanie jej nie zostawię maszyny bo zrobi sobie kuku.
[ Dodano: 2011-06-18, 22:40 ]
a już znalazłem to w IC no to jedną sprawę mam załatwioną. Dzięki 7gruby7
#5
Napisano 09:24, 21.06.2011
Potrzebuje je wymienić bo bardzo się tłuką a jako zestawy montażowe występują tylko te blaszki. śruby można dokupić osobno tylko do wyższej wersji.
#6
Napisano 18:27, 15.09.2011
#7
Napisano 15:22, 26.09.2011
kupiłem za jakeś nie az tak bardzo kosmiczne pieniadz w intercarsie (nie wiem ok 50zl +-20zł) generalnie byly to sroby od volva s40 ale widocznie sa takie same jak w moim aucie pasowaly idealnie
ps zeby pozbyc sie tego co zostalo w jazemku musialem przewiercic na wylot jazemko zakleilem silikonem i dziala
#8
Napisano 19:12, 27.09.2011
#9
Napisano 09:46, 28.09.2011
tarcze nowe/stoczone - równe?
#11
Napisano 14:23, 28.09.2011
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#12
Napisano 17:29, 28.09.2011
#13
Napisano 17:17, 04.10.2011
po dotknięciu felga wyraźnie ciepła (inne zimne), po opluciu tarczy wyraźnie skwierczy ślina
od czego zacząć? rozebranie zacisku i regeneracja śrub pływających, one są odpowiedzialne za odbijanie klocka?
czyli rozkręcenie ich, wyczyszczenie i nasmarowanie plastilube od ATE starczy?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#14
Napisano 17:34, 04.10.2011
#15
Napisano 17:50, 04.10.2011
procedura prosta. Kup w intercarsie ATE plastilube za ok 25pln. Musisz ściągnąć koło. z tyłu będziesz miał 2 śruby kontrujące do śrub pływających. Jak je odkręcisz to zacisk powinien "zejść". Śruby pływające wyciągasz, czyścisz i smarujesz nowym smarem. Nałóż palcem smar do środka (tam gdzie wkłada się śruby pływające), a na śruby smaru daj skromnie, bo przy wciskaniu i tak nadmiar zostanie Ci na zewnątrz.
Sprawdź klocki tzn. czy pracują luźno w jarzmie. Powinieneś ręką je przesuwać (u mnie stały). Jeśli nie możesz tego zrobić, to trzeba wybić klocki wyczyścić zaciski i jarzma z brudu i rdzy (szczotka, papier ścierny, pilnik) Klocki w miąrę potrzeby zeszlifować (mam tu na myśli uchwyty na których się trzymają).
Sprawdź gumy na tłoczkach. Jeśli nie ma uszkodzeń, to tłoczek powinien być w porządku.
Całość jak masz wyczyszczoną, to możesz składać. Sprawdasz, czy klocki chodzą w miare luźno i dają się swobodnie przesuwać w jarzmie. Potem smarujesz jarzma i klocki i składasz wszystko. Jesli nie będzie konieczności wymiany klocków/tarczy to nie powinno być potrzeby wkręcania tłoczka (u mnie tak było). Po złożenia całość w końcu pracuje.
Polecam przy okazji jak już wyczyścisz ten syf, to pryśnięcie farbą (kolor dowolny). Brud i rdza nie będą tak szybko łapały.
jak masz jeszcze pytania to pisz. Nie lubię się rozwlekać
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych