Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Płyn Chłodniczy-wysoka temperatura

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
64 odpowiedzi w tym temacie

#31 Dymek00

Dymek00
  • Forumowicz
  • 384 postów
  • Skąd:Slask
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:41, 15.06.2011

wiesz co? najlepiej od razu wylej to co masz w wyrównawczym ,


Nic sie nie stanie jak przejade pare km jak bedzie pusto w wyrownawczym?.

obserwuj korek chłodnicy


Znaczy sie czy tam jest plyn i czy nie ucieka spod/obok niego ?
  • 0
Zapraszam do oglądania i komentowania.
Accord VI - Klik
Jeśli pomogłem to kliknij "pomógł" :)

#32 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:43, 15.06.2011

1. nic się nie stanie

2. w sensie, obserwuj co się dzieje pod nim, poziom płynu itp

jak będziesz miał pusto w wyrównawczym i do tego zacznie Ci ubywać z chłodnicy no to masz problem,

póki co wymieniaj ten termowłącznik
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#33 Dymek00

Dymek00
  • Forumowicz
  • 384 postów
  • Skąd:Slask
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:21, 18.06.2011

Wymieniłem termowyłacznik
Jak narazie chyba temperatura bardziej sie ustatkowala 2-3 kreski przed polowa lub na polowie.
Podczas jazdy bede obserwowal jak z temperatura bo jak narazie duzo nie przejechalem ale napewno wolniej sie zagrzewa niz wczesniej.
Termostat raczej sprawny dolny jak i gorny wezyk od chlodnicy w podobnej temperaturze "Cieply"
Dzis wyleje płyn z wyrownawczego jak Kardas mówil i będe obserwowal w chłodnicy czy nigdzie nie ucieka.
Jak cos sie zmieni będe pisał.
Narazie dziękuje wszystkim za podpowiedzi i chęc pomocy.

[ Dodano: 2011-06-18, 20:31 ]
Dzis jak otwieralem korek od zbiornika to :

W Chlodnicy-płynu jest i to sporo :-)
W zbiorniczku wyrownawczym jest miedzy min/max. - nic nie dolewalem a plynu jest tyle co powinno być 8-)
  • 0
Zapraszam do oglądania i komentowania.
Accord VI - Klik
Jeśli pomogłem to kliknij "pomógł" :)

#34 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:06, 18.06.2011

W Chlodnicy-płynu jest i to sporo :-)
W zbiorniczku wyrownawczym jest miedzy min/max. - nic nie dolewalem a plynu jest tyle co powinno być 8-)



no widzisz, a mechanik chciał już uszczelkę pod głowicą robić :om:

poobserwuj temperaturę i powinno być dobrze
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#35 Dymek00

Dymek00
  • Forumowicz
  • 384 postów
  • Skąd:Slask
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:08, 18.06.2011

Własnie sobie pomyslalem ze mechanik mógl dolac mi plynu chlodniczego.Bo skąd by mi tyle przybyło.
Wiec narazie będe obserwowac te zborniki i zobacze jak to będzie :-P
  • 0
Zapraszam do oglądania i komentowania.
Accord VI - Klik
Jeśli pomogłem to kliknij "pomógł" :)

#36 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:34, 19.06.2011

Dymek00, jeżeli skacze temperatura to termostat już kuleje no chyba że założony masz taki który otwiera w innym przedziale temperatury.

Temperatura powinna być przed połowa i tak trzymać cały czas.
  • 0

#37 Dymek00

Dymek00
  • Forumowicz
  • 384 postów
  • Skąd:Slask
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:32, 19.06.2011

Nie wątpie , pojezdze troche to zobacze jak z ta temperatura jest.

[ Dodano: 2011-06-19, 21:57 ]
Temp byla na polowie a pozniej nawet 1 kreska ponad.
I nie zauwazylem aby wentaltor sie wlaczyl..

Dzis sprawdzałem wentylatory-chodzą - wpinałem druciki do wtyczki to sie zalaczyly , ale podczas jazdy nie chca chodzic a temperatura od polowy i 2-3 kreski nad polowa..

Da jakos rade sprawdzic czujnik temperatury plynu chlodzacego ? może cos zle sie załacza ? :j

Bo co by tu moglo byc jeszcze

Apropo płynu w zbiorniczku wyrownawczym jak i chlodnicy to nie ubywa.
  • 0
Zapraszam do oglądania i komentowania.
Accord VI - Klik
Jeśli pomogłem to kliknij "pomógł" :)

#38 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:43, 20.06.2011

ECT który chcesz badać daje sygnał do czek engine, więc jeśli zakres jego pracy jest zły to miałbyś lampkę


dobra, a na postoju jakikolwiek wentylator się włącza?
jak masz auto rozgrzane po jeździe i zatrzymasz się (silnik wł) to powinny chodzić, jeśli dalej się nie załączają to chyba coś
ten termo włącznik świruje dalej
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#39 Dymek00

Dymek00
  • Forumowicz
  • 384 postów
  • Skąd:Slask
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:01, 26.06.2011

Wymieniłem następnie termostat i jak narazie wszystko gra :)

Wentylatory sie zalaczaja temp ponizej polowy 8-)
  • 0
Zapraszam do oglądania i komentowania.
Accord VI - Klik
Jeśli pomogłem to kliknij "pomógł" :)

#40 gregand

gregand
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:PŁOCK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:40, 03.06.2012

Witam,
i u mnie zaczęły się cyrki z temperaturą pracy silnika. Właśnie zrobiłem dzisiaj test. Na początek zwarłem kostkę od termowyłącznika i wentylatory pracują. Potem uruchomiłem silnik i czekałem co się wydarzy. Termostat ładnie puścił obieg (wskazówka poniżej połowy) a dalej cisza. Temperatura zaczęła rosnąć ponad połowę. Odkręciłem zbiorniczek wyrównawczy i zero bąbelków i nie czuć spalin (wykluczam uszczelkę pod głowicą). Włączyłem klimę, żeby zbić temperaturę i wyłączyłem silnik. Nastepnym krokiem powinien być spacer do sklepu motoryzacyjnego po termowyłacznik ale niestety dzisiaj niedziela.
Czy moje postepowanie jest prawidłowe??
Na cos jeszcze zwrócić uwagę??

Pozdrawiam.

Grzesiek.
  • 0

#41 Dymek00

Dymek00
  • Forumowicz
  • 384 postów
  • Skąd:Slask
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:50, 03.06.2012

Ja wymienilem nowy termowlacznik i termostat.Teraz wszystko dziala.Wymien moze termostat bo jest taka mozliwosc ze otwiera sie nie do konca.
  • 0
Zapraszam do oglądania i komentowania.
Accord VI - Klik
Jeśli pomogłem to kliknij "pomógł" :)

#42 gregand

gregand
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:PŁOCK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:26, 04.06.2012

Mam jeszcze pytanie. W jakim zakresie temperatur termowłącznik powinien działać. Szukając nowego znalazłem trzy wersje:
87-92
88-93
90-95
Pozdrawiam.
  • 0

#43 Dymek00

Dymek00
  • Forumowicz
  • 384 postów
  • Skąd:Slask
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:41, 04.06.2012

Jeszcze nie spotkalem sie z takimi opcjami.Poprostu kupywalem w inter cars do hondy i tyle :). Ale zapewne to będzie 1-opcja tzn 87-92
  • 0
Zapraszam do oglądania i komentowania.
Accord VI - Klik
Jeśli pomogłem to kliknij "pomógł" :)

#44 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:10, 04.06.2012

"chyba" opcja 3

Dołączona grafika
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#45 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:37, 05.06.2012

Witam,

pozwolę się podpiąć po ten temat :) mam podobny problem z chłodzeniem. Temperatura wzrasta szybko i do bardzo wysokich wartosci, wskazówka po jakiejś dłuższej niz 20 minut jeździe utrzymuje się na poziomie 2-3 kresek przed końcem skali (i dopiero wtedy włączają się wentylatory, albo w ogóle, co jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe). Kiedy stoję w korku albo na postoju, temperatura nieco spada. Płynu ubywa, ale wycieków ani przecieków żadnych nie ma (myslę, ze wyparowuje, chociaż staram się nie jeździć autem, albo zbijam temperature otwartą nagrzewnicą- wtedy utrzymuje sie w połowie skali).

Termostat był wymieniany z rok temu i wydaje mi się, że otwiera się cały, przewody są gorące, więc nie sądzę, zeby to z nim był problem. Przed chwilą wymieniłem termowłącznik i niestety dalej się nagrzewa.
I mam też pytanie, czy ktoś może wie, jakie wartości pokazuje wskaźnik temperatury, bo niestety nic nie jest opisane.
Co jeszcze mogę sprawdzić?

Dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq