XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Mniejsza moc po wymianie rozrządu i reg zaworów
#1
Napisano 10:32, 30.05.2011
Dodam, że luzy zaworowe są ustawione wg książki tak jak powinno być, mechanik mówił, że auto powinno po tej regulacji jeszcze lepiej wchodzić na obroty i wg niego po przejechaniu się chodzi tak jak powinien. Ale jeśli luzy byłyby większe to auto nie chodziło by lepiej? Może i więcej by paliło ale to nie ważne, chodzi o moc.
Mieliście taki problem?
Honda... szybsza niż wygląda.......
#2
Napisano 10:35, 30.05.2011
lub źle ustawiony rozrząd
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 10:43, 30.05.2011
[ Dodano: 2011-05-30, 11:45 ]
A co by się stało gdyby luzy zaworowe były większe? Jakby się to objawiło oprócz tego, że było by słychać, że zawory klepią? Jeśli chodzi o moc i spalanie?
[ Dodano: 2011-05-30, 11:48 ]
A mógł przez taką wymiane komp złapać blędy nawet jeśli nie wywala cheka?
Honda... szybsza niż wygląda.......
#5
Napisano 11:30, 30.05.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#6
Napisano 11:34, 30.05.2011
Honda... szybsza niż wygląda.......
#7
Napisano 11:34, 30.05.2011
Ja jakoś tyle razy regulowałem zawory, nie tylko u siebie i każdy zadowolony i moc nie spada i nie dziają się cuda na kiju.
Rozrząd miałem też zmieniany i zero różnicy
Niech ciecie w ASO poprawiają, a nie to daj to komuś kto się zna i nie robi na "odpier..."
[ Dodano: 2011-05-30, 12:35 ]
Oni uważają, że jedzie jak należy ale wcześniej w innym ASO hondy był wymieniany komp i oni tak to zrobili że auto chodziło rewelacyjnie, jak się nią przejechałem to była mocniejsza od mojej poprzedniej 2.0 a teraz odczuwalnie słabsza, wydaje mi się, że komp złapał jakieś błędy i trzeba je skasować tylko że ten mechanik nie może się połączyć z jego kompem jak podłącza lapka. A jak to jest ze szczelinami zaworów? Im większe tym co? A im mniejsze to co?
nic nie rozumiem
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#8
Napisano 11:35, 30.05.2011
[ Dodano: 2011-05-30, 12:39 ]
nic nie rozumiem
Bo ten rozrząd wymieniał mechanik z ASO Hondy który otworzył swój warsztat i on się przejechał i stwierdził, że jedzie jak należy ale kumpel kupił tą honde od kogoś z Piły i w ASO w Pile wymieniali komp bo był padnięty i po tej ich wymianie auto chodziło lepiej niż dobrze a teraz dużo gorzej.
Honda... szybsza niż wygląda.......
#10
Napisano 12:00, 30.05.2011
Honda... szybsza niż wygląda.......
#11
Napisano 22:16, 31.05.2011
A jak to jest ze szczelinami zaworów? Im większe tym co? A im mniejsze to co?
w uproszczeniu:
jak zawory mają za ciasno to silnik ciszej chodzi i może mniej spalać paliwa, ale zawory i/lub gniazda zaworowe się niszczą
jak za luźno, to klekotanie zaworów może być głośniejsze od normy oraz silnik może być słabszy
jest jeszcze trzeci przypadek, gdy zawory źle ustawione spotkają się z tłokiem...
#12
Napisano 09:54, 01.06.2011
Gniazda zaworowe się niszczą jeżeli zawory się nie domykają i na gniazda idzie temperatura płonącej mieszanki. Ciasne ustwienie zaworów to ich dłuższe otwarcie => lepsze napełnienie cylindrów => lepsze osiągi. Jeżeli przegnie się z ciasnotą, to zawory mogą się nie domykać i wtedy kompresja ucieka, a tym samym spada moment i moc.jak zawory mają za ciasno to silnik ciszej chodzi i może mniej spalać paliwa, ale zawory i/lub gniazda zaworowe się niszczą
Zgadza się - jest gorsze napełnienie.jak za luźno, to klekotanie zaworów może być głośniejsze od normy oraz silnik może być słabszy
Takie rzeczy to tylko przy ekstremalnie źle ustawionym rozrządzie. Samą regulacją zaworów raczej nie ma szans doprowadzić to spotkania ich z tłokiem.jest jeszcze trzeci przypadek, gdy zawory źle ustawione spotkają się z tłokiem...
Pytanie czy zawory były regulowane na zimnym czy ciepłym silniku. Na ciepłym luzy się zwiększają z powodu większej rozszerzalności cieplnej aluminiowego korpusu głowicy niż stalowego trzonka zaworu.
#13
Napisano 10:51, 01.06.2011
czyli podsumowując:
im większy luz (luźno) ustawimy szczelinomierzem przy regulacji zaworu, tym zawór będzie miał ciaśniej w gnieździe (na krócej będzie się otwierał), a im mniejszy (ciasno) - tym luźniej (na dłużej będzie się otwierał)
#15
Napisano 12:58, 01.06.2011
Na ciepłym luzy się zwiększają z powodu większej rozszerzalności cieplnej aluminiowego korpusu głowicy niż stalowego trzonka zaworu.
Tego nie rozumiem...który luz tutaj się zwiększa? Przecież reguluje się na zimnym dlatego, że po nagrzaniu te luzy się zmniejszą a nie zwiększą i mogą spowodować podpieranie zaworów.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych