Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Szkoda gadać. Brak pomysłów na naprawę mojego accorda...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:43, 29.05.2011

Jak w temacie. Brakuje mi już pomysłów na naprawę mojego accorda... Silnik na wolnych obrotach nieregularnie szarpie, brakuje mu mocy, a co najlepsze od paru dni wariują mi obroty na biegu jałowym (na gazie bardziej na benzynie mniej) Czyściłem już wszystko co jest możliwe, wymieniłem już kupe rzeczy, i nadal nie ma rezultatów... W końcu wymienie silnik i może będzie spokój.

Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to podsuńcie.

Pozdrawiam
  • 0

#2 luk2103

luk2103
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG85
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:50, 29.05.2011

Czyściłem już wszystko co jest możliwe, wymieniłem już kupe rzeczy

Napisz co już zrobiłeś i co wymieniłeś
  • 0

#3 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:07, 29.05.2011

tylko dokładnie to napisz

kiedy zawory regulowane?
w pamięci nie ma żadnych błędów? sprawdzałeś spinaczem?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:09, 29.05.2011

Czyściłem 3 krotnie krokowca, zawór egr, przepustnicę, 2 razy ustawiałem zawory, wymieniłem czujnik spalania stukowego Oryginał Honda nowy), świece NGK, filtr powietrza, paliwa, sprawdziłem przewody zapłonowe, są prawie nowe i w 100% sprawne. nie wspomne już o sprawdzeniu wszystkich przewodów obejm i innych rzeczy... Już nie wiem co zrobić... chyba wymienić silnik, może to by pomogło ;/

[ Dodano: 2011-05-29, 21:10 ]
Robiłem wszystko jakieś 300 kilometrów temu, błędów nie ma sprawdzałem spinaczem, check się nie świeci.
  • 0

#5 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:47, 29.05.2011

jeszcze sprawdź stan kopułki i palca aparatu zapłonowego i ustaw kąt wyprzedzenia zapłonu przy wolnych obrotach (12 stopni +/-2 stopnie @750rpm)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:21, 29.05.2011

Kolego, a jak to zrobić ? Stan kopułki i palca w bardzo dobrym stanie. Podpowiedz jak ustawić tą kopułkę.
  • 0

#7 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:37, 29.05.2011

pojedź do mechanika, który ma lampę stroboskową (coraz ciężej o takich ale powinieneś znaleźć ;-)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#8 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:38, 29.05.2011

przecież w VI genie nie ma opcji ustawiania zapłonu. od tego jest knocksensor. no chyba, że kolega ma świnię założoną i pod ckp podpiętą. u mnie były 2 główne powody szarpania na niskich - poprzecierane kable (ale u Ciebie są ok) i musiałem zaślepić egr'a. mam propozycję, zamiast wymieniać bierz miernik, accord ESM i mierz po kolei czujniki. ja bym sprawdził cewkę i crankshaft sensor. masz wszystko opisane w esm'ie. jak Ci się nie chce wybebeszać czujników to od biedy wypnij wtyczki z komputera i na podstawie schematów (znowu z esm) możesz sobie miernik pod odpowiednie piny podpinać.
  • 0

#9 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:45, 29.05.2011

przecież w VI genie nie ma opcji ustawiania zapłonu. od tego jest knocksensor. no chyba, że kolega ma świnię założoną i pod ckp podpiętą. u mnie były 2 główne powody szarpania na niskich - poprzecierane kable (ale u Ciebie są ok) i musiałem zaślepić egr'a. mam propozycję, zamiast wymieniać bierz miernik, accord ESM i mierz po kolei czujniki. ja bym sprawdził cewkę i crankshaft sensor. masz wszystko opisane w esm'ie. jak Ci się nie chce wybebeszać czujników to od biedy wypnij wtyczki z komputera i na podstawie schematów (znowu z esm) możesz sobie miernik pod odpowiednie piny podpinać.


To kąt wyprzedzenie zapłonu 12 stopni myślisz, że wyczarowałem ? ;-)

Jest aparat zapłonowy to musi być również poprawnie ustawiony _przy wolnych obrotach_, na wyższych obrotach kątem reguluje już ECM (ECU).
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#10 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:46, 29.05.2011

rozbierałem ten aparat z 5 razy nie widzę możliwości jakiejkolwiek regulacji. nie jestem natomiast nieomylny i mogę nie mieć racji, ale poproszę o instrukcję jak to regulować :)
  • 0

#11 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:57, 29.05.2011

Dołączona grafika
kowal86, łyso Ci? :-P

lukikiller, podaj jakie masz podzespoły w instalacji gazowej. Brałeś w ogóle pod uwagę, że instalacja może mieszać?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#12 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:59, 29.05.2011

łyso nie, ale jestem w szoku. nadal nie wiem (znając budowę tego aparatu) jak się to reguluje, ale na pewno jutro to sprawdzę :)
  • 0

#13 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 23:01, 29.05.2011

Ale co aparatem nie idzie pokręcić chociaż trochę lewo-prawo na "fasolkach" w które wchodzą śruby do głowicy ?

Widzę ze zdjęć że F18B/F20B nie mają takich dużych fasolek jak np. H22 czy D16B z Civic'a.

W katalogach serwisowych podają kąt 12 stopni to musi się to dać ustawić albo trzeba ten parametr po prostu kontrolować ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#14 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:07, 29.05.2011

no właśnie wydawało mi się zawsze, że nie ma takiej opcji. wchodzi wszystko na sztywno. sprawdzę jutro, bo mnie to zaintrygowało :)
  • 0

#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:16, 30.05.2011

Mam instalacje gazową Zavoli, wtryskiwacze, komputer sterujący a parownik nie wiem jaki, głęboko siedzi. NIe wiem już sam czy to wina gazu czy nie... Nie wiem sam. Dzisiaj postaram sie rozebrać aparat zapłonowy, i popatrzeć tam, może coś jest nie tak z nim ...
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq