Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

check a zbyt uboga mieszanka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 marlubin

marlubin
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:k/Krakowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:40, 12.05.2011

W trosce o gniazda zaworowe chciałbym uniknąć ryzyka ustawienia instalacja na zbyt ubogiej mieszance. W jaki sposób zdiagnozować taki przypadek? Czy zbyt uboga mieszanka zawsze wywali błąd check ? czy może nie jest to ze sobą w taki prosty sposób powiązane? ewentualne inne objawy.
Czy jeżeli wcale nie zapala mi się kontrolka check, mogę jeździć spokojnie bez ryzyka wypalenia gniazd hanki?
  • 0

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 22:03, 12.05.2011

bierzesz lapka i sprawdzasz ustawienie mapy LPG
zbyt uboga mieszanka spowoduje check, ale to już bardzo uboga, lepiej zakupić kabelek podpiąć pod lapka i sobie sprawdzać co jakiś czas
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 06:18, 13.05.2011

no powiem ci seth że jak są małe dysze i trochę mapa zjedzie w dół to zapala się check na bank. wtryski stają się całkowicie otwarte i będzie bardzo ciekawie. marlubin jak masz staga to kupuj druta i ogień (mogę ci nawet druta pod USB sprzedać bo mam)
  • 0

#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:36, 13.05.2011

ano widzisz, czyli tym bardziej lepiej mieć kabelek ;-)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:30, 16.10.2016

Podepnę się pod temat.

 

Nie zapalił mi się ani razu check ale mam podejrzenie że skład mieszanki chyba nie jest dobry.

 

Dwa przykłady - jazda tą samą trasą  ale zupełnie inna technika:

1. Prędkość do 160km/h i nie jechałem szybciej ani przez jeden kilometr, kilka razy tylko przeciągnięcie po obrotach do około 6 tys.    Spalanie 14 litrów LPG

2. Prędkość 160km/h do 220km/h cały czas gaz w podłogę nie żałuje też obrotów, odcinka raz na jakiś czas. Spalanie 13 litrów LPG

 

Co myślicie ?


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 09:31, 16.10.2016

  • 0

#6 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 10:10, 16.10.2016

Podepnę się pod temat.

Nie zapalił mi się ani razu check ale mam podejrzenie że skład mieszanki chyba nie jest dobry.

Dwa przykłady - jazda tą samą trasą ale zupełnie inna technika:
1. Prędkość do 160km/h i nie jechałem szybciej ani przez jeden kilometr, kilka razy tylko przeciągnięcie po obrotach do około 6 tys. Spalanie 14 litrów LPG
2. Prędkość 160km/h do 220km/h cały czas gaz w podłogę nie żałuje też obrotów, odcinka raz na jakiś czas. Spalanie 13 litrów LPG

Co myślicie ?


Oczywiście pomiędzy przejazdami nie było dużego odstępu czasu, warunki drogowe porównanie (chodzi mi o m.in.nawierzchnie, sucho/mokro/wiatr) -strasznie dużo jest czynników determinujących spalanie😞
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#7 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:21, 24.10.2016

Podepnę się pod temat.

 

Nie zapalił mi się ani razu check ale mam podejrzenie że skład mieszanki chyba nie jest dobry.

 

Dwa przykłady - jazda tą samą trasą  ale zupełnie inna technika:

1. Prędkość do 160km/h i nie jechałem szybciej ani przez jeden kilometr, kilka razy tylko przeciągnięcie po obrotach do około 6 tys.    Spalanie 14 litrów LPG

2. Prędkość 160km/h do 220km/h cały czas gaz w podłogę nie żałuje też obrotów, odcinka raz na jakiś czas. Spalanie 13 litrów LPG

 

Co myślicie ?

Zawór inaczej odbił i mogłeś zatankować lepszy gaz.
Z tym wypalaniem zaworów moglibyście odpuścić , takie cuda działy się jak była instalacja od kuchenki ... Tak samo jak legendy z akumulatorem,że nie doładuje  jak kupi się większy , pali się chek engin - sonda do wymiany ... Ktoś wie co to jest PGMFI i za co odpowiada w  aucie...


  • 0

#8 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:25, 24.10.2016

Dodam coś od siebie, posiadalem kiedyś od nowości Kie Pride, z 1999 roku z silnikiem 1300 cm3, 64 KM, przy 70 tys zalozona została instalacja gazowa drugiej generacji. Auto zrobiło na gazie ponad 200 tys, dooiero przy około 280 tys. był problem z jednym zaworem, coś tam w związku z tym zostało niedużym kosztem zrobione, wymienione i auto jeździło dalej, wygrała korozja niestety, wcześniej poza małymi problemami dotyczacymi gazu, auto jeździło bez większych problemów, w tym czasie pękła też chyba plastikowa obudowa filtra powietrza, czy coś podobnego, dostała strzał od lpg, już dokładnie nie pamiętam co to było, ale też zostało tanio naprawione przez specjalistę od produkcji tworzyw z żywic epoksydowych do łódek i auto dalej jeździło.
Przez 200 tys na gazie auto nie wiedziało, co to regulacja zaworów i do owej wspomnianej usterki z zaworem paliło na dotyk niezależnie od pory roku:)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq