XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
zmienny poziom oleju?
#1
Napisano 00:32, 11.05.2011
Czy to możliwe żeby poziom oleju zmieniał się z dnia na dzień? tzn 2 dni temu sprawdzałem, było przy minimum. wczoraj już był dokładnie przy max, dzisiaj sprawdzam i znowu przy min. dodam że sprawdzałem za każdym razem ok. 2h po zgaszeniu silnika. Nidgy wcześniej się z czymś takim nie spotkałem... Auto bierze 1l oleju na 4tys km. płyn chłodniczy nie schodzi. silnik suchy, zero wycieków.... aż mi sie nie chce wierzyć w takie stany oleju, czy ktoś potrafi to racjonalnie wytłumaczyć?
z góry dzięki, pozdrawiam
#2
Napisano 05:52, 11.05.2011
Też chciałbym wiedzieć z czego to wynika, bo nie ma żadnej reguły, raz pokaże dobrze, raz źle
Ten 1l między kropkami na bagnecie też jest chyba przereklamowany ;p
#3
Napisano 08:37, 11.05.2011
#4
Napisano 08:40, 11.05.2011
#5
Napisano 10:24, 11.05.2011
#6
Napisano 10:59, 11.05.2011
#7
Napisano 12:08, 11.05.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#8
Napisano 13:30, 11.05.2011
Teraz obrałem taktykę sprawdzania oleju na stacji benzynowej, po zapłaceniu w kasie (2-3min od zgaszenia). Jeżeli mi się coś nie podoba, sprawdzam następnego dnia w garażu, po nocy i wtedy wiem na czym stoję
Z obserwacji wynika, że poziom po 2-3min (na rozgrzanym) różni się o jakieś 2-3mm gdy sprawdzamy na zimnym, odstanym silniku. Te 2-3mm mogą spływać w dół w momencie wyciągania bagnetu z rozgrzanym olejem...
amen ;p
#9
Napisano 21:28, 12.05.2011
#10
Napisano 18:40, 13.05.2011
wyregulowalem zawory zalalem nowy i od tamtej pory mialem spokoj az do dzis
sprawdzam stan a tu olej na dolnej kropce dolalem litra i poziom jest pomiedzy dwoma kropkami
narazie sie tym nie przejmuje za bardzo bo olej poci mi sie z pod uszczelki pokrywy zaworow a we wtorek bedzie robiony rozrzad to wymienie ta uszczelke na nowa ori a w zaszlym tygodniu zakladalem lpg to moze tez troche ubylo
#11
Napisano 16:12, 03.11.2015
Witam
Koledzy mam ten sam problem.
Pracuje w delegacji i po każdej trasie sprawdzam stan oleju i sprawa u mnie wygląda tak;
W pierwszym miejscu pokazuje na bagnecie prawie FULL (1 pomiar) po przejechaniu 200km (samochód stoi całą noc) sprawdzam poziom oleju i pokazuje prawie min.(2 pomiar)
Dodam że jak wracam do domu również po przejechaniu 200km i stawiam go na to samo miejsce co przy pomiarze 1 i pokazuje prawie FULL (tyle co wcześniej mierzyłem)
Po prostu głupieje, bo tak dzieje się za każdym razem jak sprawdzam w tych samych miejscach.
Sprawdzałem na kanale czy nie ma gdzieś wycieków, wszystko od spodu suche.
Dodam że zaczęło się tak dziać od momentu założenia instalacji gazowej.
Teraz nie wiem czy mam dolać oleju czy jeździć dalej...
PS. sprawdzam olej po całej nocy postoju a potem robię małą wycieczkę aby silnik się zagrzał, odstawiam go na miejsce i po godzinie schodzę sprawdzić i pokazuje tyle samo co po nocy.
#12
Napisano 16:17, 03.11.2015
Użytkownik Wlodar edytował ten post 16:18, 03.11.2015
#13
Napisano 08:34, 05.11.2015
Witam
Czy to możliwe żeby poziom oleju zmieniał się z dnia na dzień? tzn 2 dni temu sprawdzałem, było przy minimum. wczoraj już był dokładnie przy max, dzisiaj sprawdzam i znowu przy min. dodam że sprawdzałem za każdym razem ok. 2h po zgaszeniu silnika. Nidgy wcześniej się z czymś takim nie spotkałem... Auto bierze 1l oleju na 4tys km. płyn chłodniczy nie schodzi. silnik suchy, zero wycieków.... aż mi sie nie chce wierzyć w takie stany oleju, czy ktoś potrafi to racjonalnie wytłumaczyć?
z góry dzięki, pozdrawiam
Witajcie. Widzę, że problem ze stanem oleju to chyba jakaś norma w Hondzie. Mam co prawda Honde Stream, ale problem podobny, gdy samochód postoi przez noc to poziom oleju mam powiedzmy max, natomiast gdy jeżdżę i w ciągu dnia chcę sprawdzić to czasami mam nawet prawie minimum. Wymyśliłem teorię, że coś przytrzymuje olej w górnej części silnika i stawiam tu na układ v-tec. Nie wiem jak to wytłumaczyć w sensie mechanicznym, ale coś musi być na rzeczy bo nie jest możliwe by olej znikał i następnie pojawiał się niewiadomo skąd. Kupiłem bdb płukankę do silnika którą zalewa się i jeździ z 2-3 tys km, chcę wyczyścić silnik z nagarów i szlamów, zobaczę co się będzie dalej działo. Jeśli ktoś ma jakieś rozsądne wytłumaczenie tych problemów ze znikającym i pojawiającym się znów olejem proszę o ,,elaborat'':)
#14
Napisano 09:01, 05.11.2015
Witajcie. Widzę, że problem ze stanem oleju to chyba jakaś norma w Hondzie. Mam co prawda Honde Stream, ale problem podobny, gdy samochód postoi przez noc to poziom oleju mam powiedzmy max, natomiast gdy jeżdżę i w ciągu dnia chcę sprawdzić to czasami mam nawet prawie minimum. Wymyśliłem teorię, że coś przytrzymuje olej w górnej części silnika i stawiam tu na układ v-tec. Nie wiem jak to wytłumaczyć w sensie mechanicznym, ale coś musi być na rzeczy bo nie jest możliwe by olej znikał i następnie pojawiał się niewiadomo skąd. Kupiłem bdb płukankę do silnika którą zalewa się i jeździ z 2-3 tys km, chcę wyczyścić silnik z nagarów i szlamów, zobaczę co się będzie dalej działo. Jeśli ktoś ma jakieś rozsądne wytłumaczenie tych problemów ze znikającym i pojawiającym się znów olejem proszę o ,,elaborat'':)
Co to za plukanka?
#15
Napisano 09:19, 05.11.2015
Pierwsze co słyszę że się jeżdzi na płukance, ogólnie płukanka pogarsza smarowanie, w tych co stosowałem kazali nie przekraczać obr jałowych, ja to bym się bał jeździć z płukanką a tym bardziej dociskać.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych