Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Hak - Accord VII


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
99 odpowiedzi w tym temacie

#91 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2015 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 84
Super

Napisano 19:22, 28.04.2019

s-l500.png

 

 

 

Firma Auto- Hak 

Symbol: Y30A

Wiązka 13 pin uniwersalna z modułem:

s-l500.jpg

 

 

Montaż dokładnie 4 godziny wraz z instalacją elektryczną(na szybko złączki) zderzak w dieslu podcięty kilka cm na środku.

Kula wypinana poziomo.

Oświetlenie podłączone dla 13pin:

(pozycje L/P kierunek L/P Stop L/P mgielne L i wsteczne P) Wszystko działa :)

 

 

Do szczęścia muszę przeciągnąć Kabel + pod skrzynkę bezpieczników. Bo w bagażniku "dobrego" plusa nie zlokalizowałem żeby podpiąć moduł. Chyba że macie jakiś pomysł :P 

 

Koszt Haka po przeliczeniu na PLN to jakieś 700 wraz z wiązka 13 pin i modułem.


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#92 podlez

podlez
  • Klubowicz
  • 723 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:24, 28.04.2019

Ja ciagnolem plus do acu obok schowka i boczną ścianą wentylacyjną. Tak gdzie jest filtr kabinowy. Trzeba podszybie rozbierac, ale nie wierci się żadnych otworów w blacha h, tylko jeden w plastiku. OEM instrukcja mówi by ciągnąć lewa stroną i przy pedalach wiercić otwór w grodzi.

Użytkownik podlez edytował ten post 21:25, 28.04.2019

  • 0

#93 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7096 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 62
Super

Napisano 06:39, 29.04.2019

 

Montaż dokładnie 4 godziny wraz z instalacją elektryczną(na szybko złączki) 

 

To sugeruję rozebrać jeszcze raz i polutować kable, bo na szybkozłączkach stracisz zasilanie bardzo szybko jak zaśniedzieje połączenie.

A później gdzieś w trasie będziesz pruł instalację jak stracisz zasilanie.

 

 

Co do plusa stałego to sugeruję spróbować zdjąć przelotkę na grodzi (mniej więcej na środku - widoczna od góry) i spróbować przepchnąć np linkę rowerową na drugą stroną (w dół). Jak się uda to przełóż linkę przez przelotkę i jak przymocujesz przewód do linki w kabinie to przeciągniesz przez przelotkę i masz zasilanie doprowadzone do komory bez  wiercenia.


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#94 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2015 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 84
Super

Napisano 17:12, 30.04.2019

Szybko złączki są zalecanymi "wytycznymi" do montażu haku w DE:) Tym odpowiednie śruby, siła dokręcania i ble ble... wszystko po swojemu jak zwykle:P 

Jako że "bagażnika" nie mam jeszcze złożonego do każdą "złączkę" wsadziłem jeszcze w takie "zamykane" koszulki termokurczliwe i peszle  przed zaśniedzeniem właśnie. A na koniec pospinałem wszystkie przewody ładnie w całość.

 

Przejście w grodzi mam jako że "fabrycznie" dokładali halogeny u mnie:) 

Myślę że prościej i szybciej będzie mi się podpiąć pod wolny bezpiecznik z adapterem na kabel +.

 

 

edit:

 

Podlez jak przedostałeś się kablami z bagażnika do "wnętrza" ??:P wiem że masz kombi, ale to pewnie podobnie.

Dobry plus wezmę raczej spod zasilania grzanych stołków, także kabel przeciągnę pod fotel. Dobrze kombinuje? 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#95 podlez

podlez
  • Klubowicz
  • 723 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 18:13, 01.05.2019

Kurde. Nie mam foto. Zdjalem całe podszybie. I przepchalem kabel gdzie powietrze wchodzi do kabiny, czyli nad filtrem kabinowym i nad klakpami co zamykają obieg zewnętrzny. W obudowie z boku zrobiłem małą dziurkę na kabel. Potem do tyłu pod plastikowymi osłonami progów. Pod maską wzdłuż podszybia aż do aku.
  • 0

#96 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2015 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 84
Super

Napisano 19:31, 01.05.2019

Gdzie przejście w grodzi jest to wiem :) 

Chodzi mi bardziej jak wydostać kable z bagażnika do kabiny pojazdu.

Chciałbym je przeciągnąć lewą stronę bo wpinam się w bezpiecznik z tym plusem, a dokładniej pod pozycję nr 14 po licznych pomysłach :

 

4995401800_1556735392_bigthumb.jpg 

 

Jest to bezpiecznik który działa bez zapłonu, co istotne żeby np. awaryjne mi działy. 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#97 Perzan

Perzan
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:52, 11.07.2019

No to i mnie dopadła konieczność montażu haka.
Wybór padł na wypinany Auto-Hak Y28A. I tutaj mały zonk, bo według producenta pasuje do CM2, ale nie do wersji z silnikiem 2,4  :|  :k
Pozbierałem szczękę z biurka, zadzwoniłem do producenta dopytać o co chodzi z CM2 nie 2,4 i na infolinii pan potwierdził, że są jakieś problemy niby z drugim tłumikiem, że coś tam dział techniczny mówił bla, bla, bla.
W sumie żadnych konkretów, ale do 2,4 ma nie pasować.
Na szczęście kolega Vice podzielił się swoim doświadczeniem, czym zaświecił światełko w tunelu ;)
Oooops... właśnie oddzwonił człowiek ze Steinhofa z informacją, że nie potwierdzi, ani nie zaprzeczy, czy ich haki pasują do 2,4  :(  "Musi pan próbować na własne ryzyko"  :( 
Dzięki. :/

Na chłopski rozum, nie powinno być żadnych problemów z założeniem. W końcu buda jest ta sama dla 2,0, 2,2 i 2,4 a tłumiki są symetrycznie...

Czy ktoś z szanownego grona jeszcze montował hak w Tourerze VII 2,4?  A może jest ktoś, kto zakładał konkretnie Auto-Hak w tym modelu ?
Wszelkie informacje i sugestie mile widziane.
Pozdro.

P.

Ps. Aktualnie dostępność haków do Tourera VII jest zerowa :(  Chyba trzeba będzie z Niemiec ściągać :(


  • 0

#98 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 599 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:27, 11.07.2019

Były i są nadal - dokładnie ten, który ja kupiłem H-046:

https://allegro.pl/o...-e20-5984347793

 

Czy ma się różnić hak z Auto-hak Y-28A, że koniecznie ten chcesz?


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspacher. Serwis, naprawa...


#99 Perzan

Perzan
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:34, 11.07.2019

Były i są nadal - dokładnie ten, który ja kupiłem H-046:
https://allegro.pl/o...-e20-5984347793

 
Tiaaa... w internecie jest wszystko. W ofertach jest po 5, 100 sztuk, stany "na magazynie", a jak zacząłem dzwonić, to się nagle okazuje, że "nie wiem jak to się stało, ale nie mamy ich teraz" :ckm:
Obdzwoniłem różne zakątki naszego tzw. kraju i nigdzie ani Auto-Haka, ani Steinhofa. Za Westfalię, czy Brinka nie chcę przepłacać.
W końcu, po trzecim ataku na firmę z Twojego linka ponoć "znaleźli ostatnią sztukę" i kurier ma jutro wyruszyć. Ryzyk-fizyk, kupiłem w ciemno i będę weryfikować informacje producenta. ;)
 

Czy ma się różnić hak z Auto-hak Y-28A, że koniecznie ten chcesz?

 
1. Y28A jest wypinany. Takie miałem założenie.

2. Cena. Wypinany odpowiednik Steinhofa (bodajże H-047) jest jakieś 40% droższy.

Pozdro.

P.


  • 0

#100 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 599 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:14, 12.07.2019

A to czy mają czy nie to właśnie w uja walą...

Mój wg diagnosty jest wypinany. Tzn.mocowany tylko na 2 śruby, więc podczas każdej jazdy bez przyczepki winien być wypięty. Sam się zdziwił, i powiedział, że jestem pierwszy na przeglądzie z wypiętym hakiem...

Użyłem raz i wypiąłem, bo  po co to wozić brzydalisko ...?


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspacher. Serwis, naprawa...





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq