XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Lakier w naszych haniach a w szczególności czarny...
#106
Napisano 19:01, 19.07.2018
#107
Napisano 21:35, 20.07.2018
(nakładane na goły lakier,
FUSSO - da jasnych - był pożyczony i położny wyłącznie na masce celem porównania trwałości, nie skupiałem się na aspekcie wizualnym)
i po czterech miesiącach - nakładane w listopadzie, porównywane w marcu, neutralna chemia, bez wspomagaczy - wyszło tak:
w trakcie mycia
po osuszeniu
więc jeżeli kusi, to bierz - nie będziesz zawiedziony
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#108
Napisano 16:26, 21.07.2018
Wielkie dzięki
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
#109
Napisano 18:27, 21.07.2018
#110
Napisano 05:34, 22.07.2018
Ja robiłem zwykłe glinowanie sam, ręczna "polerka" a raczej przecierka pastą lekkościerną, później IPA i wosk collinite 476 - jak dla mnie mega trwały.
Po tygodniu jazdy w deszczu i stania auta na deszczu:
wiem wiem srebrny to nie czarny współczuję... miałem czarne auto, jeździłem też nowym civiciem rocznym ! czarnym - tragedia i porażka jakie rysy
Czarny, szczególnie UNI rozpierd... system jeśli jest zrobiony na zero, poprostu jedna wielka szkląca "black hole". Do takiego lakieru potrzeba ceramiki, mycia dobrą chemią o neutralnym PH, osuszania - z doświadczenia najlepiej jednorazowym białym czyściwem, które po wyschnięciu może służyć do innych celów. Wtedy nie potrzeba współczucia bo efekty - przy najmniej u mnie na RAV-ce z miękkim UNI przerastają oczekiwania. Przy takim podejściu auto cały czas wygląda jak nowe, albo i lepiej
#111
Napisano 21:33, 31.07.2018
Witam.
Miałem malowaną klapę. Niestety wyszły ogromne mniejsze swirle i mocno widoczne hologramy (sądzę, że dobrze na to mówię), a lakiernikowi boję się dawać na poprawkę + nie mam kasy na usługi detailerskie. Co polecicie do ogarnięcia tego ręcznie bez polerki, żeby chociaż zmniejszyć te ślady?
Lakier oczywiście czarny Wcześniej robiłem polerkę lamp ręcznie i wyszła całkiem nieźle
Użytkownik Gr3at edytował ten post 21:34, 31.07.2018
#112
Napisano 08:07, 24.08.2018
Witam.
Miałem malowaną klapę. Niestety wyszły ogromne mniejsze swirle i mocno widoczne hologramy (sądzę, że dobrze na to mówię), a lakiernikowi boję się dawać na poprawkę + nie mam kasy na usługi detailerskie. Co polecicie do ogarnięcia tego ręcznie bez polerki, żeby chociaż zmniejszyć te ślady?
Lakier oczywiście czarny Wcześniej robiłem polerkę lamp ręcznie i wyszła całkiem nieźle
Ręcznie będzie Ci trudno wypolerować klapę, jakbym stał przed takim zadaniem i miał to zrobić totalnie po kosztach, najniżej jak się da, prawdopodobnie powierzchnie którą miałbym tak przepolerować odtłuściłbym benzyną ekstrakcyjną i potem pojechał pastą lekkościerną z K2 (koszt 8zł). Dobrze byłoby polerować jakąś miękką gąbką, a potem do połysku zetrzeć chociażby bawełnianą szmatką (idealnie czyściwem lakierniczym - worek czyściwa 13-15zł). Zrób zdjęcia przed i po, sam jestem ciekaw co z tym zrobisz, może komuś się przyda.
#113
Napisano 09:52, 24.08.2018
Jak to jest z tym produktem?
to się cieszę.
W takim razie polecę Ci jeszcze QD, który według mnie idealnie pasuje do Authentica
LUXURY GLOSS, podobnie jak Authentic ładnie przyciemnia lakier oraz nadaje mega śliskości
Pozdrawiam
- Artur
#114
Napisano 18:17, 03.09.2018
koledzy, a czy jest sens położyć folię na maskę i zderzak przód ?
Otóż po ostatniej jeździe autostradą, posypały się na auto kamyczki. Tym samym, na masce mam około 50 małych śladów/ odprysków. 3-5 z nich są wielkości główki zapałki. Chce te ubytki wypełnić lakierem i nałożyć na to folię. Jest sens ?
#115
Napisano 20:20, 03.09.2018
Jak najbardziej ale njpierw zrob dobrze odpyski potem cala maska do przepolerowania i dopiero foliakoledzy, a czy jest sens położyć folię na maskę i zderzak przód ?
Otóż po ostatniej jeździe autostradą, posypały się na auto kamyczki. Tym samym, na masce mam około 50 małych śladów/ odprysków. 3-5 z nich są wielkości główki zapałki. Chce te ubytki wypełnić lakierem i nałożyć na to folię. Jest sens ?
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
#116
Napisano 12:24, 18.11.2018
Mam pytanie odnośnie maski jak i pozostałych elementów. Otóż auto przebadane było miernikiem i wyszło po 50 um lakieru praktycznie wszędzie. Jak mniemam, auto było mocno spolerowane przed sprzedażą, co przejawia się dziesiątkami jak nie setkami małych odprysków po kamieniach na masce. Auto kupiłem z przebiegiem 160 tyś i odbierałem w niemal idealnym stanie lakieru ( spolerowane ) obecnie zrobiłem 12 tyś i jak wspomniałem - mam dziesiątki odprysków.
Lakiernik powiedział, że już nie ma co polerować w tym aucie, więc tym samym chyba folia w tym stanie odpada.
Czy można pomalować maskę i spolerować tak żeby wyszło te 80-110 um lakieru i nakleić folię ? Jak potem udowodnić przy sprzedaży że element był malowany kosmetycznie a nie powypadkowo ?
Na 99% auto do tej chwili nie miało kolizji ( tylko w tylne drzwi zahaczone o czym wiem )
Dodam, że nakładanie wosków mało co daje. Nakładam dwie warstwy.
#117
Napisano 13:45, 18.11.2018
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#118
Napisano 14:47, 18.11.2018
Mam pytanie odnośnie maski jak i pozostałych elementów. Otóż auto przebadane było miernikiem i wyszło po 50 um lakieru praktycznie wszędzie. Jak mniemam, auto było mocno spolerowane przed sprzedażą, co przejawia się dziesiątkami jak nie setkami małych odprysków po kamieniach na masce. Auto kupiłem z przebiegiem 160 tyś i odbierałem w niemal idealnym stanie lakieru ( spolerowane ) obecnie zrobiłem 12 tyś i jak wspomniałem - mam dziesiątki odprysków.
Lakiernik powiedział, że już nie ma co polerować w tym aucie, więc tym samym chyba folia w tym stanie odpada.
Czy można pomalować maskę i spolerować tak żeby wyszło te 80-110 um lakieru i nakleić folię ? Jak potem udowodnić przy sprzedaży że element był malowany kosmetycznie a nie powypadkowo ?
Na 99% auto do tej chwili nie miało kolizji ( tylko w tylne drzwi zahaczone o czym wiem )
Dodam, że nakładanie wosków mało co daje. Nakładam dwie warstwy.
50 mikronów to faktycznie mało z tego co pamiętam to nawet na słupkach jest więcej
nie co za magik robi taka polerke gdzie pod maską masz goły lakier i jest 40 mikronów.
tutaj raczej nie pozostaje nic innego jak ponowne lakierowanie bo tyle bezbarwnego co zostało i tak zejdzie
#119
Napisano 15:38, 18.11.2018
Oryginalny lakier ma przedział 80-110 um tak ?
Można pomalować maskę i spolerować ją do takiej wartości ?
#120
Napisano 15:53, 18.11.2018
Oryginalny lakier ma przedział 80-110 um tak ?
Można pomalować maskę i spolerować ją do takiej wartości ?
nawet do 130 mikronów
można ale jak tylko tylko tyle zostało lakieru to raczej najpierw wyciąc i dopiero lakierować od nowa
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych