Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Tuleje wahacza przedniego

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
124 odpowiedzi w tym temacie

#106 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:42, 06.05.2018

Na logikę ...tak jak jest do jazdy (bez niepotrzebnych naprężeń tulei)
  • 0
                       

#107 twizzter

twizzter
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:13, 23.05.2018

Czy małe pęknięcie kwalifikuje gumy do wymiany?

Borykam się z problemem wpadania w wibracje przy ruszaniu z niższych obrotów (ogólnie trzeba delikatnie operować sprzęgłem żeby nie było zająca) i przy redukcjach np z 3 na 2.

Guma wydaje się pracować podejrzanie miękko przy podważaniu, ale nie widać żeby o coś obijała. Zbieżność ok.

 

Załączony plik  guma.jpg   88,13 KB   19 Ilość pobrań

 


  • 0

#108 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 23:28, 23.05.2018

Raczej sprzęgło ..
  • 0
                       

#109 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 00:22, 24.05.2018

Widać miejsca gdzie pracuje guma, jest już na tyle miękka ze przy dodawaniu gazu powinnio to powodować ruch na kierownicy i przy hamowaniu również czy obserwujemy takie objawy ?

Bo to co piszesz to nie dotyczy tych tuleji.
  • 0

#110 ŁukaszS

ŁukaszS
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Turośl
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:43, 30.06.2018

Wymieniacie wszystkie tuleje wahacza na raz, wszystkie 3, czy można wymieniać pojedynczo? U mnie popękana i luźna jest ta duża pionowa, reszta wydaje się ok, nie widzę aby miały luzy. I zastanawiam się czy mając wszystko na wierzchu robić całość.


Użytkownik ŁukaszS edytował ten post 10:47, 30.06.2018

  • 0

#111 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 10:54, 30.06.2018

Ja tylko duża wymieniałem na OEM.
Można pojedynczo, można wszystkie.


Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#112 rafalsar

rafalsar
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Rypin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:36, 30.06.2018

Mi na przeglądzie facet powiedział że też mam do wymiany dużą tuleję. Sprawdzał pod względem pukania w zawieszeniu, które słyszę co jakiś czas. Powiedział że wahacz na tej tulei się opuszcza i puka o blachę która jest pod wahaczem. Nie wiem co mam myśleć o tym co mi powiedział.


  • 0

#113 ŁukaszS

ŁukaszS
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Turośl
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:06, 30.06.2018

U mnie to samo- słychać puki, szczególnie na dużych wertepach przy małej prędkości.
Dzisiaj sprawdzałem zawias. Gumy stabilizatora sztywne, stworzenie też, jedyne co ma luz to właśnie ta duża tuleja.
W tygodniu pewnie się za to wezmę. Już dziś poszło wd40 na śruby, wymiana prosta byle by śruby nie stawiały oporu.
  • 0

#114 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:09, 30.06.2018

Wymieniacie wszystkie tuleje wahacza na raz, wszystkie 3, czy można wymieniać pojedynczo? U mnie popękana i luźna jest ta duża pionowa, reszta wydaje się ok, nie widzę aby miały luzy. I zastanawiam się czy mając wszystko na wierzchu robić całość.

Można jedną ale czy nie lepiej wymienić trzy jak już damy radę zdjąć cały wahacz i przy jednej robocie zrobić całość i zapomnieć o dolnym wahaczu ?
  • 0
                       

#115 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 16:55, 03.07.2018

tak jak mówi Włodar, wymieniajcie od razu 3 i to OEM bo inaczej włosy z głowy;) wiem co mówię bo wymieniłem 2 a teraz muszę targać wahacze żeby 3 wymienić chyba że kupie ściągacz specjalny to może obejdzie się bez;)
  • 0

#116 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:42, 16.07.2018

A ja mam inne pytanie, z kolei o montaż dolnych przednich poziomych tulei. 

 

8537315200_1531734016_bigthumb.jpeg

 

 

"puste" miejsca(biała linia) mają być w kierunku progu, czy w kierunku półosi ??


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#117 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 11:27, 16.07.2018

o ile dobrze pamiętam strzałka ma być pod kątem do przodu tak jak by skierowana w chłodnice


  • 1

#118 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:00, 21.07.2018

o ile dobrze pamiętam strzałka ma być pod kątem do przodu tak jak by skierowana w chłodnice


też mi się tak wydaje gdyż tam jest naprężenie skosne jak dasz pod innym kątem to tuleje szlak trafi
  • 0

#119 kamil.tomasz

kamil.tomasz
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Żyrardów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:05, 10.11.2018

Jesli masz na mysli te duze tuleje przednie, to strzalka w kierunku wybitego punktu na wahaczu. Jak zdemontujesz stary to bedziesz wiedzial o co chodzi. W innym wypadku tuleje szybko sie rozleca.

Cześć , mówisz że strzałka w kierunku punktu wybitego, czyli tej dużej kropki znajdującej się na tym ramieniu które idzie w kierunku środka wahacza ? w poście jeden z uzytkowników wstawił fotki wahaczy w których zamontował nowe tuleje , i u niego nie są wprasowane wg twojej instukcji ? tzn że on je nie odpowiednio wprasował ?? 


  • 0

#120 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:42, 13.11.2018

Tak
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq