Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Tuleje wahacza przedniego

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
124 odpowiedzi w tym temacie

#76 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:54, 03.11.2016

Bardziej ? Po prostu zapomnisz :-)
  • 0
                       

#77 eggforever

eggforever
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:tourner
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:04, 18.12.2016

mam do roboty wahacze dolne, głównie tą dużą tuleje i chciałbym cały komplet zakupić z Olkusza ale w sklepie są dostępne tylko 2 z 3 tulei i pytanie czy wsadzacie 2 PU i 1 oem czy jak?


  • 0

#78 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:11, 18.12.2016

Moja propozycja po ok 1,5 roku uzywania tych tulei PU z Olkusza: kup tuleje strong flex albo oem. Moje czerwone rozwulkanizowaly sie czesciowo od metalowej tulei. element chyba dalej ma swoje wlasciwosci, ale ostatnio przy sciaganiu kół i gdy auto było na podnośniku nie wygladało to dobrze ..


  • 0

#79 eggforever

eggforever
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:tourner
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:59, 18.12.2016

byłem na stronie strong flex (nie słyszałem wcześniej o tej firmie) i tam są tylko tuleje stabilizatora, których za to nie widzę w Olkuszu. Każdy twierdzi, że poliuretany są trwalsze - 1,5 roku to bardzo krótko. Nie był popełniony jakiś błąd przy montażu?

 

edit

 

ok, znalazłem po numerze tulei - są w s2000


Użytkownik eggforever edytował ten post 17:02, 18.12.2016

  • 0

#80 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:25, 18.12.2016

nie wiem czy sa bledy montażu bo ich nie wyciagałem i nie widziałem niemniej z tego co wiem były wprasowywane w wahacz nie były walone młotkiem. poliuretan odszedł od tulei rozwulkanizował się nie na całym obwodzie ale na ok 20 % obowodu niemniej problem z rozwulkanizowaniem nie jest jednostkowy działo sie to dość często z tego co czytałem fora.


w mojej opini taki stan rzeczy nie zmienia wlasciowsic samego elementu poliureatn nie wykruszyl sie jest tam gdzzie byl i nie zmienil swojego polożenia niemniej fakt rozwulkanizowania jest i wspominam co by kazdy mial swiadomosc ze wcale tak rozowo nie jest :) auto prowadzi sie dobrze 


rozwulkanizowanie jest widoncze tylko w momencie jak macie auto na podnosniku i kola/wahacze wiszą a całe zawieszenie ciazy ku dołowi


  • 0

#81 eggforever

eggforever
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:tourner
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:42, 19.12.2016

dostałem odpowiedź z superflex, że te z s2000 nie pasują i że póki co nie mają tulei do siódmej generacji, w takim razie zamawiam OEM


  • 0

#82 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:38, 19.12.2016

Wystarczy poczytać trochę forum żeby wiedzieć że rzeczywiście tuleje z Olkusza miały problem z rozwulkanizowaniem się (u mnie również). Zmienili konstrukcję tej tulejki i teraz częściowo jest wydrążona aby się bardziej uginała i jej właśnie nie zrywało, w Olkuszu nie robili żadnych problemów nawet jak termin gwarancji minął i wymieniali na nowe, u mnie już jakiś czas jeżdżą i nie ma żadnych problemó a wracając jeszcze do pytania o trzecią tulejkę (pod amortyzator) też wymieniałem na nową przy okazji (zakup a ASO), droga nie była a przynajmniej całe wahacze ogarnięte za jednym razem.


  • 0

#83 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:56, 19.12.2016

ja mam tuleje wydrążoną tuleje w dwoch miejsach jak seryjna i problem wystapił...

piszesz ze nawet po gwarancji uwzgledniaja ja ...hmm qrde Ciekawe czy mi paragon sie zachowal moze do nich pojade osobiscie pokaze po sciagnieciu kola co sie dzieje z tym ich tworem i dadza albo kase albo nowe do zamontowania. Najwazniejsze ze z uatem nic zlego sie nie dzieje poliuretan siedzi w tuleje nie rusza sie gora dol jest we wlasciwym miejscu auto prowadzi sie ok 


Użytkownik lakatus edytował ten post 22:09, 19.12.2016

  • 0

#84 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:02, 20.12.2016

oznaczałoby to że te poprawione tuleje też mają tendencje do rozwulkanizowania, czyli  że tulejka zewnętrzna powinna mieć w środku jakiś próg trzymający poli. Zamiast surowej rury toczonej po powierzchni należałoby zastosować większą ściankę i toczyć próg od strony wewnętrznej, zapewne podniesie to lekko cenę ale powinno rozwiązać bolączkę.


  • 0

#85 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:35, 20.12.2016

a nie lepiej kupić OEM? Przeciez nie są drogie - 60-70 zł


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#86 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:27, 20.12.2016

Cały czas to powtarzam :-)
  • 0
                       

#87 unckle

unckle
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:10, 18.01.2017

faken, wszedłem do tematu żeby sprawdzić czy trzeba zbieżność ustawiać po wymianie tulei a tu widze złe opinie o różnych tulejach... dzisiaj mi mechanik wmontował oyodo, trudno już po fakcie, zobaczymy ile pojeżdżą


  • 0

#88 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:27, 01.04.2017

Witam Panowie,

 

czy orientujecie sie ile teraz w ASO kasuja z tuleje wahacza przedniego? Dokładnie o te chodzi:

 

- 51391-SEA-004 tuleja pozioma 

 

- 51810-SDA-A01 i tu pytanie czy jest to tulejka, która podtrzymuje amortyzator?

 

Będę wdzięczny za odpowiedź

 

Pozdrawiam Filip


  • 0

#89 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 19:39, 01.04.2017

Niedawno wszystkie tuleje były w identycznej cenie. ~70zł

Ta o którą pytasz jest pod amor.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#90 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:44, 01.04.2017

Niedawno wszystkie tuleje były w identycznej cenie. ~70zł
Ta o którą pytasz jest pod amor.
Wysłane z Tapatalk


Wielkie dzięki Sacrum w poniedziałek zamawiam to napisze jaka w Szczecinie cena. Dla zainteresowanych w Honda Szczecin jedna tulejka 86,10 zł :shock:  widać, że każdy dealer ma inna cenę

Pozdrawiam


Użytkownik Filip edytował ten post 08:21, 03.04.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq