Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Tuleje wahacza przedniego

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
124 odpowiedzi w tym temacie

#16 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:08, 10.05.2015

No to sprawa jest jasna - wezmę oczywiście oryginały. Chyba będę robił przy okazji hamulce więc uderze do Jarka hurtowo po wszystko

Wysłane z mojego ST23i przy użyciu Tapatalka
  • 0

Pozdrawiam,
Michał


#17 bananek

bananek
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Wielkopolska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:14, 11.05.2015

Witam. Zmieniłem w moim accordzie tulje przednie komplet , pokusiłem się na zamiennik i po 4 tyś rozpadły sie te większe. W związku z tym mam pytanie czy wszystkie zamienniki są takie kiepskie czy mechanik założył wyjątkowy badziew? Jeśli znacie jakąś firmę co robi rozsądnej jakości zamienniki to prosiłbym o nazwę. 

Orientuje się ktoś  jaka cena może być za oryginalne. Dodam że Accord jest 2003 rok wersja tourer. Oraz czy na oryginalnych będzie sygnaturowane HONDA czy nie koniecznie. Pytam żeby mi ktoś kitu nie wcisną że to oryginał a założy jakąś podróbę. 


  • 0

#18 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:51, 12.05.2015

Jesli chodzi o jakiekolwiek tuleje to ori albo poli i kropka.


  • 0

#19 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:11, 12.05.2015

Za duza tuleje wolaja cos kolo 80 zeta, oczywiscie oryginal, wiec nie warto bawic sie w zamienniki czesto kiepskiej jakosci!


  • 0

#20 bananek

bananek
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Wielkopolska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:19, 12.05.2015

Dzięki 

Tak zrobię zamówie oryginał i będzie na długi czas z głowy


  • 0

#21 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:44, 16.05.2015

Koledzy, a czy ktoś spotkał sie z tym, że po wymianie przedniego dolnego wahacza na zamiennik auto ściąga podczas jazdy i ucieka w bok przy hamowaniu ?

Od 2 lat mam zamiennik. Ustawiłem geo w aucie, zrobiłem co trza w zawiasie, ogarnąłem hamulce i mimo poprawy jesli chodzi o jazdę to nadal nie jest dobrze, a przy hamowaniu ciągnie w prawo. Dodam że pochylenie nawierzchni ma spore znaczenie.


  • 0

#22 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:57, 16.05.2015

Ustawiles geo, to rozumiem ze, masz na mysli zbieznosc, bo nic innego tam sie nie reguluje. Jezeli ten wahacz ma inne wymiary niz oryginal, co jest calkiem mozliwe, rozne cuda moga sie dac. Zeby to wykluczyc, trzeba sprawdzic pochylenie kol i wyprzedzenie sworznia zwrotnicy. Ale na poczatek przyjrzal bym sie dokladnie oponom i felgom, ewentualnie przerzucil z tylu.


  • 0

#23 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:40, 16.05.2015

Na tyle mam regulowane wahacze oem (przeróbka wlasna), które robiłem żeby ustawić kąty bo rozjechały się po glebie. Opony i felgi wykluczam bo na dwóch innych kompletach było to samo. Z prowadzeniem już jest niemal dobrze bo geo wyszła prawie wzorcowo. Na tyle jedynie śruba zbieżności stawiała opór ale oba koła ustawione są jeszcze w normie. Tuleje duże wahacza wymieniałem na poliuretan choć były dobre. Końcówki drążków nowe CTR. Reszta zawiasu nie daje oznak zużycia. Mysle teraz nad tym zamiennikiem wahacza czy używki oem nie wstawić. Ewentualnie sworzeń dolny bo często jest powodem ściągania głównie przy hamowaniu, choć i ten nie daje znaków zużycia. Prośba o dalsze rady i opinie.


  • 0

#24 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:32, 23.05.2015

Widzę, że nie pomożecie..

Wsadzę oem wahacz i się zobaczy..


  • 0

#25 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:35, 23.05.2015

Wstaw uzywany oem i bedzie pewnosc. No i gumki pasowaloby takie same po obu stronach zalozyc. Ale pomiar katow Ci powie czy to wina wahacza tak naprawde. Geometria to nie tylko zbieznosc.


  • 0

#26 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:15, 24.05.2015

No nie mam wyjścia, muszę tak zrobić, bo zamiennik może się minimalnie różnić i mogę sobie geometrię  w nieskończoność ustawiać.


  • 0

#27 tomek7913

tomek7913
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:okolice Wro
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Touran
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:26, 09.06.2015

W ASO za dwie tuleje pionowe zapłaciłem 132zł, wychodzi na to że tuleje tylko z ASO.  Czy ktoś może mi powiedzieć czy te tuleje jakoś specjalnie się montuje. Z jednej strony jest znak, taki niebieski punkt, do tego w gumie są odlane strzałki.


Użytkownik tomek7913 edytował ten post 20:31, 09.06.2015

  • 0

#28 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:47, 09.06.2015

Jesli masz na mysli te duze tuleje przednie, to strzalka w kierunku wybitego punktu na wahaczu. Jak zdemontujesz stary to bedziesz wiedzial o co chodzi. W innym wypadku tuleje szybko sie rozleca.


  • 0

#29 pietrov8

pietrov8
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:06, 15.06.2015

Lubelskie ASO, tuleja (51391-SEA-004) 66 zł.

 

Wymiana ASO 230 zł za jedną tuleje :D.

 

Wymiana u mechanika 100 zł za komplet (lewa i prawa strona).


  • 0

icon1.png


#30 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:18, 17.06.2015

Koszt poliuretanów 75zł szt. i święty spokój, plus trochę pewniejsze zachowanie przodu.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq