Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Demontaż gałki zmiany biegow i mieszka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Einstein

Einstein
  • Forumowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Poznań/Włocławek
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:00, 06.05.2011

Witam,

Tak jak w emacie czy ktoś wie jak zdemontować gałkę z mieszkiem i tym plastikiem w okleinie żeby nic nie uszkodzić??
Drugie pytanie: czy włącznik od świateł awaryjnych jest podswietlany??
  • 0

Gdyby żył Kopernik z pewnością jeździłby HONDĄ


 


#2 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:28, 06.05.2011

nie wiem jak w VII gen ale w VI jest odkręcana gałka.. energicznie przekręć i powinno pójść.. na resztę nie znam odpowiedzi...
  • 0

#3 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:24, 06.05.2011

Einstein, gałka jest odkręcana, a mieszek jest przyczepiony do niej na zatrzaski. Pod mieszkiem, poniżej "gałki zasadniczej" jest plastik, złap go i poruszaj na boki ciągnąc w dół. Jak odczepisz mieszek od gałki to ją normalnie odkrecisz. Plastik jest też na zatrzaskach, 6 szt. W Zrób to sam są tematy o demontażu radia oraz montażu zmieniarki mp3 i tam jest jak to wyjąć.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#4 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:25, 06.05.2011

Mieszek z gałką połączony jest takim zatrzaskiem. Ciągniesz mieszek w dół i powinno wyskoczyć a gałkę wykręcasz obracając ją całą. Co do tej ramki to może być gorzej- jeśli ktoś demontował powinna wyskoczyć. Moja dziewica pękła. Dobrze wspomóc się ściągaczami do tapicerek.
Zajrzyj w dział zrób to sam był tam montaż zmieniarki do którego trzeba gałę i mieszek zdemontować.
  • 0

#5 Zatoichi

Zatoichi
  • Forumowicz
  • 342 postów
  • Skąd:Wro
  • Silnik:2.4
  • Wersja:.exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:57, 07.05.2011

Przycisk od awaryjnych jest podświetlany. W zeszły weekend wymieniałem w nim żarówkę, jest to taka jak w każdym innym przycisku czyli malutka z długimi wąsami za ok 1zł/szt. Przygotuj sobie również czerwony lakier do paznokci. Na żarówce jest czerwony gumowy kondonik, który raczej w całości nie zejdzie (od temperatury przykleja sie on do żarówki i przy próbie jego zdjęcia po prostu sie rozsypuje). Lakierem pociągniesz i będzie git, u mnie sie sprawdziło. Do przycisku dostaniesz sie po zdjęciu panela środkowego. Podważ czymś szerokim i sztywnym na wysokości kratek nawiewu a odskoczy i dalej pójdzie z górki.
  • 0

Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.
ex-wife: AccoVII 2.4 exe, AccoVIII 2.4 TypeS AT '11...


#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:40, 14.07.2011

Podepte sie pod pytanko o gadle zmiany begow.
Jak mozna wymienic ale w automacie( bo zauwazylem ze troszke sie zdarla) niby nic ale zawsze cosik :roll:
  • 0

#7 bazmasta

bazmasta
  • Forumowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Gdańsk/Gliwice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:za mało
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:16, 14.07.2011

ja podpinam się pod shedy'ego. Z tym że w moim przypadku dla VI gen
  • 0
道であなたを参照してください

#8 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:35, 14.07.2011

nie chcę wprowadzać w błąd, ale w VIg ta od automatu chyba nie jest wkręcana, a wciskana

tak to wygląda na schemacie

Dołączona grafika

w tym do manuala jest podany moment dokręcania gałki, więc skoro go tu nie ma, to pewnie nią się nie kręci :j
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#9 bazmasta

bazmasta
  • Forumowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Gdańsk/Gliwice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:za mało
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:38, 14.07.2011

shift level assembly nie ten bolec na którym spoczywa gałka? Wydaje się gwintowany
  • 0
道であなたを参照してください

#10 Marsinos

Marsinos
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:ŁÓDŹ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXECUTIVE NAVI
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:16, 18.12.2011

Witam,
mam pytanie - czy demontaż gałki, a właściwie rozdzielenie jej od mieszka po odkręceniu, w VIII gen. odbywa się w ten sam sam sposób jak opisany wyżej w VII, czy moze demontuje sie jakos tę ramke wokół mieszka na dole żeby wyciągnąć wszystko razem??
  • 0

#11 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:55, 18.12.2011

Marsinos, jak oddzielenie po odkręceniu? Z tego co wiem to jest tak samo, czyli najpierw odczepia się mieszek i potem odkręca gałkę. Generalnie mieszek jest przyczepiony pomiędzy elementami gałki. Ta druga cześć jest pod mieszkiem i go niej za pomocą opaski przyczepiony jest ów mieszek. Także aby wyjąć finalnie całość, mieszek trzeba wywinąć na lewa stronę.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#12 ariel

ariel
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:04, 19.12.2011

Jest tak samo. Ten srebrny pierścień pod gałką i mieszek to osobna część. Jak zejdzie pierścień to możesz odkręcić gałkę a reszta jest na zatrzaskach.
  • 0

#13 Marsinos

Marsinos
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:ŁÓDŹ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXECUTIVE NAVI
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:32, 19.12.2011

Dzięki za odzew!
Mikołaj, chodzilo mi o to, ze odkręciłem galke i wisila wtedy luzem na mieszku tylko nie mialem odwagi i nie wiedziałem jak je rozdzielic od siebie. dodam tylko jeszcze, ze mam gałke akcesoryjna - taką skórzano-srebrną (chociaz to chyba nie ma znaczenia przy montazu?)i chce ją wyjac zeby lekko odnowic w tej srebrnej częsci, bo jest juz porysowana mocno od obrączki.
  • 0

#14 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:20, 08.10.2012

Pany, a czy gałeczka od Acco VIII podejdzie do sporta VII ?
Czy od Civica Type-R ewentualnie nie byłoby problemu ?
Wymieniłem skrzynie na 6 z Typa i pasuje mi odpowiednią gałę zapodać :)
Nie wiem tylko czy jest pełna dowolność w wyborze (rozmiar gwintu) czy tylko te z Acco VII podejdą ??

[ Dodano: 2012-10-10, 09:48 ]
Widzę, że brak wiedzy w temacie.
Mam do nabycia z polifta i wszystko wydaje się pasować. Zobaczymy.

[ Dodano: 2012-10-19, 09:12 ]
Zgodnie z przypuszczeniami pasuje jedynie od tej samej gen.
Może podeszłaby inna ale bez rzeźbienia by się nie obeszło.
U mnie wylądowała z polifta i wygląda o niebo lepiej, zużycie też znikome.
  • 0

#15 rafix81

rafix81
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:Jelcz-Laskowice
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:35, 18.09.2015

Panowie jak zdemontowac gałke w VIII automat sciągnełem pierścień odkręciłem srubke a gałka nie chce zejść!Nie chceę czegoś połamać próbowłem przekręcić i i nie drgnie ?!


Użytkownik rafix81 edytował ten post 08:42, 18.09.2015

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq