Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zamiana F20b5-> F20B6


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 uplander

uplander
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Wroclaw
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:48, 23.04.2011

Witam
Czy mozna zamienic slupek silnika F20B5 na F20B6. Teoretycznie wygladaja identycznie te silniki. Czy ktos sie orientuje czy wszystkie bedzie pasowac? zwlaszcza kolektory dolotowy i wydechowy? komputer?
pozdrawiam
  • 0

#2 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:17, 23.04.2011

Spokojnie możesz zamienić słupek B5 na B6, kolektory i osprzęt pasują.

Czyli jednak dałeś sobie spokój z remontem B5-tki ?
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#3 uplander

uplander
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Wroclaw
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:42, 23.04.2011

na autostradzie silnik mi sie rozkraczyl, chyba sie panewka obrocila i prawdopodobnie poscil uszczelniacz walu od strony paska rozrzadu. Ogolnie jestem zawiedziony tym silnikiem i chyba wole inny. wiesz psrawdzalem uszczelki dolotowego i wylotowego i ogolnie ksztalt identyczny tylko ze dlugosci uszczelek roznia sie o 1mm. Ale to chyba nie bedzie problem?
Czym wlasciwie sie roznia te silniki ? ktorys ma lepsze opinie? pozdrawiam
  • 0

#4 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:52, 23.04.2011

B5 jest Made in USA a B6 UK, taka jest różnica ;-)

A to jeździłeś ze stukającymi panewkami ?
Pamiętam, że już kawałek czasu temu pytałeś się o panewki korbowodowe ...

EDIT.

No i w B5 częściej się słyszy, że padają panewki korbowodowe (wg EPC w B5 zakładali Glacier Vandervell a w B6 japońskie Daido i widać, że jest różnica w jakości).
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#5 uplander

uplander
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Wroclaw
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:53, 24.04.2011

Panewki wlasnie byly wuymienione. Wszystkie. Przejechalem 3 tys. km. Dokladnie co sie stalo jeszcze nie wiem. Teoretycznie wszytsko bylo ok. silnik pracował idealnie, zadnych odglosow. Wiec troche się zdziwilem. Nie sadzilem szczerze ze honda sie zatrzyma na autostradzie tak po prostu. Teraz na wolnych obrotach nic nie slychac, po dodaniu gazu stukot na dole. pozdr
  • 0

#6 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:43, 24.04.2011

No to jedź z reklamacją, jak nie umieli spasować panewek lub źle poskręcali korbowody to niech teraz robią szlify i remont dołu na swój koszt :k
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#7 uplander

uplander
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Wroclaw
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:41, 26.04.2011

Spróbuję, mam nadzieje ze za same ogledziny chociaz nie skasuja...
  • 0

#8 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 23:05, 28.04.2011

I dowiedz się jakie panewki założyli bo jak jakąś chińszczyznę w stylu TDC to od razu ich wystrzelaj ;-)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq