XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
przegub wewnętrzny, półoś, wieloklin, wielowpust
#1
Napisano 21:52, 21.04.2011
Jeśli temat się bardzo powtórzył, to zrozumiem jego przeniesienie w inne miejsce, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi dotyczącej VII gen.
Przegub wewnętrzny porusza się dość znacznie góra - dół (chyba na wieloklinie półośki wewnętrznej) i oczywiście drżenie auta przy przyspieszaniu, jakby ktoś szarpał za błotniki.
Z uwagi na cenę w ASO i brak zamienników chciałem Was zapytać:
1. czy do wymiany mam również tę półośkę, czy tylko sam przegub?
2. czy da się to regenerować i jaki to daje długotrwały efekt, czy lepiej może szukać używanego w dobrym stanie?
3. czy możecie polecić jakiś zakład co regeneruje, najlepiej w woj. łódzkim (chyba że wysyłkowo), ale żeby to robili z tzw. "jajem"
Bardzo proszę o pomoc, bo przed urlopem pasowałby go wymienić tymbardziej, że zamierzam pociągnąć camping.
#2
Napisano 09:29, 22.04.2011
Czy drżenie występuje również przy większych prędkościach? Bo jeśli to jest przyspieszanie to może być również oznaką kończącego się sprzęgła (zwłaszcza, że piszesz o holowaniu). Przy wymianie przegubu nie jest konieczne wymienianie półosi. Co do regeneracji to wolałbym się rozejrzeć za używką. Pozdr.
#3
Napisano 09:35, 22.04.2011
#4
Napisano 11:59, 22.04.2011
#5
Napisano 12:10, 22.04.2011
#6
Napisano 12:15, 22.04.2011
#7
Napisano 12:17, 22.04.2011
- jasna sprawa, dziękisprawdź czy nie była ruszana osłona lub czy nie jest gdzieś przebita lub przerwana
[ Dodano: 2011-06-03, 14:52 ]
chwalić Panów z firmy Motomax z Torunia
dzisiaj otrzymali kurierem moją uszkodzoną półoś i również dzisiaj wysłali ją do mnie naprawioną
Koszt naprawy - 450 zł (wysłałem im łożysko podtrzymujące, płaciłem za nie 100)
gwarancja - rok czasu, bez limitu kilometrów
coś pięknego, zobaczymy jak będzie po założeniu, ale zapowiada się obiecująco. Przyczyną był luz przegubu na łączeniu z półosią, a przy okazji wymienili cały przegub wewnętrzny na nowy.
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:37, 02.07.2012
W czasie jazdy powyżej 60km/h jest wyczuwalne szarpanie kierownicy - tarcze hamulcowe wymienione na nowe(szarpanie nasilało się w czasie hamowania - obecnie z tym mam już spokój)
Na Allegro znalazłem nowy wewnętrzny przegub za 190 z wysyłką lub kompletną, używaną półoś z przegubami również w tej cenie.
Pytanie czy to jest na pewno przegub i czy naprawa tego wymaga ingerencji we wnętrze skrzyni. Dodam że raz już kiedyś mi wyskoczył
No i było po jeździe. Został z powrotem wbity na swoje miejsce i jeździłem jeszcze pół roku teraz oprócz tego że szarpie kierownicą to jeszcze klekocze przy skręcie w lewo ale to chyba zewnętrzny.
Napiszcie co się możne dziać z wewnętrznym przegubem żebym niepotrzebnie nie pchał się w koszty
#9
Napisano 20:52, 26.09.2017
Również Was Witam
Dziś udało mi się wyeliminować bicie przy hamowaniu.. (powodem była lekko puknięta piasta.....)
A generalnie chodziło mi o stuki dobiegające z prawego koła które nadał zostały!
Zacząłem od opon, felg, piasty, zdążyłem już półoś zmienić i dalej ten sam ból.
JUTRO wrzucę filmik jak to się u mnie prezentuję moim zdaniem mam taki sam luz jak na tym filmiku..
Daje sobie paznokcia uciąć jak to nie jest to no bo co?!..
Zrażam się do Hanki coraz bardziej ale powiem, Wam, że chyba dużo to mnie uczy i to mnie przy niej trzyma.
Pogadam z jednym gościem może zechcę się za to zabrać w jakimś niedługim czasie,
chciałbym ogarniać skrzynię ale póki co dla mnie to tylko kawałek stalowego pudełka przydało by się jakąś skrzynie rozebrać najwięcej uczę się z praktyki.. :P
#10
Napisano 21:23, 26.09.2017
Mam podobny ..a nic nie stuka
Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:24, 26.09.2017
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych