Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

okleina kokpitu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#16 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:18, 10.06.2011

kardas, ale tak samo mozesz kupic dokladke z laminatu za 200 nowa a mozesz kupic uzywana ori za 500 (mowie tu o VIIgen).

na pierwszy rzut oka to samo a jednak nie. ja narazie jezdze z ta folia bo nie wiem czy nie kupie radia 2din i wteydb ym schowka nie malowal tylko ta ramke dookola radio.
  • 0

#17 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:22, 10.06.2011

ja to wszystko czaję chłopie, sam mam wsio OEM, ale mi chodzi tylko o wprowadzające w błąd stwierdzenie

a ja powiem jeszcez inaczej - hydrografika. cena niewiele wieksza



za 200


za 500


bo w tym porównaniu cena jest duuuużo większa :j

z resztą się zgadzam, bo u mnie carbon 3M w dwóch najbardziej newragicznych miejscach
(przy przełącznikach szyb - na naciąganych rogach) zaczął
się marszczyć

i dlatego powiem, jeśli oklejać to nie 3M, tylko ORACAL
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#18 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:27, 10.06.2011

a ja powiem ze jesli ktos nie ma wolnej kasy to niech tego nie rusza. chyba ze ma bardzo zniszczone to niech odda do lakiernika albo sam pomaluje lakierem + bezbarwny na szary czy jakis inny. a jak ktos chce wydac wieksza kase to tylko hydrografika bo nic innego nie ma sensu.

nie wiem czy 500 czy mniej czy wiecej ale wolalbym zrobic kilka elementow, np tylko tunel srodkowy i miec to ladnie zrobione niz wszystko a do niczego.
  • 0

#19 radam5

radam5
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:WWY
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:21, 10.06.2011

w ofercie 3M jest folia szczotkowane aluminium, efekty mogą być ciekawe. A na pewno ciekawsze niż wszędobylski carbon
  • 0

#20 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:28, 10.06.2011

szczotkę też na forum przerobiliśmy :lol:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#21 radam5

radam5
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:WWY
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:47, 10.06.2011

A faktycznie znalazłem. Myślałem, że jest ciemniejsza ta okleina. Na zdjęciach aukcyjnych odcień ma prawie jak karbon.
  • 0

#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:50, 10.06.2011

Witam miałem oklejonego civa folią czarny półmat efekt super, małe koszta a zestaw ten z linku wyjdzie jak z odpustu. :k
Jeżeli powierzchnie które chcesz oklejać nie są jakoś bardzo pokręcone to dawaj folie z metra kupisz wyjdzie tanio.
Co do plastiku wokół zegarów to tylko hydrografika ,bo nawet jeśli udało by się fartem okleić to niema H... żeby nie powstawało na dużym słońcu.
Można jeszcze polakierować samemu ale wtedy już nie ma powrotu do OEM.
  • 0

#23 Dario

Dario
  • Forumowicz
  • 354 postów
  • Skąd:Cambridge
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:18, 11.06.2011

Z mojego punktu widzenia po zastanowieniu się nad tematem wydaje mi się że najrozsądniejsze będzie oklejenie folią w czarnym połysku, nie jakiś gotowy zestaw tylko samemu ładnie to zrobić. Jak pisałem wcześniej myślałem też o foli lustrzance lub o zrobieniu tego z Carbonu. Lustrzanka by raczej nie pasowała bo chyba za dużo by tego było, a carbon odpada z dwóch powodów: nie jest to sportowe auto i nie chce mi już się kolejny raz w to bawić, za dużo czasu nad tym schodzi. Hydrografika lub folia 3M carbonowa odpada bo to nawet nie przypomina carbonu.
  • 0

#24 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:54, 11.06.2011

Dario, a we wszystkich audi, bmw czy skodach i seatach jest prawdziwy carbon? raczej tez sa to malowane listewki i nikt sie nie przejmuje ze to hydrografika czy jakas tam inna metoda nadruku:) ale Twoj samochod i zrobisz z nim co zechcesz. ja na pewno bym drugi raz nie oklejal, jesli juz czarny polysk to farba.
  • 0

#25 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:17, 11.06.2011

folia 3M carbonowa odpada bo to nawet nie przypomina carbonu.



a to dobre :om:

akurat 3M bardzo przypomina włókno węglowe (ale jest go kilka rodzai, więc może nie widziałeś akurat takiego)
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#26 Dario

Dario
  • Forumowicz
  • 354 postów
  • Skąd:Cambridge
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:07, 12.06.2011

Dario, a we wszystkich audi, bmw czy skodach i seatach jest prawdziwy carbon? raczej tez sa to malowane listewki i nikt sie nie przejmuje ze to hydrografika czy jakas tam inna metoda nadruku:) ale Twoj samochod i zrobisz z nim co zechcesz. ja na pewno bym drugi raz nie oklejal, jesli juz czarny polysk to farba.


Rozwiń myśl jak możesz z tym malowaniem na czarny połysk, czemu jest lepszy niż folia w połysku? Pytam bo nie wiem co robić u siebie.
Co do tego prawdziwego carbonu to akurat widziałem zderzak tylny od A5 cały z carbonu, w BMW nie wiem w jakim ale też widziałem elementy środka z carbonu, co do skody to nie jestem pewien ale pewnie też by się coś znalazło a do seata też są robione elementy zewnętrzne. Te dwa ostatnie to z serii aut na tor. Wiem że jeszcze samochody takie jak Lotusy, Fiesta S2000, Venom, Ginetta, McLaren MP24-C, Lister Storm, mają elementy zewnętrzne i wewnętrzne robione z carbonu.

Cytat:
folia 3M carbonowa odpada bo to nawet nie przypomina carbonu.



a to dobre :om:

akurat 3M bardzo przypomina włókno węglowe (ale jest go kilka rodzai, więc może nie widziałeś akurat takiego)
_________________

A widziałeś kiedyś Carbon taki o jakim ja mówię?? Bo różnicę jaką ja widziałem to się nawet nie umywa do carbonu
Tu masz zdjęcie konsoli środkowej do Honda Prelude wykonanej z carbonu jeszcze przed obróbką
Dołączona grafika
  • 0

#27 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:06, 12.06.2011

Te dwa ostatnie to z serii aut na tor. Wiem że jeszcze samochody takie jak Lotusy, Fiesta S2000, Venom, Ginetta, McLaren MP24-C, Lister Storm, mają elementy zewnętrzne i wewnętrzne robione z carbonu.


litości, mówimy o autach klasy średniej i umieszczaniu w nich imitacji carbonu,
tu wyskakujesz z maclarenami czy lotusami :om: gdzie tu klasa średnia?

mowa jest to tym, że w autach w/w klasy właśnie jest umieszczana imitacja carbonu, tak samo jak
imitacja drewna czy innego szczotkowanego aluminium :bag IMITACJA

to że ktoś sobie wustrugał konsolę, która IMO bardzo słabo wygląda (może przez to, że jest niedokończona)
to ja wolę już ten fake carbon który (co prawda na gładkim) wygląda bardzo fajnie
i jest bardzo podobny do tego prawdziwego, poddanemu odpowiedniej obróbce

Dołączona grafika
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#28 Dario

Dario
  • Forumowicz
  • 354 postów
  • Skąd:Cambridge
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:22, 12.06.2011

kardas, No i się chyba nie zrozumieliśmy bo ja miałem na myśli cały czas auta wyższej klasy i wyścigowe :mrgreen:
Jedyna przeszkoda jaka stoi na drodze zakładania carbonu do aut średniej klasy to jego cena.
Na twoim aucie fakt ciekawo to wygląda ale widać od razu że nie jest to carbon.
Zobacz sam na tym zdjęciu jaka jest różnica między tym u ciebie a tą osłonką od silnika H22

Dołączona grafika
Dołączona grafika

Tu masz tą samą konsolkę co wcześniej już skończoną na aucie

Dołączona grafika
  • 0

#29 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:09, 12.06.2011

to jeśli chcesz rozprawiać o autach klasy wyższej i wyścigowych, to chyba czas się przenieść do działu "wszystko i o wszystkim",
bo tu jest "wnętrze" Accorda - klasa średnia :mrgreen:


poza tym mój drogi, są różne sposby wykończenia carbonu, i ja osobiście miałem do czynienia z łodziami w włókna węglowego,
które bardzo są podobne do tego 3M, Oracal

to co pokazałeś na focie to po prostu polakierowany carbon, surowy jest trochę inny i nie świeci się jak psu
jajca - struktura jest taka sama
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#30 Dario

Dario
  • Forumowicz
  • 354 postów
  • Skąd:Cambridge
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:02, 13.06.2011

Accorda - klasa średnia :mrgreen:

Ale i tak lepiej mi się podoba niż inne, tylko drażni ten kolorek plastików

Co do łodzi to je sie wykonuje na mokro czyli z żywicą lub poprzez dyfuzję czy jak to się nazywa. Taki carbon tez widziałem i dalej mi nie przypomina 3M. Ten z moich zdjęć to Pre-preg, wysoka jakość i cena ale wagowo bije matę z żywicą

to co pokazałeś na focie to po prostu polakierowany carbon, surowy jest trochę inny i nie świeci się jak psu
jajca - struktura jest taka sama

Z tym się nie zgodzę, wszystko zależy od tego jaką będziesz mieć formę, na zdjęciu widać stoliczek bez lakieru i świeci się jak psu ja....

Dołączona grafika


No ale koniec o carbonkach tu, jak coś pisz śmiało na PW jak byś chciał to sobie pogadamy i coś ci jeszcze pokażę :mrgreen:
Pozdro
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq