XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
okleina kokpitu
#16
Napisano 08:18, 10.06.2011
na pierwszy rzut oka to samo a jednak nie. ja narazie jezdze z ta folia bo nie wiem czy nie kupie radia 2din i wteydb ym schowka nie malowal tylko ta ramke dookola radio.
#17
Napisano 08:22, 10.06.2011
a ja powiem jeszcez inaczej - hydrografika. cena niewiele wieksza
za 200
za 500
bo w tym porównaniu cena jest duuuużo większa
z resztą się zgadzam, bo u mnie carbon 3M w dwóch najbardziej newragicznych miejscach
(przy przełącznikach szyb - na naciąganych rogach) zaczął
się marszczyć
i dlatego powiem, jeśli oklejać to nie 3M, tylko ORACAL
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#18
Napisano 08:27, 10.06.2011
nie wiem czy 500 czy mniej czy wiecej ale wolalbym zrobic kilka elementow, np tylko tunel srodkowy i miec to ladnie zrobione niz wszystko a do niczego.
#19
Napisano 09:21, 10.06.2011
#20
Napisano 09:28, 10.06.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#21
Napisano 11:47, 10.06.2011
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:50, 10.06.2011
Jeżeli powierzchnie które chcesz oklejać nie są jakoś bardzo pokręcone to dawaj folie z metra kupisz wyjdzie tanio.
Co do plastiku wokół zegarów to tylko hydrografika ,bo nawet jeśli udało by się fartem okleić to niema H... żeby nie powstawało na dużym słońcu.
Można jeszcze polakierować samemu ale wtedy już nie ma powrotu do OEM.
#23
Napisano 12:18, 11.06.2011
#24
Napisano 12:54, 11.06.2011
#25
Napisano 22:17, 11.06.2011
folia 3M carbonowa odpada bo to nawet nie przypomina carbonu.
a to dobre
akurat 3M bardzo przypomina włókno węglowe (ale jest go kilka rodzai, więc może nie widziałeś akurat takiego)
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#26
Napisano 12:07, 12.06.2011
Dario, a we wszystkich audi, bmw czy skodach i seatach jest prawdziwy carbon? raczej tez sa to malowane listewki i nikt sie nie przejmuje ze to hydrografika czy jakas tam inna metoda nadruku:) ale Twoj samochod i zrobisz z nim co zechcesz. ja na pewno bym drugi raz nie oklejal, jesli juz czarny polysk to farba.
Rozwiń myśl jak możesz z tym malowaniem na czarny połysk, czemu jest lepszy niż folia w połysku? Pytam bo nie wiem co robić u siebie.
Co do tego prawdziwego carbonu to akurat widziałem zderzak tylny od A5 cały z carbonu, w BMW nie wiem w jakim ale też widziałem elementy środka z carbonu, co do skody to nie jestem pewien ale pewnie też by się coś znalazło a do seata też są robione elementy zewnętrzne. Te dwa ostatnie to z serii aut na tor. Wiem że jeszcze samochody takie jak Lotusy, Fiesta S2000, Venom, Ginetta, McLaren MP24-C, Lister Storm, mają elementy zewnętrzne i wewnętrzne robione z carbonu.
A widziałeś kiedyś Carbon taki o jakim ja mówię Bo różnicę jaką ja widziałem to się nawet nie umywa do carbonuCytat:
folia 3M carbonowa odpada bo to nawet nie przypomina carbonu.
a to dobre
akurat 3M bardzo przypomina włókno węglowe (ale jest go kilka rodzai, więc może nie widziałeś akurat takiego)
_________________
Tu masz zdjęcie konsoli środkowej do Honda Prelude wykonanej z carbonu jeszcze przed obróbką
#27
Napisano 16:06, 12.06.2011
Te dwa ostatnie to z serii aut na tor. Wiem że jeszcze samochody takie jak Lotusy, Fiesta S2000, Venom, Ginetta, McLaren MP24-C, Lister Storm, mają elementy zewnętrzne i wewnętrzne robione z carbonu.
litości, mówimy o autach klasy średniej i umieszczaniu w nich imitacji carbonu,
tu wyskakujesz z maclarenami czy lotusami gdzie tu klasa średnia?
mowa jest to tym, że w autach w/w klasy właśnie jest umieszczana imitacja carbonu, tak samo jak
imitacja drewna czy innego szczotkowanego aluminium IMITACJA
to że ktoś sobie wustrugał konsolę, która IMO bardzo słabo wygląda (może przez to, że jest niedokończona)
to ja wolę już ten fake carbon który (co prawda na gładkim) wygląda bardzo fajnie
i jest bardzo podobny do tego prawdziwego, poddanemu odpowiedniej obróbce
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#28
Napisano 19:22, 12.06.2011
Jedyna przeszkoda jaka stoi na drodze zakładania carbonu do aut średniej klasy to jego cena.
Na twoim aucie fakt ciekawo to wygląda ale widać od razu że nie jest to carbon.
Zobacz sam na tym zdjęciu jaka jest różnica między tym u ciebie a tą osłonką od silnika H22
Tu masz tą samą konsolkę co wcześniej już skończoną na aucie
#29
Napisano 22:09, 12.06.2011
bo tu jest "wnętrze" Accorda - klasa średnia
poza tym mój drogi, są różne sposby wykończenia carbonu, i ja osobiście miałem do czynienia z łodziami w włókna węglowego,
które bardzo są podobne do tego 3M, Oracal
to co pokazałeś na focie to po prostu polakierowany carbon, surowy jest trochę inny i nie świeci się jak psu
jajca - struktura jest taka sama
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#30
Napisano 22:02, 13.06.2011
Ale i tak lepiej mi się podoba niż inne, tylko drażni ten kolorek plastikówAccorda - klasa średnia
Co do łodzi to je sie wykonuje na mokro czyli z żywicą lub poprzez dyfuzję czy jak to się nazywa. Taki carbon tez widziałem i dalej mi nie przypomina 3M. Ten z moich zdjęć to Pre-preg, wysoka jakość i cena ale wagowo bije matę z żywicą
Z tym się nie zgodzę, wszystko zależy od tego jaką będziesz mieć formę, na zdjęciu widać stoliczek bez lakieru i świeci się jak psu ja....to co pokazałeś na focie to po prostu polakierowany carbon, surowy jest trochę inny i nie świeci się jak psu
jajca - struktura jest taka sama
No ale koniec o carbonkach tu, jak coś pisz śmiało na PW jak byś chciał to sobie pogadamy i coś ci jeszcze pokażę
Pozdro
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych