XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#166
Napisano 07:41, 17.04.2017
#167
Napisano 06:50, 04.09.2017
Nie przypuszczałem - że po, może być taka różnica.
Jest MOC!
Pozdrawiam
- Artur
ustawiałaś sam czy zdecydowałeś się na JKK ? szukam kogoś na Śląsku kto ogarnie temat za rozsądne pieniądze.
pozdrawiam
Grzegorz
#168
Napisano 13:36, 06.09.2017
jak jest z Waszego doświadczenia - czy zawsze po tych 10-12 tysiącach jest wogóle co regulować?
#169
Napisano 13:41, 06.09.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#170
Napisano 13:54, 06.09.2017
czy jazda autostradowa 160 km/h już mocno wpływa na ustawienie zaworów? czy zaczyna to się wyżej 180...200km/h?
#171
Napisano 14:57, 06.09.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#172
Napisano 20:09, 06.09.2017
rozumiem, tak tylko pytam z Waszych doświadczeń, które wiadomo wynikają z praktyki a nie z badań laboratoryjnych.
Pytam bo najczęściej tak się poruszam
#173
Napisano 20:33, 06.09.2017
Ja co prawda gazu nie mam,ale jeżdżę dużo po autostradach niemieckich,często z prędkościami 180-200 i po przebiegu 40tys.km nie miałem co regulować.
Wszystko tak jak ustawiłem wcześniej. Ustawiałem przy przebiegu 160tys,a teraz mam 200tys. Także nie wiem z czego to wynika.
Nie jest to moja pierwsza Honda,tylko czwarta i pomimo ze sprawdzałem zawory,nigdy nie musiałem ich specjalnie korygować. Minimalne różnice były mieszczące się w tolerancji.
Ale żadna nie była zagazowana.
#174
Napisano 12:19, 03.10.2017
MI 2 miesiące temu regulowali zawory ASO Rzeszów i szczerze odradzam!! cala operacja trwała 2,5godziny od pozostawienia auta, auto było maksymalnie rozgrzane po dystansie 120km Pan w serwisie zapewniał mnie, że to nie ma problem oni postawia jakieś super wiatraki i schłodzą silnik i ustawią i będzie Pan zadowolony. Po wszystkim zapłaciłem 180zł za dwie godziny pracy i uszczelkę w płynie wsiadłem w auto i długa. na drugi dzień coś czułem jak by auto nie miało mocy w dolnej partii obrotów ale tak jeździłem po paru dniach dzwoni Pan z serwisu czy wszytko jest ok. to mówię, że auto straciło na mocy w dolnej partii obrotów. Pan z Aso powiedział chmmm dziwne ja się skonsultuje z kolega i oddzwonię. minął tydzień i musiałem wracać do Niemiec do pracy i jeździłem tak aż do dzisiaj. Korzystając z wolnego dnia postanowiłem zaglądnąć do zaworów i co się okazało. wydechowe miały być 0,28-0,32 a było ciasno 0,25 ssący norma 0,21-0,25 a było ciasne 0,20! szczelinomierz 0,23 nie dał się wcisnąć. Tak, że odradzam jak by ktoś chciał przepłacić za partaninie:(
#175
Napisano 15:04, 03.10.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#176
Napisano 18:26, 03.10.2017
Cześć.
Czy ktoś regulował gdzieś w Bielsku-białej lub okolicy i szczerze może polecić ?
Była: Honda Accord 1.6 LS Moje Acco CG7
Jest: Honda Accord 2.0 Sport
#177
Napisano 18:34, 16.05.2018
Pany, Honda Accord VII polift 2.0 K20Z2, mechanik mówi, że sprawdza czy są luzy za około 100 zł, później w zależności od tego jak duże one są wymienia jakieś "szklanki" ? Kwoty za całość mogą dochodzić nawet do 1000 zł. Czy w poliftach regulacja czymś się rożni od przedlifta ?
#178
Napisano 18:36, 16.05.2018
Zmień mechanika i to szybko
#179
Napisano 18:45, 16.05.2018
Pany, Honda Accord VII polift 2.0 K20Z2, mechanik mówi, że sprawdza czy są luzy za około 100 zł, później w zależności od tego jak duże one są wymienia jakieś "szklanki" ? Kwoty za całość mogą dochodzić nawet do 1000 zł. Czy w poliftach regulacja czymś się rożni od przedlifta ?
Pomylił pewnie z Toyota..
Koszt regulacji 100, lub 250 w ASO.. Znajdź kogoś kto jest dokładny, aby to dobrze zrobił..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#180
Napisano 18:55, 16.05.2018
W Accordach VII jest w ogóle coś takiego jak te szklanki o których mi mówił ?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych