Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Tourer - elektryczna klapa bagażnika

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
102 odpowiedzi w tym temacie

#16 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:12, 06.05.2011

Dzięki będę więc powolutku szukał, a już myślałem, że się udało.....
  • 0

#17 accord007

accord007
  • Forumowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Karpacz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:48, 06.05.2011

Mam jak cos nawet dwa :j jak cos to PW
  • 0

#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:16, 11.05.2011

witam
a mój problem z klapą jest jeszcze inny. Jak otwieram ją z pilota to klapa nie ma siły się podnieść z samego dołu, coś tak jakby pierdziało czy strzelał, ale jak ją lekko do góry podniosę ręką, tak aby tylko oderwać parę centymetrów to idzie bez problemu do góry.
Zamyka się bez problemu. Siłowniki trzymają.
Żadnej kontrolki TailGate na liczniku nie mam.
Co to może być?? Dodam, że w zimę siłowniki mi klapy nie trzymały jak był mróz.

Znajomy sugerował, że mechanizm otwierania ma tak jakby 2 biegi, ten pierwszy odpowiada za poderwanie klapy od zamka a drugi niby za całkowite podniesienie. Nie wiem czy tak jest w rzeczywistości?

Może ktoś z was foto tego siłownika wrzucić?
  • 0

#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:31, 10.07.2011

Witam moze odswieze temacik
Niedawno jestem tez posiadaczem Hondzi Kombi i zauwazylem ze mam ze nie zamyka sie z przycisku. Otwiera sie z pilota i to wszystko .Ostatnio tez zwrocilem uwagi ze jak szybo nacisne otwieranie i zamykanie na pilocie to otworzy sie i zamknie ale tylko wtedy. Czytalem posty i doczytalem ze to moze byc blokoda tylkoej klapy ae gdzie ona jest. Zaznaczam ze nie mam jej kolo otwierania wlewu wiec zaczolem szukac ztylu kolo glosnika i nic ( sugerowalem sie zdjeciem ze sedana) ale ja mam kombi.
Pozniej stwierdzilem ze odepne bezpiecznik 40 A i komunikat zniknol z deski ale tylko do momentu ponownego otworzenia bagaznika i znowu zasiwecilo sie .
Moze ktos poradzic jak to mozna naprawic albo gdzie znalesc ta blokade ?????
  • 0

#20 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 850 postów
  • Skąd:WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:TS
  • KM:145
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatch bez hot
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:53, 10.07.2011

shedy

W kombi nie ma takiej blokady.

Do samego zamka możesz się dostać od strony tapicerki klapy - otwór kontrolny pod klapką na środku tapicerki.

Sprawdź, czy wszystkie przewody w wiązce idącej wzdłuż lewego zawiasu klapy są całe (widać je po zdemontowaniu plastikowej osłony) - dość często się przecierają i stąd problemy.

[ Dodano: 2011-07-11, 21:46 ]
tommylee, tu http://motoallegro.p...1692288393.html masz aukcję z siłownikami (w komlecie z zawiasami) - jeśli są sprawne, to cena b. dobra.

Ewentualnie zadzwoń do Rafała (506025009) i zapytaj o to - wydaje mi się, że miał takie u siebie z 2007 roku. Może dogadacie się tak, żeby Ci podesłał na podmiankę - jak sie poprawi to sobie zostawisz, a jak nie to odeślesz i będziesz dalej szukał usterki.
  • 0

#21 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:56, 11.07.2011

tommylee, tu http://motoallegro.p...1692288393.html masz aukcję z siłownikami (w komlecie z zawiasami) - jeśli są sprawne, to cena b. dobra.

Ewentualnie zadzwoń do Rafała (506025009) i zapytaj o to - wydaje mi się, że miał takie u siebie z 2007 roku. Może dogadacie się tak, żeby Ci podesłał na podmiankę - jak sie poprawi to sobie zostawisz, a jak nie to odeślesz i będziesz dalej szukał usterki.

kurde ale wydaje mi się, że za problemy z podnoszeniem to myślisz, że siłowniki odpowiadają?
  • 0

#22 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 850 postów
  • Skąd:WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:TS
  • KM:145
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatch bez hot
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:59, 11.07.2011

tommylee, tu http://motoallegro.p...1692288393.html masz aukcję z siłownikami (w komlecie z zawiasami) - jeśli są sprawne, to cena b. dobra.

Ewentualnie zadzwoń do Rafała (506025009) i zapytaj o to - wydaje mi się, że miał takie u siebie z 2007 roku. Może dogadacie się tak, żeby Ci podesłał na podmiankę - jak sie poprawi to sobie zostawisz, a jak nie to odeślesz i będziesz dalej szukał usterki.

kurde ale wydaje mi się, że za problemy z podnoszeniem to myślisz, że siłowniki odpowiadają?

Tomek, nawet sobie nie wyobrażasz jaka ta klapa jest ciężka. Swego czasu strzelił mi jeden siłownik i musiałem ją na plecach przytrzymywać i nie było łatwo :roll:

Jeśli siłowniki nie dają rady to silnik elektryczny dostaje po du..pie i zębatka Ci strzela. Podobna zębatka do tej tu: http://motoallegro.p...1711194719.html
  • 0

#23 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:05, 11.07.2011

Tomek, nawet sobie nie wyobrażasz jaka ta klapa jest ciężka. Swego czasu strzelił mi jeden siłownik i musiałem ją na plecach przytrzymywać i nie było łatwo :roll:

Jeśli siłowniki nie dają rady to silnik elektryczny dostaje po du..pie i zębatka Ci strzela. Podobna zębatka do tej tu: http://motoallegro.p...1711194719.html

ok, czyli zacząć od podmianki siłowników, tylko kupując z allegro może być lekka mina ale chyba zaryzykuję.
Jutro nagram film i wrzucę mój przypadek na forum
dzięki za rady :-)
  • 0

#24 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 850 postów
  • Skąd:WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:TS
  • KM:145
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatch bez hot
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:16, 11.07.2011

tylko kupując z allegro może być lekka mina ale chyba zaryzykuję.

Nie ryzykuj - spróbuj u Rafała.
  • 0

#25 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:18, 11.07.2011

tylko kupując z allegro może być lekka mina ale chyba zaryzykuję.

Nie ryzykuj - spróbuj u Rafała.

dobra jutro dzwonię, Rafał też jest z forum?
  • 0

#26 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 850 postów
  • Skąd:WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:TS
  • KM:145
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatch bez hot
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:24, 11.07.2011

Rafał też jest z forum?

Tak: http://www.accordklu...wprofile&u=2432
  • 0

#27 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:01, 13.07.2011

poniżej wklejam link do filmu, który obrazuje mój problem z klapą.
W skrócie, tak jak pisałem wcześniej:
- przy otwieraniu z pilota klapa terkocze i nie ma siły podnieść się do góry
- zamykanie bez problemu
- podczas zamykania klapy jak kliknę pilotem to się uniesie bez problemów do góry, chyba że zejdzie już za daleko na dół, to wtedy nie ma siły na otwarcie:

  • 0

#28 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:23, 23.07.2011

To wygląda typowo na siłowniki i brak ciśnienia w nich, przyczyn może być wiele ale ja stawiam na najczęstsze, to rozszczelnienie się siłowników ze starości lub uderzenie czymś w prowadnice. :-(

Mala prośba do wszystkich którzy mieli ten problem i go rozwiązali, podajcie jak tylko będziecie mogli, wyczerpujący opis przyczyny tego zjawiska. Z góry dziękuje i życzę powodzenia. ;-) :-)

W nawiązaniu do wczorajszego posta, już wiem, dlaczego tak się działo. Mianowicie, jeśli tył samochodu jest niżej niż przód - klapa opada, natomiast, jeśli pojazd stoi na równym terenie, klapa otwiera się prawidłowo. Mam nadzieję, że tak zostanie....


nie zgadzam się z tym ponieważ ja mam pochyły podjazd przed domkiem i parkuje tyłem i przodem i nie mam takich problemów. :-)
  • 0

#29 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:57, 11.08.2011

tak tylko dla formalności, mam 3 fotki tych siłowników do elektrycznej klapy, które z nich są na 100% do elektrycznie otwieranej:
1. Dołączona grafika
2. Dołączona grafika
3. Dołączona grafika
  • 0

#30 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 850 postów
  • Skąd:WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:TS
  • KM:145
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatch bez hot
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:57, 11.08.2011

3 :ok
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq