XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana linek ręcznego
#1
Napisano 18:31, 17.03.2011
#2
Napisano 22:57, 17.03.2011
czas policz sobie sam:
rozebrać obudowę ręcznego i odczepić linki, wjechać na kanał, podnieść tył, zdjąć tylne koła, odczepić linki od zacisków, odkręcić lewą linkę i wyciągnąć oraz iść porównać, czy nowa jest taka sama (długość i rodzaj uchwytów), odkręcić jakoś prawą linkę (co nie jest takie proste, bo kilka śrub jest pod blachą/osłoną rury wydechowej, a każda próba odkręcenia śrubek od tej blachy kończy się ich urwaniem), wyciągnąć prawą linkę (nie zgubić gumowej przejściówki) i iść porównać, czy nowa jest taka sama - na nowe linki założyć gumową przejściówkę, wsadzić je do środka i tę gumową przejściówkę jakoś umieścić na swoim miejscu (teraz lub później), przykręcić linki do podwozia, zaczepić do zacisków (dać smar miedziowy/miedziany/grafitowy/jakikolwiek na wszystkie stykające się ze sobą elementy), doczepić linki wewnątrz budy, wyregulować ręczny wg opisu ( http://www.accordklu...pic.php?t=18561 )
#3
Napisano 00:11, 22.03.2011
(co nie jest takie proste, bo kilka śrub jest pod blachą/osłoną rury wydechowej, a każda próba odkręcenia śrubek od tej blachy kończy się ich urwaniem)
Nie popadajmy w paranoje, bo tak można powiedzieć o wszystkich śrubach zawieszenia i silnika. Prawda jest taka, że większość śrub jest zapieczona i czasem jakaś sie urwie, ale nie wszystkie. Wykręcałem u siebie prawie wszystkie i z żadną sie nic nie stało (od osłony wydechu).
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#4
Napisano 10:02, 22.03.2011
dla urywających - poczytajcie na necie, jest masa poradników
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#5
Napisano 10:37, 22.03.2011
#6
Napisano 10:43, 22.03.2011
tak jak pneumat, wtedy bardzo małe szanse na ukręcenie, a większe na odkręcenie
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#7
Napisano 18:55, 12.08.2017
#8
Napisano 19:00, 12.08.2017
Wymiana linki ręcznego to droga przez mękę. Uwalilem jedna śrubę to nic najgorsze ze jak jest dźwignia zacisku to linka scalila się z dźwignią kapa. Trzeba będzie wiercic... Naturalnie wiertlem do spawow. Ktoś miał podobnie tak ch...owo?pozdrawiam
Za radą kolegów z forum wymontowałem tą blachę razem z linką i lejąc solidnie wd40 wybijałem na imadle, poszło
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych