Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Zużyty katalizator - co w jego miejsce?

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
241 odpowiedzi w tym temacie

#31 Mateos

Mateos
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Torun
  • Silnik:2.3
  • Wersja:Es
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:28, 08.02.2017

Panowie wywaliłem katalizator i włożyłem tlumik przelotowy a metaliczny dźwięk jest przy przyspieszaniu w okolicach 2800 obrotów.. też tak macie ?
  • 0

#32 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 20:37, 08.02.2017

Hej :)
Jak ktoś się w końcu weźmie za te katalizatory (sprawdzenie spalin w trakcie badania okresowego i rygorystyczne przestrzeganie norm) to będzie płacz i zgrzytanie zębów...

Pozdrawiam
Tomek

P.S. ...a w końcu kiedyś się wezmą za to...

wysłane z fona
  • 0

#33 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:13, 08.02.2017

Ostatnie badanie miałem z analizą spalin, nie mam katalizatora i przeszło:-) diagnosta stwierdził, że spaliny w górnej normie ale jednak się mieściły, Badanie było robione na LPG.


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#34 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 06:07, 09.02.2017

..a kręcił diagnosta po obrotach tak jak ma to być robione prawidłowo ?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 06:08, 09.02.2017

  • 0
                       

#35 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:00, 09.02.2017

Z tego co mi się przypomina to kazał do 2 albo 3 tys kręcić i trzymać przez chwile, a jak jest prawidłowo to nie wiem.


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#36 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:02, 09.02.2017

kiedyś na tvnturbo był artykuł, nie pamiętam już w którym  z ich programów, w każdym razie wzięli oktavkę i wywalili z niej DPF .... i co? i jajco. badanie po ... delikatnie podniesione odczyty, ale jak najbardziej w normie. i to w dieslu, wiec obstawiam, że w benzynie może nie być aż takiej tragedii. no ale, nie dowiemy się jak nie sprawdzimy


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#37 kseraf

kseraf
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:podkarpackie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:29, 12.02.2017

Muszę pozbyć się starego katalizatora, ponieważ dosyć mocno zaczął brzęczeć (pewnie oberwał się w środku). Mam 2 sondy, co polecacie włożyć zamiast starego kata, żeby nie wywalało mi błędów.


  • 0

#38 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8875 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:58, 12.02.2017

katalizator.


  • 0

#39 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:58, 13.02.2017

To sie teraz narażę ekologom, ale wstaw tłumik przelotowy z emulatorem drugiej sondy i bedzie ok.


  • 0

#40 kseraf

kseraf
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:podkarpackie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:47, 13.02.2017

To sie teraz narażę ekologom, ale wstaw tłumik przelotowy z emulatorem drugiej sondy i bedzie ok.

Tak właśnie zastanawiałem się nad tym. Czy ten http://allegro.pl/ho...6697718766.html będzie pasował?


  • 0

#41 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:46, 13.02.2017

Dokładnie ten.


  • 0

#42 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:48, 13.02.2017

Jak mi padnie w końcu kat to wstawię kata z wkładem stalowym tzw sportowy kat. Raz już się w innym samochodzie pozbyłem kata i to była średnia decyzja. Bardzo średnia. Smród spalin na benzynie i na lpg że oczy szczypało. Poza tym dłubanina z emulatorem sondy. Sportowy kat 400zł a tłumik przelotowy a'la kat 200zł. Mieć 200zł a nie mieć 200zł to 400zł ale tutaj akurat nie będę się szczypał. Stary kat i tak można sprzedać w skupie za fajny grosz więc tym bardziej nie ma co walczyć o każdą złotówkę.


  • 0

#43 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:52, 13.02.2017

dla potomnych, mi po wywaleniu kata nie podbili przeglądu , nie przeszedł spalin


  • 0

#44 Hank

Hank
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:31, 14.02.2017

Ostatnio wymieniałem kata u siebie w Acco i facet z firmy która to robiła powiedział mi szczerze aby się teraz dobrze zastanowić nad wycinaniem katalizatora. Osoby które wycinały katalizatory teraz wracają na montaż, bo nie mogą przejść przeglądu.


Użytkownik Hank edytował ten post 12:14, 14.02.2017

  • 0

#45 Mateos

Mateos
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Torun
  • Silnik:2.3
  • Wersja:Es
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:09, 15.02.2017

Ja wywaliłem kata bo był zapchany.. włożyłem tlumik przelotowy i wymieniłem złącze elastyczne i teraz mam denerwujący metaliczny dźwięk przy 2800 obrotów .. czy to może być spowodowane to przez zła złącze ? Bo na tlumiku pzelotowym nie powinno być tego dźwięku .. nie wiem co mam robjc.. ale tego dźwięku już znieść nie mogę .. co może być nie tak ?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq