Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zużyty katalizator - co w jego miejsce?

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
175 odpowiedzi w tym temacie

#166 guzbi

guzbi
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Pińczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:27, 22.07.2020

Też mam ten co podałeś  18160-PDC-E00

A tam na aukcjach jest inny - 18160PDAG00
Wie ktoś czym się to różni?


  • 0

#167 przemkowal

przemkowal
  • Moderator
  • 7776 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 67
Wzorowa

Napisano 08:58, 22.07.2020

tutaj masz taki który niby pasuje. Numery bosala np inne więc czymś się różnią.
https://allegro.pl/o...ce01-7596096964

 


  • 0

#168 guzbi

guzbi
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Pińczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:28, 22.07.2020

I tak wycięli razem z flanszami więc jaki by ten katalizator nie był to trzeba rzeźbić, ale dzięki za wszystkie odpowiedzi :) 


  • 0

#169 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2566 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 26
Super

Napisano 13:23, 22.07.2020

zrobilem fotke kata u mnie, to tak mniej wiecej wyglada, podobny do tego co podał przemkowal choć ten jego rózni sie jedną cyferka od naszego

426fc30796af.jpg


Użytkownik Maxell edytował ten post 13:24, 22.07.2020

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#170 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2566 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 26
Super

Napisano 18:44, 25.07.2020

złapali jednego co wycinał katalizatory w moim regionie  http://skarzysko24.p...ym-uczynku.html


Użytkownik Maxell edytował ten post 18:47, 25.07.2020

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#171 gons

gons
  • Forumowicz
  • 616 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 32
Super

Napisano 09:57, 01.08.2020

ja to już nie kumam o co biega w tym temacie :zoltek:

mamy zużyty (wycięty) katalizator i trzeba w jego miejsce wmontować coś, co ma nie szkodzić silnikowi, ani naszemu portfelowi :zoltek:

w przypadku 2.0 sprawa jest klarowna, ale zaś nie taka tania. zamiennik kata + emulator musi być i po problemie.

w przypadku 1.8 z jedną sondą przed katem jedni polecają tak, drudzy siak, czyli strumienice ble, katalizator zamiennik padnie po roku, albo wstawić też tłumik przelotowy, lub ostatecznie pustą obudowę katalizatora.

jak jest tyle opcji i każda jest beznadziejna, to w końcu co jest najlepszym wyborem? :zoltek: bo chyba nie kupno nowego kata w ASO za cztery i pół kafla?  :diabelzadowol:

te katalizatory zamienniki faktycznie takie lipne? strumienice wykluczam, bo szkoda silnika. ten tłumik przelotowy nie działa podobnie do tej strumienicy? :> tyle, że nie brzęczy? pusta pucha kata nie jest przypadkiem gorszym wyborem od tego tłumika przelotowego? gdybym potrzebował wstawić coś na już zamiast kata, to aktualnie wziął bym pewnie zamiennik ... ale jak mam go wymieniać co roku, to wolał bym chyba ten tłumik przelotowy :zoltek:


  • 0

#172 TommyH

TommyH
  • Klubowicz
  • 269 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:22, 01.08.2020

Tłumik przelotowy który pasuje P&P jest najlepszym wyjściem dla portfela i osiągów , a o dziwo problemów ja oosbiście nie miałem :)


  • 0

#173 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1261 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 06:49, 02.08.2020

kolega jezdzi z 2 lata na katalizatorze awg i jest narazie ok,  jak chcesz kata taki bym kupił jak nie chcesz kata to wstaw tłumik przelot lub poprostu rure z obudowa i moze bedzie ci sie udawac z przegladami i kontrolami.


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#174 User32

User32
  • Forumowicz
  • 130 postów
  • Skąd:ZG
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS+
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:49, 02.08.2020

Gons, jak obserwujesz mój temat, to wiesz, że ja mam zamiennik. Wstawiałem go bodaj 3 lata temu ( wszystko jest w temacie, w 1 poście jest historia) i 0 problemów. Cena, jeśli dobrze pamiętam poniżej 400 pln.

Może jego stan zależy głównie od ilości przebytych km? Nie wiem, ja zrobiłem niewiele, ok 25-27k km. Może klękają po 30 czy 40k i jak ktoś robi tyle rocznie, to wtedy faktycznie co rok musi wymieniać? Może zamiennik zamiennikowi też nierówny?  Fajnie byłoby znać odpowiedzi na te pytania :)


  • 0

#175 saguaro

saguaro
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:08, 10.08.2020

Wycięli mi dziś kata z Accorda 6gen 1.8. Wycięli razem z sonda lambda, domyślam się że po w spawaniu strumienicy czy tam zwykłej rury bez sondy będa problemy. Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie? Jeśli montować sondę to jak, i jakie są polecane czy da się jakoś obejść ten problem?
  • 0

#176 ślepak

ślepak
  • Administrator
  • 3669 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 176
Wzorowa

Napisano 20:31, 10.08.2020

Przeczytać ten temat tak trudno ???????


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

avatar3130_9.gif






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq