Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zużyty katalizator - co w jego miejsce?

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
129 odpowiedzi w tym temacie

#1 kajar87

kajar87
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:41, 14.03.2011

Witam, od dłuższego czasu coś podzwaniało, teraz dzwoni konkretnie szczególnie przy dodawaniu gazu.
W kanale uderzyłem w kat no i te dźwięki to jego zasługa.
Moje pytanie, co w tym wypadku najlepiej zrobić, tak aby check się nie palił, mocy nie stracił, no i żebym po kieszeni za bardzo nie dostał?
Czy wybebeszenie katalizatora to dobry pomysł?


  • 0
Fehlende PS werden durch Wahnsinn ersetzt!!!

#2 atom

atom
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:wybrzeże
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:13, 15.03.2011

Jeśli kat jest pełny i ma sporo kilosów przejechane to dostaniesz za niego jeszcze ok. 200 zł ( ja dostałem 170 a kumpel za ten sam 220 )
A co za niego ? Możesz kupić również innego kata.Jeśli nie jesteś eko możesz wstawić coś co przypomina go a jest przelotowe. ( tak jak ja )
W twoim gen musisz w takim przypadku poczytać na forum co zrobić by check się nie zapalał.Lub zapytaj kogoś kto go nie ma.

W kanale uderzyłem w kat no i te dźwięki to jego zasługa.

Ale jesteś pewny że to jest przyczyna - że jest pełny to dzwoni ?
  • 0

#3 kajar87

kajar87
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:07, 15.03.2011

No jak uderzam to lata tam jakby kilka części, jak dodaje gazu to też brzęczy.
Czytałem na forum różne opinie i metody zastąpienia go, ale jak ma zapalać mi się check albo sonda złe dane do kompa wysyłać to lipa.
Nie znalazłem odp co będzie najlepszym wyjściem poza kupnem nowego, tylko naprawdę najlepszym a nie żeby błędy wywalało, bo o stumiennicach już się naczytałem.
Wie ktoś co najlepiej zrobić, tak aby dla auta było najlepiej?
  • 0
Fehlende PS werden durch Wahnsinn ersetzt!!!

#4 krisss111

krisss111

    Sheriff of Shoutbox

  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 06:25, 15.03.2011

W twoim gen musisz w takim przypadku poczytać na forum co zrobić by check się nie zapalał


jeśli chodzi o silnik 1,8 to ma tylko jedną sondę lambdę i check nie powinien wyskoczyć
sporo będzie tutaj http://www.accordklu...ght=strumienica

a na drugi raz lepiej poszukać niż dublować tematy ;-)
  • 0

#5 tarjei86

tarjei86
  • Klubowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:14, 15.03.2011

Czytałem na forum różne opinie i metody zastąpienia go, ale jak ma zapalać mi się check albo sonda złe dane do kompa wysyłać to lipa.


jak wrzucić tulejkę dystansową dla sondy lub emulator to checka nie będzie. Poza tym poczytaj troszkę linka, który wysłał krisss111 - tam masz większość rzeczy opisanych. Temat raczej można zamknąć.
  • 0

#6 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Administrator
  • 4829 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Sport GT
  • KM:190??
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombiwar
Reputacja: 77
Super

Napisano 08:53, 15.03.2011

dla silników F18B2 montowanych w latach 98 do 12.2000 jest tylko i wyłącznie jedna sonda lambda i możesz spokojnie wyjmować katalizator. a teraz powiem wam ciekawostkę w moim ESie 2.0 na części który jest produkcją 12.98 roku powinny być 2 sondy a jest jedna i kat jest taki jak z 1,8 skręcany,. silnik 2.0 oznaczenie F20B6 z OBD II...
  • 0

tel. 603 36 sześć sześć 46 lub gg 4490471
regulacja zaworów wymiana oleju regeneracja zacisków wymiana tarcz klocków pomiar bicia tarcz - pomoc przedzakupowa pełna diagnostyka HDS Opinie <<<--- KLik
wszystkie nowe i używane części do Twojej Hondy - zapraszam   

przekładki silników 6 7 i 8 gen


#7 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:18, 15.03.2011

to ja mam drugą ciekawostkę, w silnikach F18B2 przed liftem czasem były dwie sondy,
kolega kajar87, nie napisał że ma manuala, bo jak ma automat to są dwie
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#8 kajar87

kajar87
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:15, 15.03.2011

dzięki chłopaki za szybki odzew, mam manuala 1 sonda, link od krisss111 choć dużo do czytania rozwiał moje wątpliwości (o ile to wszystko prawda), tak więc pomyśle nad wyjęciem środka kata lub tłumikiem przelotowym, a wy co byście proponowali?

I jeszcze jedno pytanie, nie wiem czy dobrze zrozumiałem czy ten środek ceramiczny z kata można jeszcze na złomie sprzedać czy coś pokręciłem?

p.s. dzięki krisss111
  • 0
Fehlende PS werden durch Wahnsinn ersetzt!!!

#9 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:21, 15.03.2011

tak, można go sprzedać za parę groszy,
ja mam wyciętego kata i wsadzony jakiś przelotowy a'la kat, jest cicho, ale spaliny bardziej śmierdzą,
przeglądu jeszcze nie robiłem więc nie wiem jak będzie, ale da radę

na moje to możesz wybebeszyć kata i wsadzić go bez zawartości,
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#10 atom

atom
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:wybrzeże
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:02, 15.03.2011

Ja na zwykłej rurce jeździłem.Wytrzymałem jakieś 16 tys. kilosów i musiałem włożyć środkowy przelot o wyglądzie kata.
Przegląd bez problemów przeszedłem.Spaliny lekko podwyższone ale mieszczą się w normie ( przy pełnym przelocie )
Na złomie możesz dostać nieco mniej za kata. Lepiej po necie poszukaj ludzi co skupują je podzwoń i popytaj.
A za ile to pisałem ci w pierwszym poście.
  • 0

#11 desperat000

desperat000
  • Klubowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Warszawa / LLU
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:07, 15.03.2011

ja juz jeżdżę jakiś rok z wybebeszonym katem, przegląd przeszedł, tylko dźwięk wg mnie jest bardziej metaliczny i samochód jest chyba trochę głośniejszy
  • 0

H O N D A Szybsza niż wygląda.....

 

Sreberko VII polift 2.2 i-CTDI "desperat000"


#12 krisss111

krisss111

    Sheriff of Shoutbox

  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 14:30, 15.03.2011

ja mam mondka ze strumienicą, kumple mieli strumienice w vectrach, żadnych zmian przy tym nie zauważyliśmy, silniki bynajmniej nie są żwawsze, dźwięku też nie zmienia. ja bym wsadził strumienicę łuskową w obudowie katalizatora.
  • 0

#13 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1256 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:40, 15.03.2011

Ja własnie wsadziłem do F20B6 metalowego kata w miejsce orginalnego. 2 lambda tulejce dystansowej i nie ma błędów.
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#14 kedzier

kedzier
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:B-stok
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:26, 15.03.2011

A jak wyglada spalanie w takich hybrydach ?
  • 0

#15 atom

atom
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:wybrzeże
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:31, 15.03.2011

kedzier, o czym ty piszesz ? Jakim spalaniu ? Benzyny na 100 kilometrów ?
Przecież wyjmując z układu wydechowego coś co blokuje spaliny - czyli działa jak korek powodujesz ułatwianie wydobywania się spalin.
Co za tym idzie spaliny szybciej wylatują z układu wydechowego.Jeśli odetkasz cały wydech i będziesz miał pełny przelot to wtedy odczujesz różnicę w mocy auta.
A jeśli ułatwiasz pracę silnikowi wyjmując mu ten korek to dlaczego miałby więcej palić ?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq