XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dunlop WinterSport 3D - wklęsłości na bocznych ścianach
#1
Napisano 20:58, 12.03.2011
prośba do tych z Was, którzy mają oponę wymienioną w temacie - możecie sprawdzić, czy też u was pojawiły się też takie wklęsłości na bocznych ścianach tej opony?
Na poniższym zdjęciu w kółeczku jest widoczna wklęsłość i leci ona w dół tak, jak dorysowana linia (na drugiej ścianie opony jest to samo) - na trzech oponach doszukałem się przynajmniej jednej takiej podłużnej wklęsłości, a na czwartej dwie i chyba coś z nią zaczyna się dziać (owalna się robi czy co...)
opony mają kod daty 4106, made in Germany, przejechane 5 zim z tą włącznie (jakieś 20tyś km), raz założone na felgi od nowości
#2
Napisano 21:03, 12.03.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4
Napisano 22:24, 12.03.2011
może i one pojawiły się wcześniej, ale dopóki nic nie działo się na wyważonych kołach, to nie oglądałem opon
trochę to dziwne, bo jakby opasanie puściło, to w tym miejscu by była wypukłość, a nie wklęsłość...
#5
Napisano 02:04, 13.03.2011
trochę to dziwne, bo jakby opasanie puściło, to w tym miejscu by była wypukłość, a nie wklęsłość...
No i właśnie tak jest. Też tak miałem kiedyś w innych gumach i wydawało się, że to wklęsłość a po bliższym obejrzeniu okazało się, że to dwie wypukłości a ta wklęsłość to tylko złudzenie. Jak dobrze popatrzysz na to drugie zdjęcie to można to zauważyć. Opony do wyrzucenia.
#6
Napisano 14:26, 13.03.2011
to wygląda jak powiększanie się opony w miarę ścierania bieżnika (i nie wszystkie druty osnowy się wydłużyły), ale chyba jeszcze nikt takiej technologii nie wymyślił...
#7
Napisano 19:52, 16.03.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych