Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

wskaznik poziomu oleju honda accord 7


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 andreburg

andreburg
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:francja
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:58, 09.03.2011

mam pytanko czy w w hondzie accord 7 gen 2004 rok sport jest wskażnik poziomu oleju na desce rozdzielczej?
  • 0
Pozdrawiam Andrzej.

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:03, 09.03.2011

wskażnik poziomu oleju na desce rozdzielczej

Nie ma,jest tylko wskaźnik ciśnienia oleju tzw."konewka"
  • 0

#3 andreburg

andreburg
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:francja
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:37, 09.03.2011

a po konewce można sie zorientowac czy poziom nie jest za niski czy trzeba spradzac bagnetem?
  • 0
Pozdrawiam Andrzej.

#4 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 22:43, 09.03.2011

Nie no.... to oczywiste że jak Ci się pali pusta konewka to musisz dolać oleju a jak pełna to OK :mrgreen:

:k :r
  • 0

#5 Potek

Potek
  • Forumowicz
  • 424 postów
  • Skąd:lub
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:02, 09.03.2011

spradzac bagnetem

po coś go w końcu masz? I chyba po to by sprawdzać stan oleju w silniku ! Konewka na liczniku informuje Cię o sadku ciśnienia oleju, zapalając się mówi o tym, ze go nie ma w silniku, a jak go nie ma to więc i nie ma ciśnienia. Jak owa konewka Ci sie zapali to natychmiast gasisz silnik otwierasz machę i sprawdzasz czy miarka-bagnet macza się w oleju. Jeśli nie to natychmiastowo lejesz olej. Jeśli Ci ucieka i znowu zapala się "konewka" tzn, że masz gdzieś jego wyciek.
Stan na bagnecie powinien być pomiędzy dwoma na niej znakami oznaczającymi maksimum i minimum.
  • 0

#6 andreburg

andreburg
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:francja
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:29, 10.03.2011

dzieki za pomoc
  • 0
Pozdrawiam Andrzej.

#7 kreciklove

kreciklove
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Świętochłowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:21, 21.11.2017

U mnie nie ma wycieków a olej dolany.

Mimo to czasem zdarza się ,że konewka mignie na chwile.

Najczęściej dzieje się tak przy gwałtowniejszym zahamowaniu. Co ciekawe przy ruszeniu gwałtownym nie mignie.

Co może być tego przyczyną? 

 

Ktoś przerabiał taki przypadek ?


  • 0

#8 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 12:35, 21.11.2017

A jaki masz filtr oleju zamontowany? Czasem nie filtron?
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#9 andimax16

andimax16
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Limuzyna
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 12:38, 21.11.2017

Może to mruga Ci kontrolka od płynu hamulcowego?
Jakoś bardziej mi to pasuje jak coś czerwonego się pojawia podczas hamowania. Skoro stan oleju jest OK, to kontrolka smarowania pojawia się gdy układ traci ciśnienie lub problem z czujnikiem.
  • 0

#10 kreciklove

kreciklove
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Świętochłowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:04, 21.11.2017

Może to mruga Ci kontrolka od płynu hamulcowego?
Jakoś bardziej mi to pasuje jak coś czerwonego się pojawia podczas hamowania. Skoro stan oleju jest OK, to kontrolka smarowania pojawia się gdy układ traci ciśnienie lub problem z czujnikiem.

Sprawdzałem dokładnie. To nie układ hamulcowy tylko konewka.

Co jakiś czas mrugnie na chwilkę i gaśnie. Poziom oleju ok.

Co do filtra to trudno powiedzieć  - poszukam po fakturach .

Natomiast czasem mam wrażenie ,że samochód jakby przyduszało na moment - więc stąd pytanie czy jedno z drugim może mieć związek.

Też się zastanawiałem nad filtrem.

 

Znajdę fakturę to napiszę co mi wsadzono.


  • 0

#11 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 14:20, 21.11.2017

Luknij od strony ściany grodziowej... Jest na dole przy maglownicy..zobacz markę..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#12 kreciklove

kreciklove
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Świętochłowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:06, 22.11.2017

Luknij od strony ściany grodziowej... Jest na dole przy maglownicy..zobacz markę..

Zajrzałem przed momentem i założony jest FILTRON OP 575.

Czy to dobrze czy źle trudno mi powiedzieć bo nie jestem ekspertem.

Jakieś sugestie albo podpowiedzi z waszego doświadczenia mile widziane.


  • 0

#13 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 08:33, 22.11.2017

Z mojego doświadczenia nie zakładam mki filtron jako filtr oleju.. Dwa razy miałem przypadek, że po tym filtrze wyrzucilo kontrolke ciśnienia oleju... Dlatego zawsze jak ktoś do mnie podjeżdża na olej i ma ten filtr to uprzedzam o takiej możliwości..w zapasie zawsze mam OC617 mahle.. Zmień olej z odpowiednim filtrem i będzie ok..

Widzisz jakiego miałem nosa.. 😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#14 kreciklove

kreciklove
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Świętochłowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:44, 22.11.2017

Z mojego doświadczenia nie zakładam mki filtron jako filtr oleju.. Dwa razy miałem przypadek, że po tym filtrze wyrzucilo kontrolke ciśnienia oleju... Dlatego zawsze jak ktoś do mnie podjeżdża na olej i ma ten filtr to uprzedzam o takiej możliwości..w zapasie zawsze mam OC617 mahle.. Zmień olej z odpowiednim filtrem i będzie ok..

Widzisz jakiego miałem nosa..

To mi powiedz jeszcze jaki mam olej ? :D

Tak na poważnie to żeby było pięknie i ładnie to co zalać bo ile osób tyle opinii na ten temat.


  • 0

#15 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 08:47, 22.11.2017

Jak zaczniesz tu temat olejowy to paluchy poucinam..😈
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq