Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Tarcze Blueprint


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#16 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:06, 21.09.2011

Mam na tyle blueprint'y w komplecie z klockami ferrodo premier. Polecam.
  • 0

#17 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 11:45, 21.09.2011

ja jestem przed zakupem tych tarcz na tył ;) z polecenia kolegi Pejot'a :mrgreen:


ciekawe jak szybko będziesz je zmieniał.. jestem pewny że roku nie wytrzymają i będą bić...
  • 0

#18 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:44, 21.09.2011

wolek, moje na tyle mają już ponad rok i nie biją ;-)
  • 0

#19 c00li

c00li
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:Sopot
  • Silnik:2.0
  • Wersja:był Aerodeck
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:był CE2, są ED6, ED7, ED9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:40, 21.09.2011

BluePrint to pakowacz części i do swoich pudełek wrzucają części z górnej półki, często tych samych producentów co idą na pierwszy montaż. Ja się wkurzyłem na oryginalne w Suzuki SX4, bo znikały po max 20tys. km i stwierdziłem, że przepłacać nie będę - wrzucę BluePrinty za +/-300zł komplet na przód. Od razu po zmianie pojechałem w trasę (a wolno nie jeżdżę), po powrocie okazało się, że są lekko tęczowe, ale cały czas jest wszystko ok. Przejechałem na nich już około 10tys. km. Fakt, że są miękkie i robią się ranty, ale jeżeli to to samo co oryginał, czyli TRW, to mnie to nie dziwi.
  • 0

#20 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:02, 22.09.2011

ja jestem przed zakupem tych tarcz na tył ;) z polecenia kolegi Pejot'a :mrgreen:


ciekawe jak szybko będziesz je zmieniał.. jestem pewny że roku nie wytrzymają i będą bić...


na tył nie trzeba chyba mocnych tarcz... i super setupu.. bo jak ktoś na tym forum kiedys napisał:
"w naszych acco tył hamuje tyle co nic"

a tak jak kolega wyżej napisał... bo troche sie naszukałem o tej firmie i często wrzucają dobre tajle ;)
  • 0

#21 Halski1982

Halski1982
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:25, 22.09.2011

@ tarjei86 - Tak, dotarłem je tak jak radził Pejot. W sumie to nie wiem co robić bo mam BP z przodu i z tyłu. Może je przetocze o 0.1 mm ? A jak nie zadziała to biore kredyt i kupuje Nissin w ASO ;))
  • 0

#22 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 08:09, 22.09.2011

"w naszych acco tył hamuje tyle co nic"

i tu się mylisz bardzo ale nie będę udowadniał nic na siłę... połowa jak czegoś nie zobaczy nie dostanie filmu w HD nie wierzy to nie. mnie to lotto ;-)
  • 0

#23 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:12, 22.09.2011

Marcin, ale wiele zależy też od klocków. Ja mam teraz BP i klocki Zimmermanna, które niestety nie sprawdzają się na dłuższy okres użytkowania. Aktualnie na tył zakładać będę EBC Greeny - i wtedy jasno będę mógł stwierdzić, czy kwestia hamowania tyłu w Acco zależy od klocków i tarcz, czy głównie od klocków. BP to nie jest najgorszy shit, a u mnie jak na razie sprawują się dobrze ;-)
  • 0

#24 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 08:21, 22.09.2011

tarjei86, nie miałem zakładanych BP u siebie ale jakoś po akcjach z tarczami w kwocie 80 zł sztuka to nie mam za dobrych zdań.. może te są inne akurat. poczekamy zobaczymy... ale teraz w zimę sobie ręcznego poużywam na parkingu jak będzie ośnieżony odpowiednio :mrgreen:
  • 0

#25 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 09:06, 22.09.2011

ale teraz w zimę sobie ręcznego poużywam na parkingu jak będzie ośnieżony odpowiednio :mrgreen:


w zimę to i na starych tarczach-szrotach kręciłem bączki ;-) bajer to kręcić w lato na suchym asfalcie :-P
  • 0

#26 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:36, 22.09.2011

no zobaczymy na razie fundusze u mnie kruche dlatego taki a nie inny wybór.. jak widze niektórzy polecają więc nie bede wybrzydzał :)
  • 0

#27 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:58, 22.09.2011

A u mnie pa pary tyś od wymiany na BP biją jak cholera. Przy schodzeniu z wysokich prędkości mocne drżenie na kierownicy. Dodam że przed wymianą wszystko było ok. Tak, tak..miejsce styku wypolerowane na lustro..wszystko idealnie doczyszczone...dodam jeszcze że przy nierozgrzanych tarczach problemu nie ma. Dopiero po kilku hamowaniach zaczynają bić


Mam z tyłu od 8 tysięcy km BP + klocki Ferodo FSL (tańsza seria) i komplet dzielnie znosi sprinty od świateł do świateł na VTEC'u.

Pasowałoby zmierzyć bicie i może zamontować tarcze w bardziej optymalnej pozycji no i przeważyć koła na wszelki wypadek.
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#28 Halski1982

Halski1982
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:21, 23.09.2011

Pejot, rozwiń temat montażu w bardziej optymalnej pozycji? Nie bardzo kumam o co biega.
  • 0

#29 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:21, 24.09.2011

Podjedź do jakiegoś uczciwego warsztatu żeby zmierzyli która tarcza ma bicie i ew. zamontowali w innej pozycji i dopiero wtedy można myśleć o przetaczaniu.

W jakim stanie są zaciski, przy montażu przesmarowałeś śruby pływające ?
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#30 Kamilos29

Kamilos29
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Częstochowa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:19, 06.04.2012

Witam
Dziś odbieram auto od mechaniora, kupiłem tarcze Blueprint na tył + klocki Delphi. Słyszałem, że tarcze BP sprawdzają się dość dobrze w stosunku do swojej ceny: komplet tarcz na tył = 202zł +111 klocki Delphi. Za pare dni napiszę jak się to sprawuje ;)
Wie ktoś coś więcej o tych klockach firmy Delphi? Chciałem kupić coś droższego (Bosch lub ATE) jednak w sklepie w Cz-wie sprzedawca zasugerował mi te klocki, ponoć dobre i ok. 60zł tańsze. Dodam, że moja Honda stała 3 m-ce, jadąc teraz czuć bicie z tyłu, tarcze są zjechane ostro, mam nadzieję że nic poza nimi nie ma do wymiany.
Pzdr!
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq