Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Filtr powietrza....który wybrać

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
292 odpowiedzi w tym temacie

#1 LucaToni

LucaToni
  • Forumowicz
  • 65 postów
  • Skąd:BRAC NA GAZ?/Brzesko
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:F18b2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:58, 08.03.2011

drodzy koledzy....który filtr powietrza lepiej się prezentuje tzn jest lepszy np do Hondy, dokładniej mówiąc który ma wieszke zalety, ten oto "zwykły"
http://allegro.pl/kn...1440916263.html
http://allegro.pl/ho...1497394509.html
czy może stożkowy oczywiscie nie za 20,99 tylko juz za dobrą cene i dobrej marki
nie chodzi mi tu o smieszne hasła : 10-15 koni wiecej, nie poznasz swego samochodu, lub spalanie spadnie nawet o 20 %
co o tym sądzicie?


  • 0

#2 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:19, 08.03.2011

Jeśli chodzi o mnie to powiem ci abyś zakupił normalny oryginalny filtr, a nie jakieś ala sportowe wynalazki. Ma dobrze spełniać swoją role ot co.

Jeśli chodzi o stożek to musiałbyś także zamontować jakiś sensowny układ dolotowy a to już większy koszt. Da ci to tylko fajny dźwięk przy większych obrotach. Więc dobrze się zastanów czego oczekujesz.
  • 0

#3 pietras007

pietras007
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:wwa/wn
  • Paliwo:PB
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:42, 08.03.2011

Swojego czasu u siebie zamontowałem Pipercross'a w ori obudowę filtra i ani dźwięk ani jakiś "performance" się nie zmienił. Wydaje mi się, że nie ma się czym podniecać montując K&N'a za dwie i pół stówy tylko tak jak napisał Duszek zamontuj porządniejszy "normalny" filtr:)
  • 0

#4 Zigi

Zigi
  • Partner HAKP
  • 1156 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:43, 08.03.2011

zostając przy orginalnych kompotentach dolotu najlpsze rozwiazanie to wywalenie rezonatora i wkładka K&N poczytaj dział tuning i wszystkiego sie dowiesz bo dział to też niewłaściwy do takich pytań
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

     www.mkmlawyers.pl 


#5 krisss111

krisss111

    Sheriff of Shoutbox

  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:51, 08.03.2011

co do aukcji które zamieściłeś to tych filtrów nie można ze sobą porównywać, bo są do różnych generacji accorda. można się tylko zastanawiać pomiędzy markami, czy brać k&n, może simota, a może jeszcze jakiś inny.



http://moto.allegro....1487414292.html

ja u siebie w zeszłym tygodniu zamontowałem takie ustrojstwo i jestem zadowolony. jak się jedzie delikatnie to praktycznie go nie słychać, jak się troszkę żwawiej jeździ to sobie delikatnie mruczy. a ryczy jak się fest pociśnie. wygląda za to fantastycznie pod maską. co do spalania, jeszcze nie sprawdziłem, a autko faktycznie jakby delikatnie żwawsze. tak czy inaczej efekt na +
  • 0

#6 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:59, 08.03.2011

Ten sam zestaw chce właśnie założyć u siebie.
  • 0

#7 Potek

Potek
  • Forumowicz
  • 424 postów
  • Skąd:lub
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:02, 08.03.2011

oryginał K&N filtr ma na pudełku Made in USA, warto zwrócić na to uwagę bo ukazało się sporo Made in China co prawdopodonie nie jest już taką samą jakością i wykonaniem
  • 0

#8 krisss111

krisss111

    Sheriff of Shoutbox

  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:03, 08.03.2011

jedynym mankamentem jak dla mnie jest "niewiadomy" w tym przypadku sposób montażu. producent dodaje do zestawy jakieś dwie blaszki które nie wiadomo gdzie zamontować, z półgodziny dumałem. trochę je po podginałem jakoś się trzyma,ale już działam nad "konkretnym' trzymadełkiem
  • 0

#9 LucaToni

LucaToni
  • Forumowicz
  • 65 postów
  • Skąd:BRAC NA GAZ?/Brzesko
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:F18b2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:53, 09.03.2011

ogolnie nad zakupem tego typu rzeczy nie myślałem zbytnio tyle że po prostu zaciekawiło mnie to, poza tym wolałem zapytac doświadczonych kolegów co o tym sądza...ale mam jeszcze jedno pytanie, mianowicie czy np w Accordzie kupić dobry "zwykły" filtr czy kombinować cos własnie ze stozkami itp? dokładniej mówiąc chodzi mi o tzw mulenie, gdzie czytałem na jakiejs stronce że sportowy filter daje ekekt "nie mulenia" w wysokoobrotowych silnikach, nie wiem jak dla mnie nie do końca prawidłowe stwierdzenie...
  • 0

Stag300plus, Hana 2000, AC R01

Sander van Doorn & Adrian Lux - Eagles


#10 i-VTEC

i-VTEC
  • Forumowicz
  • 302 postów
  • Skąd:Cork - Jaslo
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S-R
  • KM:280
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:59, 09.03.2011

tak naprawde nie potrzebujesz jakiegos super sportowego stozka czy systemu dolotowego,

cos taniego wystarczy, nie ma co przeplacac bo nie ma na to potrzeby, ;-)

:vtec:
  • 0

i-VTEC "Music Of Dreams"
"Suck, Crush, Bang, Blow"

http://www.accordklu...tuning-goes-on/

 


#11 rurka8

rurka8
  • Nowy
  • 22 postów
  • Skąd:Śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:59, 10.03.2011

Mam taki na zbyciu:
http://cokupic.pl/pr...-JAU-D02102-05-
Nowy, w kartoniku, z opaskami, czerwony - 60zł.
Jak by Cię interesował, to zapraszam na PW.
  • 0

#12 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1251 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:26, 10.03.2011

Kup sobie pipercross'a do tego olejek (od K&N 350ml- w IC najtańszy), a to dlatego że filterek dostaniesz za 90zł i na nim zaoszczędzić, bo zamiast wymieniać możesz go umyć i na nowo nasączyć. Na przyrosty mocy (większych niż błąd pomiaru) nie ma co liczyć.
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#13 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7054 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 62
Super

Napisano 19:43, 18.03.2011

Nawiązując do tematu - który będzie lepszy:
http://filtry.simota...&product_id=128

czy
http://allegro.pl/sp...1502215111.html
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#14 Zigi

Zigi
  • Partner HAKP
  • 1156 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:05, 18.03.2011

ja już bym wolał simote
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

     www.mkmlawyers.pl 


#15 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7054 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 62
Super

Napisano 22:12, 18.03.2011

Jest jeszcze opcja w postaci pipercrossa - ale to w trakcie wyjaśnienia. :-D

[ Dodano: 2011-03-19, 10:39 ]
No i padło na pipercrossa :-D
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq