Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

swiatła dzienne połaczone z modułem automatycznego śwaiteł


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
207 odpowiedzi w tym temacie

#31 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:26, 11.03.2011

No dobra, troche wiecej wiem juz :) Dzieki ,ide w kime!
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#32 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
  • Skąd:polska
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:32, 11.03.2011

@ellipsis
Chyba masz po prostu mijania podpiete na sztywno do zaplonu. Tego sie raczej nie robi w kompie tylko przez modyfikacje w instalacji elektrycznej.

Co do wycieraczek to regulacja na auto polega na regulacji czulosci a nie czestotliwosci. Czestotliwosc pracy jest wlasnie wynikiem czulosci. Jesli slabo pada to wycieraczki chodza wolno z przerwami. Im bardziej pada tym przerwy sa krotsze. A jak leje to chodza caly czas i moga rowniez zwiekszyc predkosc.
Trzeba pamietac, ze czujnik jest na tyle glupi, ze nawet byle kurz potrafi zalaczyc wycieraczki.
  • 0

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#33 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:38, 11.03.2011

Ale jakby bylo podpiete na sztywno to przy odpaleniu auta na pozycyjkach tez powinny sie zapalic mijania chyba. To jest gdybanie, pojade do elektryka znow bo chyba bede musial zrobic zamek moich drzwi bo na mrozie smar gestnieje i ciezko zamyka sie to powiem mu tez wszytkie te hipotezy ktore wyszly w dyskusji ;-)

Wiem do czego sluzy oryginalnie czujnik deszczu i regulacja ale u mnie mowie ze jest cos kombinowane w nim i nie dziala jako regulator czulosci tylko predkosci. Na AUTO wycieraczki caly czas chodza z przerwami nawet jak nie pada a szyba jest czysta :)
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#34 hubbu

hubbu
  • Forumowicz
  • 363 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:16, 11.03.2011

Jeszcze jedna rzecz: jak zachowuje się oświetlenie zegarów w pozycji OFF a jak w pozycji MIJANIA?
Jeśli na OFF jest przyciemnione (da się przyciemnić) tak jak na mijania, to na 99% grzebane.
Jeśli na OFF jest jasne, a na MIJANIA przyciemnione, to jest to układ fabryczny i być może da się odłączyć przez wyjęcie bezpiecznika.
  • 0

#35 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:54, 11.03.2011

Z tego co pamietam to na OFF jest jasnosc na full a na mijania wg. ustawienia. Np jak otwieram drzwi lewe to podswietlaja mi sie zegary na full.

Aaaa pamietam w zime kiedys odpalilem auto na pozycyjkach i potem z przezyczajenia wrocilem na OFF a tu mi migaja swiatalmi ze jade bez swiatel i pamietam wtedy zegary swiecily na max jasnosc.
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#36 Mikis

Mikis
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:NDM
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Shark
  • KM:270
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:40, 11.03.2011

Sorki, ale od początku nie czytałem, a nie wiem czy to gdzieś padło : jak zasłoniliście ten czujnik i który konkretnie obszar nim jest ? :)
  • 0

#37 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:00, 11.03.2011

My tylko snujemy hipotezy ze czujnik moze byc przysloniety. Musisz odkleic ta puszke z szyby i czyms zaslonic "oko"
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#38 Mikis

Mikis
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:NDM
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Shark
  • KM:270
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:50, 12.03.2011

A od strony szyby z zewnątrz nie da się tego zrobić ? Muszę dziś pomajdrować przy tym.
  • 0

#39 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:34, 12.03.2011

Patrzylem w bezpieczniki i nie mam DRL .

[ Dodano: 2011-03-12, 22:49 ]
Chyba ze on jest jakos zaznaczony bo na tej pokrywie od bezpiecznikow sa oznaczenia siwatel mijania drogowych VSA itd ale DRL nie ma...
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#40 hubbu

hubbu
  • Forumowicz
  • 363 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:06, 16.03.2011

No to musisz popatrzeć w schematach. Ja niesetety patrzyłem tylko w VIII a tam są bezpieczniki i przekaźnik.

Z ciekawostek - w nowym Accordzie są nowe reflektory z biksenonami, światłami dziennymi i doświetlaniem zakrętów - Active Cornering Lights.
Podobno nie pasują do dotychczasowej wersji :-(
Zrobiłem kilka zdjęć, ale niestety nie mogę ich umieścić, bo coś się biesi na fotosiku.
  • 0

#41 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:45, 16.03.2011

I tak bede musial chyba jechac do elektronika bo mi zamek chyba pada w drzwiach wiec za jednym zamachem niech szuka tych swiatel.

Hmm mowisz o VIII po lifcie? Ma LED do jazdy dziennej?
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#42 hubbu

hubbu
  • Forumowicz
  • 363 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 01:17, 17.03.2011

spójrz jeszcze jak na tym zdjęciu (to powinno być pod nogami kierowcy po lewej stronie):
Dołączona grafika

To jest CM1 i w zaznaczonym miejscu chyba powinien być przekaźnik świateł dziennych.
Mówię chyba, bo autor zdjęcia (z innego forum) nie był pewien i też o to pytał.

a tutaj proszę reflektor nowego Accorda :-)

Dołączona grafika

ale muszę dodać, że są dwie wersje - drugiej nie zrobiłem zdjęcia, ale nie ma tego niebieskiego paska przez środek i zewnętrzna krawędź wygląda inaczej.
  • 0

#43 ntgale

ntgale
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:SC/WB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:52, 22.03.2011

...Zasadniczo do VIII potrzeba 9cm średnicy (o ile mnie pamięć nie myli), ale podejrzewam, że 7cm też dałoby się estetycznie zainstalować.
...

Ha. Koniec kombinowania (myślenia) o lampach z ASX. Wreszcie jakiś sensowny produkt: KLIK

Moduł 90 mm H15
Kombinacja światło drogowe - światło do jazdy w dzień

Ten żarówkowy moduł H15 do montażu w modułach 90 mm łączy światło do jazdy w dzień i światło drogowe w jednym precyzyjnym odbłyśniku. Generuje wydajną wiązkę światła i odbija je bez utraty jasności przez przezroczystą szybę. Zapewnia wyjątkowo skuteczne oświetlenie i efekt sygnalizacyjny.

Zintegrowana wtyczka K-Jetronic umożliwia szybkie podłączanie do instalacji pojazdu, a montaż jest tak samo szybki i prosty dzięki dołączonej płytce montażowej. Produkt dostarczamy włącznie z żarówką H15, ramką ze śrubą do regulacji światła od przodu lub od tyłu.

1F0 010 293-001
Moduł H15 światło drogowe / światło do jazdy w dzień 15/55W, 12V


Moduł 90 mm H15
Kombinacja reflektor przeciwmmgielny / światło do jazdy w dzień

Ten moduł żarówkowy 90 mm H15 jest jednocześnie światłem do jazdy w dzień i światłem przeciwmgielnym. W zaawansowanym precyzyjnym odbłyśniku generowana jest niezwykle wydajna wiązka światła, zapewniająca zarówno optymalne oświetlenie, jak i skuteczny efekt sygnalizacyjny. Przezroczysta szyba nadaje też modułowi bardzo wyrazistą optykę.

Specjalnie zaprojektowana płytka montażowa i zintegrowana wtyczka K-Jetronic umożliwiają zarówno szybki, jak i prosty montaż. Produkt dostarczamy włącznie z żarówką H15, ramką ze śrubą do regulacji światła od przodu lub od tyłu.

1N0 010 294-001
Moduł H15 reflektor przeciwmgielny / światło do jazdy w dzień 15/55W, 12V

Źródło: HELLA

Jak dla mnie bomba. Ktoś wie jak wyciągnąć tą osłonę plastykową przy halogenie?
  • 0
C4 Grand Picasso 2.0 Hdi Exclusive automat 2011 brun hickory
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey

#44 hubbu

hubbu
  • Forumowicz
  • 363 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:31, 22.03.2011

Zajebiste. Jedynie szkoda, że to halogen, bo liczyłem na mniejsze zużycie prądu. Rozumiem, że 15W to światła dzienne a 55W to przeciwmgłowe?
Na stronie Helli jest taki sam moduł do świateł dziennych i długich z taką samą żarówką. Mam nadzieję, że tam gdzieś jest napisane DRL (czy to ma być RL?) Bo na zdjęciach nie widać.
  • 0

#45 ntgale

ntgale
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:SC/WB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:58, 22.03.2011

Zwykła żarówka będzie wyglądać bardziej naturalnie. Z tą mocą jest tak jak piszesz.
1F0 010 293-001 - długie/dzienne
1N0 010 294-001 - halogen/dzienne
Na przedostatniej pozycji może być jeszcze 1 zamiast 0 i oznacza to 24V.
O odpowiednią homologację w przypadku Hella raczej bym się nie martwił.

Edit..
2x lampa to 2x 280 netto + 2x wtyczka do lampy 2x 15 zeta netto.
Gdy będzie nas więcej to może jakiś rabat będzie. Kto chętny?
  • 0
C4 Grand Picasso 2.0 Hdi Exclusive automat 2011 brun hickory
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq